Wist je dat...

DDD
Berichten: 28491
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wist je dat...

Bericht door DDD »

Ik had er inderdaad geen idee van :)
-DIA-
Berichten: 32705
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wist je dat...

Bericht door -DIA- »

DDD schreef:Ik had er inderdaad geen idee van :)
De man miste het levende Woord.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
DDD
Berichten: 28491
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wist je dat...

Bericht door DDD »

Dat had ik dan wel weer begrepen. Maar de vraag was of ik dit wist. Zulks was niet het geval.
-DIA-
Berichten: 32705
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wist je dat...

Bericht door -DIA- »

DDD schreef:Dat had ik dan wel weer begrepen. Maar de vraag was of ik dit wist. Zulks was niet het geval.
Maar we leven wel in zeer explosieve tijden. Als je toch iets van een kerk durft te zeggen die mogelijk niet goed is... dan kun je op een heftige explosie wachten. Zo kort van begrip zijn we geworden en zo snel van oordeel.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wist je dat...

Bericht door Mara »

Jantje schreef: Cor Verkade schreef van de week in een opiniestuk in het RD dat we nog even geduld moeten hebben. Hij verwacht binnen afzienbare tijd dat de huizenmarkt instort met mogelijk een prijszakking van 30%.
Ik heb dat artikel inmiddels ook gelezen en het eveneens aan mijn zoon laten lezen.
Vanmorgen kregen we een mail van de makelaar dat het bod van mijn zoon te laag was. (Hij had al hoger dan de vraagprijs geboden)
De (vermoedelijke) koopprijs ligt nu 45.000 boven het bedrag van o.z.b. waarde.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-DIA-
Berichten: 32705
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wist je dat...

Bericht door -DIA- »

… dat me steeds meer de moed gaat ontbreken om hier zonder angst iets te plaatsen. De laatste opmerking maken me weer pijnlijk duidelijk dat het ernst is en dat de waarheid er niet bij door kan, je mag hooguit iets vermoeden maar de monde dicht houden. Is dat Christelijk? Degenen die het betreft zullen wel weten wie ik bedoel. Ik zal geen namen niemand dat kan iedereen wel beoordelen. Zo wordt wel een groep die het nauw neemt met het begrip reformatorisch, en niet met alle wind van leer meekan aan de kant gezet.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wist je dat...

Bericht door Mara »

-DIA- schreef:… dat me steeds meer de moed gaat ontbreken om hier zonder angst iets te plaatsen. De laatste opmerking maken me weer pijnlijk duidelijk dat het ernst is en dat de waarheid er niet bij door kan, je mag hooguit iets vermoeden maar de monde dicht houden. Is dat Christelijk? Degenen die het betreft zullen wel weten wie ik bedoel. Ik zal geen namen niemand dat kan iedereen wel beoordelen. Zo wordt wel een groep die het nauw neemt met het begrip reformatorisch, en niet met alle wind van leer meekan aan de kant gezet.
Je hoeft geen angst te hebben DIA.
Maar een volgende keer misschien wat breder van opzet maken, dus zonder namen te noemen. :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Wist je dat...

Bericht door Bezorgd »

Ah, zoals verwacht. Deze komt er ook nog even achteraan.

DIA nog een keer: als je argumenten noemt gaan mensen met je in gesprek. Maar dan moet je die wel benoemen.
Aan vage verdachtmakingen zonder onderbouwing heeft niemand iets. Sterker, dat is laster.
Ambtenaar
Berichten: 9152
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Wist je dat...

Bericht door Ambtenaar »

Mara schreef:
Jantje schreef: Cor Verkade schreef van de week in een opiniestuk in het RD dat we nog even geduld moeten hebben. Hij verwacht binnen afzienbare tijd dat de huizenmarkt instort met mogelijk een prijszakking van 30%.
Ik heb dat artikel inmiddels ook gelezen en het eveneens aan mijn zoon laten lezen.
Vanmorgen kregen we een mail van de makelaar dat het bod van mijn zoon te laag was. (Hij had al hoger dan de vraagprijs geboden)
De (vermoedelijke) koopprijs ligt nu 45.000 boven het bedrag van o.z.b. waarde.
De OZB waarde zegt niet zoveel over een eventuele reële verkoopprijs.
-DIA-
Berichten: 32705
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wist je dat...

