Wie zou jouw stem krijgen bij de verkiezingen USA

Op wie stem jij?

Donald Trump
55
57%
Joe Biden
26
27%
Blanco
10
10%
Geen mening/idee
4
4%
Anders namelijk...
2
2%
 
Totaal aantal stemmen: 97

artistiek
Berichten: 942
Lid geworden op: 15 dec 2008, 22:02

Re: Wie zou jouw stem krijgen bij de verkiezingen USA

Bericht door artistiek »

ZWP schreef:
artistiek schreef:Joe Biden is vooral een marionet van de linkse elite die niet anders doet dan een door hen voorgeprogrammeerd riedeltje afdraaien. Hij is helemaal niet in staat om live in debatteren en met parate kennis de battle met Trump aan te gaan. En daar is hij ook niet vitaal genoeg voor want als hij een half uurtje moet praten komt er geen zinnig woord meer uit...
Je beseft dat je dit net zo goed van Trump kan zeggen:

Trump is vooral een marionet van de rechtse rijken die niet anders doet dan een door hen voorgeprogrammeerd riedeltje afdraaien. Hij is helemaal niet in staat om live in debatteren en met parate kennis de battle met Biden aan te gaan. En daar is hij ook niet vitaal genoeg voor want als hij een half uurtje minuutje moet praten komt er geen zinnig woord meer uit...

Trump wordt gebruikt, hij is handig om de status quo te behouden. Maar of hij goed is voor het land, maakt niet zo veel uit. Dat interesseert hem zelf ook niet zoveel blijkbaar.
Beetje zwakke weerkaatsing, sorry. Als Trump iéts veelvuldig is verweten is wel dat hij een egoïstische narcist is... mij dunkt dat vooral zo iemand zich niets laat gezeggen. En inderdaad, als het gaat om het uitten van z.n mening trekt hij zich ook van niemand wat aan.

Wat vitaliteit betreft, even ter llustratie: Trump praat tijdens de rally's in een uitpuilend stadion moeiteloos 2,5 uur vol.
Op de inhoud valt zeker af te dingen, die sluit niet echt aan op christelijke tradities, normen en waarden. Het is ook met veel uiterlijk vertoon en zelfingenomenheid wat ons nuchtere Hollanders vreemd is. Maar zoals ik al eerder aangaf, ik denk dat hij dat ook doet met een doel. Hij camoufleert hiermee zijn werkelijke missie... die wordt vooral achter de schermen afgewerkt.

Maar dat hij goed is voor het land dat geloof ik wel. Ga maar eens praten met Amerikanen, en dan vooral de 'gewone' burgers en arbeiders, die hebben een heel wat positiever beeld van hun president.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9192
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Wie zou jouw stem krijgen bij de verkiezingen USA

Bericht door parsifal »

Kijk het Axios interview van Jonathan Swan met president Trump. Op feitenkennis gaat Trump vrijwel niemand verslaan.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
artistiek
Berichten: 942
Lid geworden op: 15 dec 2008, 22:02

Re: Wie zou jouw stem krijgen bij de verkiezingen USA

Bericht door artistiek »

parsifal schreef:Kijk het Axios interview van Jonathan Swan met president Trump. Op feitenkennis gaat Trump vrijwel niemand verslaan.
Als dit het interview is waar je die bewering aan op hangt dan is dat vrij kortzichtig.
Trump gelooft nl. niet in de hele corona-zwendel en het gegoogel met cijfertjes. Dat probeert hij die interviewer duidelijk te maken maar die blijft halsstarrig bij z'n opgelegd script. Neemt Trump ook totaal niet serieus. Zoals de hele mainstreammedia-klucht. :deg :deg
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9192
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Wie zou jouw stem krijgen bij de verkiezingen USA

Bericht door parsifal »

artistiek schreef:
parsifal schreef:Kijk het Axios interview van Jonathan Swan met president Trump. Op feitenkennis gaat Trump vrijwel niemand verslaan.
Als dit het interview is waar je die bewering aan op hangt dan is dat vrij kortzichtig.
Trump gelooft nl. niet in de hele corona-zwendel en het gegoogel met cijfertjes. Dat probeert hij die interviewer duidelijk te maken maar die blijft halsstarrig bij z'n opgelegd script. Neemt Trump ook totaal niet serieus. Zoals de hele mainstreammedia-klucht. :deg :deg
Okee, tja, ik denk dat er dan inderdaad weinig zinnigs te zeggen is.
Maar je kunt ook naar het interview met Chris Wallace van Fox News kijken.

