Salarisstijgingen per 1-1-05

Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Salarisstijgingen per 1-1-05

Bericht door Pim »

De inflatie in 2004 was laag en de economie draait nog niet echt jofeltjes. De salarisstijgingen waren derhalve niet bijzonder dit jaar, zo heb ik de indruk.

Hoeveel zijn jullie er op vooruit gegaan per 1-1 jongstleden?
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
limosa

Bericht door limosa »

geen idee eigenlijk, ik ben niet zo van cijfertjes, maar ik hou wel bij hoe het gevoelsmatig zit met de koopkracht en die er is niet beter op geworden
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door limosa
geen idee eigenlijk, ik ben niet zo van cijfertjes, maar ik hou wel bij hoe het gevoelsmatig zit met de koopkracht en die er is niet beter op geworden
Ben je de klap van je nieuwe energiemaandtermijn en je OZB-aanslag al te boven? ;)
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Oorspronkelijk gepost door limosa
geen idee eigenlijk, ik ben niet zo van cijfertjes, maar ik hou wel bij hoe het gevoelsmatig zit met de koopkracht en die er is niet beter op geworden
Ben je de klap van je nieuwe energiemaandtermijn en je OZB-aanslag al te boven? ;)
Ik houd me nog schuil....
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Oorspronkelijk gepost door limosa
geen idee eigenlijk, ik ben niet zo van cijfertjes, maar ik hou wel bij hoe het gevoelsmatig zit met de koopkracht en die er is niet beter op geworden
Ben je de klap van je nieuwe energiemaandtermijn en je OZB-aanslag al te boven? ;)
energie volg ik niet zo maar bij de OZB had ik het gevoel dat ze bepaald niet aan de te lage kant geschat hebben (om het maar zachtjes te zeggen)
Gebruikersavatar
lammert
Berichten: 166
Lid geworden op: 11 mar 2003, 18:34
Locatie: Nunspeet
Contacteer:

Bericht door lammert »

Netto uitkering per 1-1-2005 is lager geworden:
WW: € 3,60
WAO: € 0,53

:? :sni
Robert
Berichten: 1424
Lid geworden op: 28 nov 2002, 10:29
Locatie: Delft

Bericht door Robert »

Ik ben weer gaan freelancen, de stijging is zo'n 100% :D:D
Carpe Diem tamen Memento Mori
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Ik ben er zo'n 10% op vooruit gegaan.:D
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Ik ben er zo'n 10% op vooruit gegaan.:D
na verandert te zijn van werkgever! ;)
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Andre
Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Ik ben er zo'n 10% op vooruit gegaan.:D
na verandert te zijn van werkgever! ;)
Nope
Marjan
Berichten: 1009
Lid geworden op: 17 jan 2005, 21:02

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Ik ben er zo'n 10% op vooruit gegaan.:D
kinderbijslag? :P
Be yourself, there are plenty of others.
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Marjan
Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Ik ben er zo'n 10% op vooruit gegaan.:D
kinderbijslag? :P

Ohhh, dat had ik nog niet meegeteld. hahahahahahahaha
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door limosa
Oorspronkelijk gepost door Pim
Oorspronkelijk gepost door limosa
geen idee eigenlijk, ik ben niet zo van cijfertjes, maar ik hou wel bij hoe het gevoelsmatig zit met de koopkracht en die er is niet beter op geworden
Ben je de klap van je nieuwe energiemaandtermijn en je OZB-aanslag al te boven? ;)
energie volg ik niet zo maar bij de OZB had ik het gevoel dat ze bepaald niet aan de te lage kant geschat hebben (om het maar zachtjes te zeggen)
Ik betaal voor mijn OZB dit jaar exact hetzelfde als vorig jaar, terwijl de waarde € 110.000 hoger is geraamd. Ik zag dat het voor de berekening van van huurwaarde forfait ook niets uitmaakt.
Lecram

Bericht door Lecram »

Overigens ben ik er in januari geen cent op vooruit gegaan. Geen salarisstijging, maar wel stijging van de lasten.

De salarisstijging had ik al 1 september gehad en per 1 juli worden weer nieuwe afspraken gemaakt. Daarna gewoon de jaarlijkse aanpassingen.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Ik heb een meerjaren begroting gemaakt. Ik ben tot de volgende conclusies gekomen:

a) Als je met een gezin met opgroeiende kinderen zit is pensioenpremie betalen niet erg handig. Je besteedbaar inkomen per persoon (na vaste lasten) zal sowieso veel hoger zijn bij je 65e. Als is het maar aow plus een klein beetje. Spaarhypotheek komt vrij, dus woonlasten minder. etc etc.
Oplossing: pensioenbijdrage met een derde teruggebracht. Nettoloon neemt leuk toe.

b) Ziektekostenpolis met pluspakket vergeleken met basispolis. Alles wat belangrijk is, is gelijk. Alleen modderbad, stottertherapie, pruik (max 200 euro), reiskosten buitenland (max 100 euro) en dat soort leukigheidjes zijn niet meer verzekerd. En tandarts enzo niet meer, maar die waren ook al afgetopt op 453 euro per persoon. Op jaarbasis scheelt dit 2000 euro voor een gezin. Is al een aardige basis voor tandartskosten, maar de kans op grote tandartskosten is toch klein. Derhalve nog eens een 160 euro per maand netto erbij.

Nog even en er komt ruimte om bij te dragen aan onze nieuwe kathedraal.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Plaats reactie