Vraag (algemeen)

Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: RE: Re: Vraagje

Bericht door Bertiel »

DDD schreef:
Bertiel schreef:Adam.nl
Wel een beetje prijzig misschien
Dat is toch niet heel hip?
Ja hoor. Althans ik slaagde er ook op die leeftijd (heeeel lang geleden...)
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
DDD
Berichten: 28484
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vraagje

Bericht door DDD »

Ok. Ik heb ook het idee dat het nu hipper is dan toen ik jong was. Toen was het een winkel voor mensen van middelbare leeftijd en ouder, wat ik verder prima vond. Maar goed, dat was niet de vraag in dit draadje.

Maar ik zie dat ze redelijk hippe pakken hebben. Ik denk wel dat je voor een pak dat je twee keer nodig hebt net zo goed kunt slagen bij de hippe collecties van C&A, Zara of H&M.
Gebruikersavatar
Hollander
Berichten: 2804
Lid geworden op: 26 aug 2019, 11:54
Locatie: Afwezig

Re: Vraagje

Bericht door Hollander »

Orchidee schreef:Weet iemand waar je leuke/vlotte, pakken/combinaties voor een jongeman van 22 jaar kan kopen?
Het is voor 1 of 2 x max.
Als het voor 1 of 2 keer is, dan zou ik bij WeFashion kijken.
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vraagje

Bericht door Zeeuw »

Orchidee schreef:Weet iemand waar je leuke/vlotte, pakken/combinaties voor een jongeman van 22 jaar kan kopen?
Het is voor 1 of 2 x max.
Lenen of huren? Zonde iets te kopen voor 1 x.
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Vraagje

Bericht door HersteldHervormd »

Ik zou bij de Zara doen. Echt niet duur, maar het ziet er netjes uit.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Vraagje

Bericht door Orchidee »

Dankjulliewel!
(Het is voor een kleine bruiloft en belijdenis van het geloof doen)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gritje
Berichten: 233
Lid geworden op: 24 apr 2018, 21:36

Re: Vraagje

Bericht door Gritje »

En een leuke broek en blouse die ook gewoon gedragen kan worden met een los jasje erbij? Dan hangt er niet altijd een heel pak maar in de kast te hangen.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Vraagje

Bericht door Orchidee »

Dat kan idd ook heel goed
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
JvW
Berichten: 759
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: Vraagje

Bericht door JvW »

C&A
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Vraagje

Bericht door J.C. Philpot »

Ik heb inderdaad vorig jaar n.a.v. een jubileum een driedelig pak gekocht bij C&A voor 120 euro.

Ze hebben een oudbollig image, maar je hebt er ook moderne slim-fit pakken, en voor een goede prijs.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Ambtenaar
Berichten: 9146
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Vraagje

Bericht door Ambtenaar »

J.C. Philpot schreef:Ik heb inderdaad vorig jaar n.a.v. een jubileum een driedelig pak gekocht bij C&A voor 120 euro.

Ze hebben een oudbollig image, maar je hebt er ook moderne slim-fit pakken, en voor een goede prijs.
Dat vind ik niet bepaald getuigen van een christelijke levenshouding, een pak kopen dat is gemaakt door moderne slaven of kinderen.

En dat geldt voor veel meer kleding van andere winkels. Koop slaafvrije kleding.
Marco
Berichten: 3595
Lid geworden op: 31 jul 2007, 13:55
Locatie: Waddinxveen

Re: Vraagje

Bericht door Marco »

Ambtenaar schreef:
J.C. Philpot schreef:Ik heb inderdaad vorig jaar n.a.v. een jubileum een driedelig pak gekocht bij C&A voor 120 euro.

Ze hebben een oudbollig image, maar je hebt er ook moderne slim-fit pakken, en voor een goede prijs.
Dat vind ik niet bepaald getuigen van een christelijke levenshouding, een pak kopen dat is gemaakt door moderne slaven of kinderen.

En dat geldt voor veel meer kleding van andere winkels. Koop slaafvrije kleding.
Hoe weet je dan wat je kan kopen?
Aan de prijs kan je het niet per definitie zien. En C&A is een van de ondertekenaars van juist een convenant dat dit tegen zou moeten gaan:
https://www.imvoconvenanten.nl/nl/kledi ... rtekenaars
Hoe weet je dus, of kleding die hier in een winkel hangt, gemaakt is door slaven of kinderen?
moeder
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jul 2019, 11:45

Re: Vraagje

Bericht door moeder »

Speksnijder
DDD
Berichten: 28484
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vraagje

Bericht door DDD »

Ambtenaar schreef:
J.C. Philpot schreef:Ik heb inderdaad vorig jaar n.a.v. een jubileum een driedelig pak gekocht bij C&A voor 120 euro.

Ze hebben een oudbollig image, maar je hebt er ook moderne slim-fit pakken, en voor een goede prijs.
Dat vind ik niet bepaald getuigen van een christelijke levenshouding, een pak kopen dat is gemaakt door moderne slaven of kinderen.

En dat geldt voor veel meer kleding van andere winkels. Koop slaafvrije kleding.
Het is helemaal niet gezegd dat C&A slechter scoort dan veel andere modemerken.
Ambtenaar
Berichten: 9146
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Vraagje

Bericht door Ambtenaar »

DDD schreef:
Het is helemaal niet gezegd dat C&A slechter scoort dan veel andere modemerken.
Dat beweert ik ook niet. Maar je kunt niet een pak laten maken en dat de wereld over laten vliegen voor €120 zonder dat er sprake is van moderne slavernij.
Plaats reactie