Verder denk ik ook niet dat de president perse veel hoeft te weten over de Covid situatie in het land, zolang hij maar mensen op belangrijke plaatsen heeft die wel verstand van zaken hebben. Fauci is zo'n man. En er zitten meer mensen die echt wel goed advies kunnen geven (Lipsitch van Harvard of Lessler van John Hopkins bijvoorbeeld), probleem is dat president Trump, die niet zo geinteresseerd is in de cijfers wel beleid wil sturen en zelfs Fauci een beetje als de vijand afschildert.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Panny
Berichten: 1809
Lid geworden op: 02 okt 2013, 16:08

Re: Wie zou jouw stem krijgen bij de verkiezingen USA

Bericht door Panny »

artistiek schreef:En zo'n virtuele president sluit ook perfect aan op de globalistische gedachte (the new world order): één wereldregering... Zie het hele 2030 plan van de UN. Zeer gevaarlijk!
Haha, ik wil je echt aanraden om iets meer aan fact-checking te doen voor je ergens zulke verregaande conclusies aan verbind.
In de 2030 Agenda van de UN staat werkelijk niets over een new world order.
artistiek schreef: Maar zoals ik al eerder aangaf, ik denk dat hij dat ook doet met een doel. Hij camoufleert hiermee zijn werkelijke missie... die wordt vooral achter de schermen afgewerkt.
Vertel ons meer over zijn geheime missie!
Wel jammer dat hij het zo slecht geheim kan houden dat jij het wel weet!
artistiek
Berichten: 942
Lid geworden op: 15 dec 2008, 22:02

Re: Wie zou jouw stem krijgen bij de verkiezingen USA

Bericht door artistiek »

parsifal schreef:probleem is dat president Trump, die niet zo geinteresseerd is in de cijfers
Waar baseer je dat op? Je druft wel wat te beweren over een zeer succesvol zakenman met decennia-lange ervaring in zaken en cijfers... maar goed, het is me wel duidelijk dat de gedachtengangen van velen behoorlijk zijn geïnfecteerd met het MSM-virus...
coco
Berichten: 357
Lid geworden op: 27 mei 2016, 06:00

Re: Wie zou jouw stem krijgen bij de verkiezingen USA

Bericht door coco »

artistiek schreef:
parsifal schreef:probleem is dat president Trump, die niet zo geinteresseerd is in de cijfers
Waar baseer je dat op? Je druft wel wat te beweren over een zeer succesvol zakenman met decennia-lange ervaring in zaken en cijfers... maar goed, het is me wel duidelijk dat de gedachtengangen van velen behoorlijk zijn geïnfecteerd met het MSM-virus...
Laat het joh. Mensen die willen slapen blijven slapen. Soms hooggeschoold maar van elk nuchter verstand verschoond. Als de MSM het niet zeggen en de wetenschap het niet onderbouwd heeft is het niet waar voor hen. Onbegonnen werk. Verspilde energie.
:hi
Ambtenaar
Berichten: 9190
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Wie zou jouw stem krijgen bij de verkiezingen USA

Bericht door Ambtenaar »

artistiek schreef: Waar baseer je dat op? Je druft wel wat te beweren over een zeer succesvol zakenman met decennia-lange ervaring in zaken en cijfers... maar goed, het is me wel duidelijk dat de gedachtengangen van velen behoorlijk zijn geïnfecteerd met het MSM-virus...
Dat zeer succesvol moet je wellicht iets nuanceren. Trump heeft een aantal faillissementen achter de rug.
Ambtenaar
Berichten: 9190
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Wie zou jouw stem krijgen bij de verkiezingen USA

