Vragen aan het Moderatorteam

Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Bezorgd »

eilander schreef:Berichten weggehaald. Dit is niet de manier waarop we over medeforummers gaan praten.
In mijn eerste post van zojuist had ik gewoon een vraag gesteld. Die kan terug lijkt me.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door eilander »

Bezorgd schreef:
eilander schreef:Berichten weggehaald. Dit is niet de manier waarop we over medeforummers gaan praten.
In mijn eerste post van zojuist had ik gewoon een vraag gesteld. Die kan terug lijkt me.
Ik laat het er even bij. Het was een vraag aan DIA om in een ander topic antwoorden te geven. Dat vervuilt een topic, en DIA gaat er zelf over of hij iets wil zeggen of niet.
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Bezorgd »

eilander schreef:
Bezorgd schreef:
eilander schreef:Berichten weggehaald. Dit is niet de manier waarop we over medeforummers gaan praten.
In mijn eerste post van zojuist had ik gewoon een vraag gesteld. Die kan terug lijkt me.
Ik laat het er even bij. Het was een vraag aan DIA om in een ander topic antwoorden te geven. Dat vervuilt een topic, en DIA gaat er zelf over of hij iets wil zeggen of niet.
Nee Eilander, het ging om een antwoord op een vraag uit dit topic, en wel nav dit bericht:

Bezorgd schreef:
-DIA- schreef:
eilander schreef:
-DIA- schreef:Ik ben het er mee eens om denkbeelden van de Woeste Weg te censureren. Toch staan er goede preken op die website. Die preken kunnen gelinkt m.i. niet worden aan de eigenaar van De Woeste Weg. Als dezelfde preek bv prekenweb stond is er immers geen verschil, behalve dan de url
Er waren tijden dat je bijna geen rechtse preken op internet kon vinden, maar ik merk op dat vooral ook mede door de corona-crisis er veel meer via YouTube is te beluisteren uit behoudende kringen.
Je vergeet nu de discussie over de toestemming die er al dan niet is om de preken daar te plaatsen. Als je weet dat er geen toestemming is (en daar lijkt het sterk op) dan is dat wel relevant, meen ik. We hoeven die discussie niet over te doen, maar ik wilde wel dit bericht compleet maken.
Zo worden mede door die wetten en maatregelen behoudende christen wel geïsoleerd om wat te linken. Terwijl deze groep een grote overmacht tegenover zich heeft.
Nee DIA, als Woeste Weg plaatst zonder toestemming dan moet je die niet delen.
Is een vorm van heling.

Of je moet via je eigen DS weten dat hij het wel prima vindt dat zijn preken op de Woeste Weg staan.
Misschien wil je dat een keer vragen?
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door eilander »

Oké, punt is gemaakt.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door -DIA- »

eilander schreef:Oké, punt is gemaakt.
Dan zeg ik voluit ja. Niet buiten de predikant om.
Men heeft destijds ook een discussie misbruikt op hun site waar ik op dit forum sprak over de rechtvaardigmaking. Misbruikt, dat vind ik ook niet kunnen.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3952
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Terri »

Tiberius schreef:
Maanenschijn schreef:
HersteldHervormd schreef:Pietje, wat wil je hier nu allemaal mee bereiken?
Piet is uiterst politiek correct. En dat siert de postbode.
Advies: stuur een pb naar de moderator, vraag om uitleg over zijn bewering, constateer dan dat hij het mogelijk zwaar heeft aangezet maar niet geheel onjuist was, adviseer de moderator met een eventueel slachtoffer schoon schip te maken, drink een glas, doe een plas en daarna is alles weer zoals het was.
:garde Gedaan; en schoon schip gemaakt.
Hier ben ik oprecht reuze blij om :super
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Bezorgd »

