Coronagevallen

Heb u/jij het Corona virus?

Ja, dit is door een arts of een positieve test
0
Geen stemmen
Nee, dit is door een arts geconstateert of doormiddel van een negatieve uitslag van een test
0
Geen stemmen
Ik denk het wel, maar geen test afgenomen of dokterbezoek gehad
3
8%
Het zou kunnen, nabij familieleden hebben het Corona virus ook
0
Geen stemmen
Ik heb helemaal geen klachten gehad
20
54%
Ik weet het niet
10
27%
Anders namelijk...
4
11%
 
Totaal aantal stemmen: 37

HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Coronagevallen

Bericht door HersteldHervormd »

Een poll omdat we toch massaal thuis zitten...
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Hoopvol
Berichten: 1296
Lid geworden op: 20 mar 2020, 07:36

Re: Corona gevallen

Bericht door Hoopvol »

HersteldHervormd schreef:Een poll omdat we toch massaal thuis zitten...
Er zijn nog genoeg mensen die aan het werk zijn hoor
DDD
Berichten: 28480
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Corona gevallen

Bericht door DDD »

Het valt mij toch op dat er ook bouwvakkers thuis zijn. Dat verbaast mij wel, want dat is toch geen werk waarbij je aan thuiswerken denkt. En er is grote behoefte aan huizen.
Hoopvol
Berichten: 1296
Lid geworden op: 20 mar 2020, 07:36

Re: Corona gevallen

Bericht door Hoopvol »

DDD schreef:Het valt mij toch op dat er ook bouwvakkers thuis zijn. Dat verbaast mij wel, want dat is toch geen werk waarbij je aan thuiswerken denkt. En er is grote behoefte aan huizen.
Ja helaas wel. Klanten zijn toch een stuk terughoudender geworden in het geven van werk. Dit hoor ik best veel in mijn omgeving.
Terwijl de overheid de bouw en technische sector juist wil proberen draaiend te houden.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Corona gevallen

Bericht door Jantje »

Ik zag vandaag toch een flink aantal bouwvakkers aan de arbeid.

En verder staat mijn optie er niet tussen. Ik ben wel enige tijd verkouden geweest. Maar dat was net voordat het virus menens werd.

Overigens is geconstateerd met een d en niet met een t. Ik zie de laatste tijd trouwens steeds meer wonderlijke spellingsfouten. Maar dat geheel terzijde.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Corona gevallen

Bericht door -DIA- »

We hoorden dat onder de bewoners van De Burcht, van Siloah gehandicaptenzorg het virus heeft toegeslagen. Geestelijk gehandicapten zullen het wellicht niet makkelijk hebben en misschien niet begrijpen...
Vandaag konden we live meeluisteren met de weeksluiting voor Huize Maranatha, waar ds. vD voorging. Hij sprak over Mattheus 24, de dagen van Noach, ... en bekenden het niet, tot op de dag dat Noach in de ark ging. Ernstvol!
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Corona gevallen

Bericht door refo »

Jantje schreef:Ik zag vandaag toch een flink aantal bouwvakkers aan de arbeid.

En verder staat mijn optie er niet tussen. Ik ben wel enige tijd verkouden geweest. Maar dat was net voordat het virus menens werd.

Overigens is geconstateerd met een d en niet met een t. Ik zie de laatste tijd trouwens steeds meer wonderlijke spellingsfouten. Maar dat geheel terzijde.
En ik dacht dat Corona gevallen was, maar het moet zijn: coronagevallen.
Gebruikersavatar
Stof
Berichten: 547
Lid geworden op: 11 jul 2019, 22:56

Re: Corona gevallen

Bericht door Stof »

-DIA- schreef:We hoorden dat onder de bewoners van De Burcht, van Siloah gehandicaptenzorg het virus heeft toegeslagen. Geestelijk gehandicapten zullen het wellicht niet makkelijk hebben en misschien niet begrijpen...
Ach!
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Corona gevallen

Bericht door Jantje »

refo schreef:
Jantje schreef:Ik zag vandaag toch een flink aantal bouwvakkers aan de arbeid.

En verder staat mijn optie er niet tussen. Ik ben wel enige tijd verkouden geweest. Maar dat was net voordat het virus menens werd.

Overigens is geconstateerd met een d en niet met een t. Ik zie de laatste tijd trouwens steeds meer wonderlijke spellingsfouten. Maar dat geheel terzijde.
En ik dacht dat Corona gevallen was, maar het moet zijn: coronagevallen.
Wel met een hoofdletter, want het is een titel. Maar verder heb je gelijk. Het Coronavirus is nog lang niet gevallen. Integendeel. De wereld valt.

Kan een moderator de spatie verwijderen?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Online
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Coronagevallen

Bericht door Zita »

Volgens mij is de spatie zo gefixt. Zolang je niet meer op gespatieerde berichten reageert.
Geytenbeekje
Berichten: 8245
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Corona gevallen

Bericht door Geytenbeekje »

Hoopvol schreef:
DDD schreef:Het valt mij toch op dat er ook bouwvakkers thuis zijn. Dat verbaast mij wel, want dat is toch geen werk waarbij je aan thuiswerken denkt. En er is grote behoefte aan huizen.
Ja helaas wel. Klanten zijn toch een stuk terughoudender geworden in het geven van werk. Dit hoor ik best veel in mijn omgeving.
Terwijl de overheid de bouw en technische sector juist wil proberen draaiend te houden.
En de stikstofcrisis dan ?
DDD
Berichten: 28480
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Coronagevallen

Bericht door DDD »

:yahoo
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Corona gevallen

Bericht door Mara »

Jantje schreef: En verder staat mijn optie er niet tussen. Ik ben wel enige tijd verkouden geweest. Maar dat was net voordat het virus menens werd.
Je kunt het pas opgelopen hebben nadat patiënt 0 positief getest was, op 27 februari was dat. Dat was in Tilburg.
De kans dat het virus toen ook al in jouw dorp rondwaarde, lijkt me uiterst klein.
Enkel verkoudheid zonder koorts en andere klachten, lijkt ook niet op COVID.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Coronagevallen

Bericht door Jantje »

DDD schreef: :yahoo
Wat valt er te lachen? :quoi
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Valcke
Berichten: 7605
Lid geworden op: 31 aug 2018, 17:55

Re: Corona gevallen

Bericht door Valcke »

Mara schreef:
Jantje schreef: En verder staat mijn optie er niet tussen. Ik ben wel enige tijd verkouden geweest. Maar dat was net voordat het virus menens werd.
Je kunt het pas opgelopen hebben nadat patiënt 0 positief getest was, op 27 februari was dat. Dat was in Tilburg.
De kans dat het virus toen ook al in jouw dorp rondwaarde, lijkt me uiterst klein.
Enkel verkoudheid zonder koorts en andere klachten, lijkt ook niet op COVID.
Overigens is inmiddels bekend dat de eerst corona-patiënten al midden februari in ons land rondliepen.
In elk geval in Noord-Brabant.
Patiënt 0 in ons land is onbekend.
Plaats reactie