Bericht door Ambtenaar »

coco schreef: Laat het joh. Mensen die willen slapen blijven slapen. Soms hooggeschoold maar van elk nuchter verstand verschoond. Als de MSM het niet zeggen en de wetenschap het niet onderbouwd heeft is het niet waar voor hen. Onbegonnen werk. Verspilde energie.
Vooralsnog is het betoog van @artistiek vooral feitenvrij.
artistiek
Berichten: 942
Lid geworden op: 15 dec 2008, 22:02

Re: Wie zou jouw stem krijgen bij de verkiezingen USA

Bericht door artistiek »

Panny schreef:
artistiek schreef:En zo'n virtuele president sluit ook perfect aan op de globalistische gedachte (the new world order): één wereldregering... Zie het hele 2030 plan van de UN. Zeer gevaarlijk!
Haha, ik wil je echt aanraden om iets meer aan fact-checking te doen voor je ergens zulke verregaande conclusies aan verbind.
In de 2030 Agenda van de UN staat werkelijk niets over een new world order.
artistiek schreef: Maar zoals ik al eerder aangaf, ik denk dat hij dat ook doet met een doel. Hij camoufleert hiermee zijn werkelijke missie... die wordt vooral achter de schermen afgewerkt.
Vertel ons meer over zijn geheime missie!
Wel jammer dat hij het zo slecht geheim kan houden dat jij het wel weet!
Niet zozeer geheim hoor.
Mensen die achter hem staan 'zien' waar hij mee bezig is.
Hij communiceert op een dusdanige manier dat die mensen hem ook begrijpen.
De 'tegenstanders' zien dat niet. Door de manier van communiceren wekt hij alleen ergernis, zij prikken daar niet doorheen.
En dat is ook helemaal z'n bedoeling, anders zou zijn plan mogelijk mislukken.
Maar geloof me, de linkse elite weet wel degelijk waar hij mee bezig is.
Het is daarom dat de ze (al 4 jaar lang) er alles aan doen om Trump weg te krijgen uit het Witte Huis... zeker nu richting de verkiezingen.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9192
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Wie zou jouw stem krijgen bij de verkiezingen USA

Bericht door parsifal »

artistiek schreef:
Panny schreef:
artistiek schreef:En zo'n virtuele president sluit ook perfect aan op de globalistische gedachte (the new world order): één wereldregering... Zie het hele 2030 plan van de UN. Zeer gevaarlijk!
Haha, ik wil je echt aanraden om iets meer aan fact-checking te doen voor je ergens zulke verregaande conclusies aan verbind.
In de 2030 Agenda van de UN staat werkelijk niets over een new world order.
artistiek schreef: Maar zoals ik al eerder aangaf, ik denk dat hij dat ook doet met een doel. Hij camoufleert hiermee zijn werkelijke missie... die wordt vooral achter de schermen afgewerkt.
Vertel ons meer over zijn geheime missie!
Wel jammer dat hij het zo slecht geheim kan houden dat jij het wel weet!
Niet zozeer geheim hoor.
Mensen die achter hem staan 'zien' waar hij mee bezig is.
Hij communiceert op een dusdanige manier dat die mensen hem ook begrijpen.
Dat lijkt me wel wat problematisch voor een democratie. Controleerbaarheid is een groot goed.
De 'tegenstanders' zien dat niet. Door de manier van communiceren wekt hij alleen ergernis, zij prikken daar niet doorheen.
En dat is ook helemaal z'n bedoeling, anders zou zijn plan mogelijk mislukken.
Kun jij ons misschien inlichten over zijn plan?
Maar geloof me, de linkse elite weet wel degelijk waar hij mee bezig is.
Het is daarom dat de ze (al 4 jaar lang) er alles aan doen om Trump weg te krijgen uit het Witte Huis... zeker nu richting de verkiezingen.
[/quote]
Bevat die linkse elite ook mensen die hij zelf in zijn regering heeft aangesteld? Of mensen als Romney, McCain of George W. Bush?

