Wist je dat...

ejvl
Berichten: 5726
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: Wist je dat...

Bericht door ejvl »

Ambtenaar schreef:
ejvl schreef: Nu een Hyundai Kona, daar kun je zien hoe vol de accu's nog zitten en wat het geschatte bereik is. Waar de aansluiting voor de stekker zit moet je maar onthouden. :)
Ik heb regelmatig in een Renault Zoe gereden. Daar wordt keurig op de display aangegeven waar de aansluiting zit. Als dat in een goedkope elektrische auto zit, dan zal het in de duurdere varianten toch ook wel worden aangegeven? Overigens is de kabel meestal langer dan een vulslang van een tankstation.
Ik heb het nog nooit gezien maar misschien is het wel naar voren te halen dmv wat knoppen ofzo, wellicht als de accu echt bijna leeg is maar dat heb ik nog nooit gehad.
Laadkabel is 3 meter geloof ik.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wist je dat...

Bericht door -DIA- »

Albert gaat digitaal...

Nog tot eind dit jaar kan de klant van Albert zegeltjes plakken

Dan gaar Albert ook wat zegeltjes betreft digitaal

Is getekend,
een oud-werknemer van Albert
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Hollander
Berichten: 2804
Lid geworden op: 26 aug 2019, 11:54
Locatie: Afwezig

Re: Wist je dat...

Bericht door Hollander »

Nu al, Bert?
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wist je dat...

Bericht door -DIA- »

Mensen kunnen nog tot eind dit jaar plakken...
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Hendrien
Berichten: 1328
Lid geworden op: 01 mar 2012, 17:44

Re: Wist je dat...

Bericht door Hendrien »

Ad Anker schreef:
Ambtenaar schreef:
HersteldHervormd schreef:Ik bijna iedere keer als ik bij de tankstation sta vergeet aan welke kant mijn tankdop zit ::please :haha
Moet je naar het pijltje kijken bij je benzinemeter. Het pijltje wijst naar de kant waar de vulopening zit.
Echt? Nooit geweten. Ik tob daar ook altijd mee.
Weer wat geleerd! Refoforum is soms best nuttig.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wist je dat...

Bericht door helma »

Ik moest donderdag met mijn schoonmoeder naar de spoedeisende hulp en naar de poli. Wat een extra werk voor het ziekenhuis door het Coronavirus!
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wist je dat...

Bericht door -DIA- »

helma schreef:Ik moest donderdag met mijn schoonmoeder naar de spoedeisende hulp en naar de poli. Wat een extra werk voor het ziekenhuis door het Coronavirus!
Zelfde ervaring toen ik op een zaterdagavond een teek moest laten verwijderen. Er staat een speciale corona-tent voor de ingang, en er mag niemand mee. In de tent wordt je ondervraagd omtrent je gezondheid. Pas als alles in orde wordt bevonden mag je het ziekenhuis in.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Wist je dat...

Bericht door Piet Puk »

Wist je dat maar een kleine 30% van aangemaakte accounts op Refoforum daadwerkelijk iets geplaatst heeft?
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8916
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Wist je dat...

Bericht door J.C. Philpot »

Piet Puk schreef:Wist je dat maar een kleine 30% van aangemaakte accounts op Refoforum daadwerkelijk iets geplaatst heeft?
Wist je dat...

...van de overige 70% een groot deel bestaat uit slapende accounts, die Putin gaat activeren als hij ons wil beinvloeden?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Zeeuw
Berichten: 11547
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wist je dat...

Bericht door Zeeuw »

J.C. Philpot schreef:
Piet Puk schreef:Wist je dat maar een kleine 30% van aangemaakte accounts op Refoforum daadwerkelijk iets geplaatst heeft?
Wist je dat...

...van de overige 70% een groot deel bestaat uit slapende accounts, die Putin gaat activeren als hij ons wil beinvloeden?
Gebeurt vermoedelijk als 5g overal is uitgerold..
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wist je dat...

Bericht door Mara »

..... de huizenprijzen nog helemaal niet stabiliseren?
In september waren wij bij een 2 kmr appartement wezen kijken, terwijl mijn zoon en ik in de kamer stonden, verhoogde de makelaar de prijs al met 10.000 euro.
Het is die week erna verkocht. Ik neem aan voor een nog hogere prijs.
En nu staat hetzelfde appartementje weer te koop, maar dan voor 45.000 euro meer dan in september :oO

Boven een voormalige winkel zijn 3 appartementen gerealiseerd.
Na veel omwegen weet ik wie de projectontwikkelaar is, maar meneer verhuurt ze liever aan buitenlandse seizoensarbeiders.
Dat levert meer op.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Wist je dat...

Bericht door Jantje »

Mara schreef:..... de huizenprijzen nog helemaal niet stabiliseren?
In september waren wij bij een 2 kmr appartement wezen kijken, terwijl mijn zoon en ik in de kamer stonden, verhoogde de makelaar de prijs al met 10.000 euro.
Het is die week erna verkocht. Ik neem aan voor een nog hogere prijs.
En nu staat hetzelfde appartementje weer te koop, maar dan voor 45.000 euro meer dan in september :oO

Boven een voormalige winkel zijn 3 appartementen gerealiseerd.
Na veel omwegen weet ik wie de projectontwikkelaar is, maar meneer verhuurt ze liever aan buitenlandse seizoensarbeiders.
Dat levert meer op.
Cor Verkade schreef van de week in een opiniestuk in het RD dat we nog even geduld moeten hebben. Hij verwacht binnen afzienbare tijd dat de huizenmarkt instort met mogelijk een prijszakking van 30%.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
DDD
Berichten: 28478
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wist je dat...

Bericht door DDD »

Toch is het de vraag of juist beleggers niet zorgen voor stijgende prijzen. Ik heb ook al 20 jaar een grote daling van de huizenprijzen verwacht. Maar ik zie het toch nog niet gebeuren, ook al zijn huizen in Nederland erg schaars en dus duur.
Ambtenaar
Berichten: 9144
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Wist je dat...

Bericht door Ambtenaar »

Zo lang het aanbod lager is dan de vraag, zullen de prijzen niet echt dalen. Gezien het woningtekort, verwacht ik geen grote prijsdaling vanwege de crisis. En Cor Verkade investeert in vastgoed, dat is goed om te weten.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wist je dat...

Bericht door Mara »

Jantje schreef: Cor Verkade schreef van de week in een opiniestuk in het RD dat we nog even geduld moeten hebben. Hij verwacht binnen afzienbare tijd dat de huizenmarkt instort met mogelijk een prijszakking van 30%.
Daarom gaan wij zeker niet hoger bieden.
Sommige makelaars zijn zelf echt verbijsterd over sommige bieders.
Ze verwachtten dat het allang gestabiliseerd zou zijn en nu zeker.
Maar er wordt nog steeds overboden.
Ze zetten een - eigenlijk te lage prijs - in, maar dat slaat nergens op, omdat het altijd hoger uitpakt.
Leuk voor de verkoper, maar die moet elders ook meer betalen, daarom is er relatief weinig verschuiving.
Wij verkassen dus ook niet. We zitten nu in een vrijwel afbetaald huis en moeten elders de bonushoofdprijs betalen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Plaats reactie