Kleine vreugden

Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Kleine vreugden

Bericht door Jantje »

Zita schreef:Een 5v-bink die het zo leuk vond om weer ècht les te hebben van mij. Hij had met zijn moeder overlegd en had uiteindelijk een bosje munt uit de tuin meegebracht. Omdat ik zoveel thee drink, en daarom verse muntthee vast ook wel lekker zou vinden. :love
En je vergeet zeker te zeggen dat je muntthee nou juist níet lekker vindt?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine vreugden

Bericht door Zita »

Jantje schreef:
Zita schreef:Een 5v-bink die het zo leuk vond om weer ècht les te hebben van mij. Hij had met zijn moeder overlegd en had uiteindelijk een bosje munt uit de tuin meegebracht. Omdat ik zoveel thee drink, en daarom verse muntthee vast ook wel lekker zou vinden. :love
En je vergeet zeker te zeggen dat je muntthee nou juist níet lekker vindt?
Ik vind muntthee heerlijk.
Maar het leukst was natuurlijk het gebaar, de waardering en de aandacht die zo'n boef heeft voor de persoon voor de klas.
En het allerleukst is die leerling zelf, maar dat zijn ze eigenlijk allemaal. Alleen zie je het bij de ene net wat makkelijker dan bij de ander.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Kleine vreugden

Bericht door Jantje »

Uiteraard. Leuk is het zeker.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
DDD
Berichten: 28479
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Kleine vreugden

Bericht door DDD »

Wat leuk om te lezen!

Leraar zijn lijkt me een heel leuk beroep.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Kleine vreugden

Bericht door Ad Anker »

Zita schreef:Een 5v-bink die het zo leuk vond om weer ècht les te hebben van mij. Hij had met zijn moeder overlegd en had uiteindelijk een bosje munt uit de tuin meegebracht. Omdat ik zoveel thee drink, en daarom verse muntthee vast ook wel lekker zou vinden. :love
Gaaf, zulke berichten. :super
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Kleine vreugden

Bericht door Zita »

DDD schreef:Wat leuk om te lezen!

Leraar zijn lijkt me een heel leuk beroep.
Het is het leukste beroep van de hele wereld. En bij tijden het vreselijkste.
De huidige situatie zit er tussenin. Het is echt heel fijn om alle leerlingen nog een of twee keer te zien voor de vakantie. Maar dat lesgeven met 8 leerlingen in de les en 18 via Teams thuis meekijken is echt bagger. Het gedoe er omheen heel erg bewerkelijk. Ik hoop echt dat we in september weer volle bak mogen.
Dus die munt had ik gisteren wel nodig :huhu
Hendrien
Berichten: 1328
Lid geworden op: 01 mar 2012, 17:44

Re: Kleine vreugden

Bericht door Hendrien »

Zita schreef:
DDD schreef:Wat leuk om te lezen!

Leraar zijn lijkt me een heel leuk beroep.
Het is het leukste beroep van de hele wereld. En bij tijden het vreselijkste.
De huidige situatie zit er tussenin. Het is echt heel fijn om alle leerlingen nog een of twee keer te zien voor de vakantie. Maar dat lesgeven met 8 leerlingen in de les en 18 via Teams thuis meekijken is echt bagger. Het gedoe er omheen heel erg bewerkelijk. Ik hoop echt dat we in september weer volle bak mogen.
Dus die munt had ik gisteren wel nodig :huhu
Ja, ik snap het. Echt heel pittig voor jullie! Heel veel sterkte! Hier werkt het ook nog niet zo... Beter alleen digitaal les.
Hendrien
Berichten: 1328
Lid geworden op: 01 mar 2012, 17:44

Re: Kleine vreugden

Bericht door Hendrien »

Onze zoon schakelt tijdens de lessen steeds over naar zijn games, ik word er echt niet goed van. Ik hoop echt dat ze in september weer naar school mogen. Ben er helemaal klaar mee!
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Kleine vreugden

Bericht door samanthi »

Hendrien schreef:Onze zoon schakelt tijdens de lessen steeds over naar zijn games, ik word er echt niet goed van. Ik hoop echt dat ze in september weer naar school mogen. Ben er helemaal klaar mee!
Het spat eraf Ik begrijp je helemaal.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Kleine vreugden

Bericht door helma »

Hendrien schreef:Onze zoon schakelt tijdens de lessen steeds over naar zijn games, ik word er echt niet goed van. Ik hoop echt dat ze in september weer naar school mogen. Ben er helemaal klaar mee!
Mijn dochter is tnt nog niet naar school geweest... Ze heeft al weken af en toe een verstopte neus. Volgens mij hooikoorts, want daar heeft heel het gezin min of meer last van. Maar reden genoeg om nog niet naar school te mogen.
Ze krijgt geen digitaal les, ieder werkt voor zich omdat ze allemaal een ander niveau e.d. hebben.
Ik heb er totaal geen zicht op wat ze wel of niet doet... En school volgens mij ook niet.

Met een paar uur is ze klaar. En de rest van de dag heeft ze vakantie.
Dus ik begin er ook een beetje mee klaar te zijn.

Voorlopig heeft ze überhaupt maar 2 dagen school per week. Maar dat is beter dan helemaal niet.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Kleine vreugden

Bericht door Jantje »

helma schreef:Mijn dochter is tnt nog niet naar school geweest... Ze heeft al weken af en toe een verstopte neus. Volgens mij hooikoorts, want daar heeft heel het gezin min of meer last van. Maar reden genoeg om nog niet naar school te mogen.
Daar zijn anders genoeg middeltjes voor hoor.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Kleine vreugden

Bericht door Mannetje »

Calvijn College vroeg of je even door wilde geven als je kind hooikoorts heeft, dan zouden ze hem/haar niet naar huis sturen bij een niesbui...
-
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Kleine vreugden

Bericht door helma »

Jantje schreef:
helma schreef:Mijn dochter is tnt nog niet naar school geweest... Ze heeft al weken af en toe een verstopte neus. Volgens mij hooikoorts, want daar heeft heel het gezin min of meer last van. Maar reden genoeg om nog niet naar school te mogen.
Daar zijn anders genoeg middeltjes voor hoor.
Ze heeft af en toe 's nachts een verstopte neus.
Daar ga ik haar geen medicijnen voor geven.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Kleine vreugden

Bericht door helma »

Mannetje schreef:Calvijn College vroeg of je even door wilde geven als je kind hooikoorts heeft, dan zouden ze hem/haar niet naar huis sturen bij een niesbui...
Het is niet officieel vastgesteld
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Kleine vreugden

Bericht door Mannetje »

Was hier ook niet nodig.
-
Plaats reactie