Ik geloof best dat Trump zo af en toe wat beledigends of absurds roept om aandacht af te leiden van grote problemen die er wel toe doen.
Maar Covid is ook een van die problemen die er wel toe doet. Er is gigantische oversterfte in de VS en de regering komt niet echt met iets consistents.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wie zou jouw stem krijgen bij de verkiezingen USA

Bericht door Mara »

artistiek schreef:
parsifal schreef:probleem is dat president Trump, die niet zo geinteresseerd is in de cijfers
Waar baseer je dat op? Je druft wel wat te beweren over een zeer succesvol zakenman met decennia-lange ervaring in zaken en cijfers... maar goed, het is me wel duidelijk dat de gedachtengangen van velen behoorlijk zijn geïnfecteerd met het MSM-virus...
Meneer Trump is niet altijd zo succesvol geweest.
En een zakenman, ook al is hij nog zo slim en goed, is nog geen staatsman.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
artistiek
Berichten: 942
Lid geworden op: 15 dec 2008, 22:02

Re: Wie zou jouw stem krijgen bij de verkiezingen USA

Bericht door artistiek »

parsifal schreef:Controleerbaarheid is een groot goed.
Tot op zekere hoogte, een president heeft de privilege om zaken aan te pakken zonder dat publiekelijk te delen. Ingewijden zijn vaak wel op de hoogte.
Wij wisten van Obama toch ook niet dat hij 8 jaar lang elke dag oorlog voerde en dagelijks bommen gooide (in totaal 26.171!) waarbij duizenden mensen om het leven zijn gekomen? Heeft hij tijdens zijn ambtsperiode niet wereldkundig gemaakt hoor...
Kun jij ons misschien inlichten over zijn plan?
Het oprollen van de wereldwijde pedo-netwerken met de meest gruwelijke, satanische praktijken, en het ontmantelen van orgaan- en mensenhandel.
Bevat die linkse elite ook mensen die hij zelf in zijn regering heeft aangesteld? Of mensen als Romney, McCain of George W. Bush?
Geen idee, ik heb geen 'ledenlijst'
Er is gigantische oversterfte in de VS
Dit is dus absolute nonsense!!
artistiek
Berichten: 942
Lid geworden op: 15 dec 2008, 22:02

Re: Wie zou jouw stem krijgen bij de verkiezingen USA

Bericht door artistiek »

Mara schreef: Meneer Trump is niet altijd zo succesvol geweest.
Mag zo zijn maar dat is geen bewijs voor zijn desinteresse in cijfertjes
En een zakenman, ook al is hij nog zo slim en goed, is nog geen staatsman.
Daar heb je gelijk in, zo zitten er bij ons in de 2e kamer ook tal van machtszoekers die totaal onbekwaam zijn voor hun positie.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9192
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Wie zou jouw stem krijgen bij de verkiezingen USA

Bericht door parsifal »

artistiek schreef:
parsifal schreef:Controleerbaarheid is een groot goed.
Tot op zekere hoogte, een president heeft de privilege om zaken aan te pakken zonder dat publiekelijk te delen. Ingewijden zijn vaak wel op de hoogte.
Wij wisten van Obama toch ook niet dat hij 8 jaar lang elke dag oorlog voerde en dagelijks bommen gooide (in totaal 26.171!) waarbij duizenden mensen om het leven zijn gekomen? Heeft hij tijdens zijn ambtsperiode niet wereldkundig gemaakt hoor...
Daar was vrij veel informatie over. Niet de details natuurlijk, maar er was vrij veel informatie.




Het oprollen van de wereldwijde pedo-netwerken met de meest gruwelijke, satanische praktijken, en het ontmantelen van orgaan- en mensenhandel.
Dat is inderdaad een groot goed :) Lukt het al een beetje? Ghislaine Maxwell het beste wensen leek wel wat onverstandig wat dit betreft. Maar het is wel aardig.
Er is gigantische oversterfte in de VS
Dit is dus absolute nonsense!!
Okee.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Plaats reactie