Wat doen we vandaag?

Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mara »

samanthi schreef:
Erskinees schreef:Dan pas? Dat is lang. Ik dacht dat je binnen 48 uur de uitslag al krijgt.
We kunnen pas zaterdag terecht.
Mijn schoondochter moest vanuit het ziekenhuis met spoed getest worden en moest daarvoor 40 kilometer rijden, omdat daar een plaatsje was.
Uitslag weten ze vaak al na 24 uur, maar op telefoontje moet je lang wachten.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door samanthi »

Mara schreef:
samanthi schreef:
Erskinees schreef:Dan pas? Dat is lang. Ik dacht dat je binnen 48 uur de uitslag al krijgt.
We kunnen pas zaterdag terecht.
Mijn schoondochter moest vanuit het ziekenhuis met spoed getest worden en moest daarvoor 40 kilometer rijden, omdat daar een plaatsje was.
Uitslag weten ze vaak al na 24 uur, maar op telefoontje moet je lang wachten.
wij hebben lichte klachten en kunnen zaterdag pas terecht, tot maandag moeten we binnen blijven.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mara »

samanthi schreef: wij hebben lichte klachten en kunnen zaterdag pas terecht, tot maandag moeten we binnen blijven.
Zij ook maar ze mocht pas weer komen werken als de test negatief was.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door samanthi »

Mara schreef:
samanthi schreef: wij hebben lichte klachten en kunnen zaterdag pas terecht, tot maandag moeten we binnen blijven.
Zij ook maar ze mocht pas weer komen werken als de test negatief was.
Ja wij moeten ook binnen blijven.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mara »

samanthi schreef: Ja wij moeten ook binnen blijven.
In april werkte ze in een ander ziekenhuis, maar moest ze wel komen werken, met mondmasker op.
Er was toen daar een tekort aan personeel.
Dit ziekenhuis hanteert strengere regels.
Heb je wel alle boodschappen in huis? En nu mogen je kinderen zeker ook niet komen?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door samanthi »

Mara schreef:
samanthi schreef: Ja wij moeten ook binnen blijven.
In april werkte ze in een ander ziekenhuis, maar moest ze wel komen werken, met mondmasker op.
Er was toen daar een tekort aan personeel.
Dit ziekenhuis hanteert strengere regels.
Heb je wel alle boodschappen in huis? En nu mogen je kinderen zeker ook niet komen?
Dankjewel, we laten de boodschappen bezorgen door picknick, mijn dochter heeft vrijdags een verre cliënt, ze leent dan altijd mijn e-bike, nu leg ik de steutel bij mijn keukenraam, dan hoeft ze niet naar binnen.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2864
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door FlyingEagle »

Vanmiddag een Coronatest ondergaan. Vanmorgen gebeld. In onze woonplaats was het vol maar een plaats verderop was nog wel plek.
Test viel me erg mee. Denk dat we gewoon een griepje hebben maar toch maar laten testen.
Geytenbeekje
Berichten: 8246
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Geytenbeekje »

FlyingEagle schreef:Vanmiddag een Coronatest ondergaan. Vanmorgen gebeld. In onze woonplaats was het vol maar een plaats verderop was nog wel plek.
Test viel me erg mee. Denk dat we gewoon een griepje hebben maar toch maar laten testen.
Oh joh.
Hopen en bidden maar dat het niet erger is dan zo.
Mannetje
Berichten: 7693
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mannetje »

Vanmorgen heb ik mijn gerepareerde Giant weer opgehaald, na ruim 3 weken eindelijk weer eens een serieus eind gefietst. :)
-
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Mara »

FlyingEagle schreef:Vanmiddag een Coronatest ondergaan. Vanmorgen gebeld. In onze woonplaats was het vol maar een plaats verderop was nog wel plek.
Test viel me erg mee. Denk dat we gewoon een griepje hebben maar toch maar laten testen.
Nog geen uitslag gekregen?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Geytenbeekje
Berichten: 8246
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Geytenbeekje »

Mara schreef:
FlyingEagle schreef:Vanmiddag een Coronatest ondergaan. Vanmorgen gebeld. In onze woonplaats was het vol maar een plaats verderop was nog wel plek.
Test viel me erg mee. Denk dat we gewoon een griepje hebben maar toch maar laten testen.
Nog geen uitslag gekregen?
Duurt ong 5 dagen.
Ze zeggen wel 48 uur maar daar klopt helaas niet veel meer van.
Niet hun schuld, er zijn te veel mensen die zich willen laten testen.
DDD
Berichten: 28482
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door DDD »

Uit onderzoeken blijkt juist dat niet iedereen zich laat testen. De capaciteit is gewoon niet op orde. Ik begrijp niet waarom zo'n testuitslag niet geautomatiseerd per e-mailbericht of sms komt.
Geytenbeekje
Berichten: 8246
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Geytenbeekje »

DDD schreef:Uit onderzoeken blijkt juist dat niet iedereen zich laat testen. De capaciteit is gewoon niet op orde. Ik begrijp niet waarom zo'n testuitslag niet geautomatiseerd per e-mailbericht of sms komt.
Nee als dat zo was duurde het 2 weken eer dat je de uitslag krijgt.
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door samanthi »

Geytenbeekje schreef:
Mara schreef:
FlyingEagle schreef:Vanmiddag een Coronatest ondergaan. Vanmorgen gebeld. In onze woonplaats was het vol maar een plaats verderop was nog wel plek.
Test viel me erg mee. Denk dat we gewoon een griepje hebben maar toch maar laten testen.
Nog geen uitslag gekregen?
Duurt ong 5 dagen.
Ze zeggen wel 48 uur maar daar klopt helaas niet veel meer van.
Niet hun schuld, er zijn te veel mensen die zich willen laten testen.
Bij ons zeiden ze 48 uur, ik ben benieuwd.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17247
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door huisman »

DDD schreef:Uit onderzoeken blijkt juist dat niet iedereen zich laat testen. De capaciteit is gewoon niet op orde. Ik begrijp niet waarom zo'n testuitslag niet geautomatiseerd per e-mailbericht of sms komt.
Mijn dochter (snipverkouden) is net getest. 12:00 gebeld. 12:45 getest. Bevestigd per mail en sms. Prima geregeld dus. Gegarandeerd binnen 48 uur de uitslag.
Is al onze tweede dochter de eerste had na 30 uur de uitslag (negatief)

Dus het Nederlandse geklaag heeft weinig met de feiten te maken.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Plaats reactie