-DIA- schreef:
eilander schreef:Oké, punt is gemaakt.
Dan zeg ik voluit ja. Niet buiten de predikant om.
Men heeft destijds ook een discussie misbruikt op hun site waar ik op dit forum sprak over de rechtvaardigmaking. Misbruikt, dat vind ik ook niet kunnen.
Helder DIA. Dus dan begrijp je hopelijk ook dat je kritiek krijgt als je preken van dat soort sites wel deelt hier.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door -DIA- »

Bezorgd schreef:
-DIA- schreef:
eilander schreef:Oké, punt is gemaakt.
Dan zeg ik voluit ja. Niet buiten de predikant om.
Men heeft destijds ook een discussie misbruikt op hun site waar ik op dit forum sprak over de rechtvaardigmaking. Misbruikt, dat vind ik ook niet kunnen.
Helder DIA. Dus dan begrijp je hopelijk ook dat je kritiek krijgt als je preken van dat soort sites wel deelt hier.
Daaruit begrijp ik tevens dat er weinig preken te linken zijn de Bijbels gefundeerd zijn. Ik bedoel zoals we dat op grond van het Woord en onze Belijdenis bedoelen: In de lijn van de Reformatie en Nadere Reformatie, in bevindelijke zin.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Bezorgd »

-DIA- schreef:
Bezorgd schreef:
-DIA- schreef:
eilander schreef:Oké, punt is gemaakt.
Dan zeg ik voluit ja. Niet buiten de predikant om.
Men heeft destijds ook een discussie misbruikt op hun site waar ik op dit forum sprak over de rechtvaardigmaking. Misbruikt, dat vind ik ook niet kunnen.
Helder DIA. Dus dan begrijp je hopelijk ook dat je kritiek krijgt als je preken van dat soort sites wel deelt hier.
Daaruit begrijp ik tevens dat er weinig preken te linken zijn de Bijbels gefundeerd zijn. Ik bedoel zoals we dat op grond van het Woord en onze Belijdenis bedoelen: In de lijn van de Reformatie en Nadere Reformatie, in bevindelijke zin.
Dat is weer een heel bijzondere duiding, ik denk dat er voldoende te vinden is. Maar goed, Elia zag ook niet dat er nog 7000 over waren.
Maar de predikanten die die bepaalde lijn aanhouden die jij graag hoort zullen blijkbaar redenen hebben om het Evangelie niet te verspreiden. Misschien uit een goed oogpunt dat ze hun preekjes te mager vinden. Je weet het niet.
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Piet Puk »

Ik ben verblijd in navolging van Maanenschijn, Bruna en Terri. Mooi dat er schoon schip is :super
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Piet Puk »

Ad Anker schreef:
Mannetje schreef:Alleen moet je zo'n seintje soms wel toelichten. Anders wordt het maar gissen. En gissen doet vergissen.
Al bedoelde Bezorgd het best serieus. Onlangs kwam er ook al een opmerking langs. Sommige forummers sturen weleens aan op een knipje. En dat doe ik dan met vreugde.
Met vreugde geknipt? Ik ben je erkentelijk.
Hoopvol
Berichten: 1296
Lid geworden op: 20 mar 2020, 07:36

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Hoopvol »

Piet Puk schreef:
Ad Anker schreef:
Mannetje schreef:Alleen moet je zo'n seintje soms wel toelichten. Anders wordt het maar gissen. En gissen doet vergissen.
Al bedoelde Bezorgd het best serieus. Onlangs kwam er ook al een opmerking langs. Sommige forummers sturen weleens aan op een knipje. En dat doe ik dan met vreugde.
Met vreugde geknipt? Ik ben je erkentelijk.
Over knippen gesproken: mijn dochtertje had een schaar en heeft haar eigen haar geknipt :banghead

Maar dat even terzijde..
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Piet Puk »

Is er een 'verbod' om te spreken over het YouTubekanaal Preken Orgel Samenzang Liederen, gezien recente ontwikkelingen op dit forum?
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Tiberius »

Zover ik weet, niet.
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Piet Puk »

Tiberius schreef:Zover ik weet, niet.
Mooi, want ik wil graag ook de mooie kanten van dit kanaal belichten
Gesloten