Bericht door -DIA- »

Mara schreef:
-DIA- schreef:… dat me steeds meer de moed gaat ontbreken om hier zonder angst iets te plaatsen. De laatste opmerking maken me weer pijnlijk duidelijk dat het ernst is en dat de waarheid er niet bij door kan, je mag hooguit iets vermoeden maar de monde dicht houden. Is dat Christelijk? Degenen die het betreft zullen wel weten wie ik bedoel. Ik zal geen namen niemand dat kan iedereen wel beoordelen. Zo wordt wel een groep die het nauw neemt met het begrip reformatorisch, en niet met alle wind van leer meekan aan de kant gezet.
Je hoeft geen angst te hebben DIA.
Maar een volgende keer misschien wat breder van opzet maken, dus zonder namen te noemen. :)
De namen noem ik niet, maar mij noemen ze wel en veroordelen me zonder dat ik de gelegenheid tot weerwoord heb.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Wist je dat...

Bericht door Terri »

-DIA- schreef:
Mara schreef:
-DIA- schreef:… dat me steeds meer de moed gaat ontbreken om hier zonder angst iets te plaatsen. De laatste opmerking maken me weer pijnlijk duidelijk dat het ernst is en dat de waarheid er niet bij door kan, je mag hooguit iets vermoeden maar de monde dicht houden. Is dat Christelijk? Degenen die het betreft zullen wel weten wie ik bedoel. Ik zal geen namen niemand dat kan iedereen wel beoordelen. Zo wordt wel een groep die het nauw neemt met het begrip reformatorisch, en niet met alle wind van leer meekan aan de kant gezet.
Je hoeft geen angst te hebben DIA.
Maar een volgende keer misschien wat breder van opzet maken, dus zonder namen te noemen. :)
De namen noem ik niet, maar mij noemen ze wel en veroordelen me zonder dat ik de gelegenheid tot weerwoord heb.
Sorry Dia maar ik vind je soms echt niet eerlijk. Luister toch a.u.b. naar de raad van Eilander!
Maar goed, ik had het ws weer beter kunnen negeren, maar m'n rechtvaardigheidsgevoel steigert wel bij dit soort postings.
-DIA-
Berichten: 32705
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wist je dat...

Bericht door -DIA- »

Ik steiger niet, maar ik voel me verslagen zonder weerwoord. Laat maar. Ieder moet het zijne verantwoorden.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Wist je dat...

Bericht door Bezorgd »

Heerlijk he, die slachtofferrol. :haha
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Wist je dat...

Bericht door Jantje »

Ambtenaar schreef:
Mara schreef:
Jantje schreef: Cor Verkade schreef van de week in een opiniestuk in het RD dat we nog even geduld moeten hebben. Hij verwacht binnen afzienbare tijd dat de huizenmarkt instort met mogelijk een prijszakking van 30%.
Ik heb dat artikel inmiddels ook gelezen en het eveneens aan mijn zoon laten lezen.
Vanmorgen kregen we een mail van de makelaar dat het bod van mijn zoon te laag was. (Hij had al hoger dan de vraagprijs geboden)
De (vermoedelijke) koopprijs ligt nu 45.000 boven het bedrag van o.z.b. waarde.
De OZB waarde zegt niet zoveel over een eventuele reële verkoopprijs.
Nee, die ligt de laatste jaren geregeld tienduizenden euro's lager.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
-DIA-
Berichten: 32705
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wist je dat...

Bericht door -DIA- »

Bezorgd schreef:Heerlijk he, die slachtofferrol. :haha
Dat is reformatorisch.... medeleven
Of heet dat reformatorisch leedvermaak?
Hoe je het ook went of keert zie ik dit niet als christelijk verantwoord.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Plaats reactie