Lockdown?

Nederland lockdown?

Ja
4
14%
Nee
13
45%
Gedeeltelijk
9
31%
Weet ik niet
2
7%
Anders
1
3%
 
Totaal aantal stemmen: 29

Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Lockdown?

Bericht door Jantje »

DDD schreef:
Jantje schreef:
DDD schreef:Wat mij betreft komt er een boete op als mensen verwijtbaar dichter dan anderhalve meter bij elkaar komen, ook in supermarkten en op markten. Dit primair ter beoordeling van de handhaver.

Verder mogen de scholen weer open, wat mij betreft, dus ik kan niet zo goed kiezen voor welke optie ik moet gaan.
Dit is heel tegenstrijdig, want als de scholen opengaan, moet het openbaar vervoer weer geïntensiveerd worden, met als resultaat dat de 'anderhalve meter-regel' niet meer in acht genomen kan worden.
Dat klopt. Het is een afweging. En ik kan mij ook voorstellen dat alleen basisscholen open gaan. Het overgrote deel van de leerlingen in het VO gaat overigens niet met OV.
VO niet, MBO en HBO wel.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Lockdown?

Bericht door eilander »

Jantje schreef:
DDD schreef:Dat klopt. Het is een afweging. En ik kan mij ook voorstellen dat alleen basisscholen open gaan. Het overgrote deel van de leerlingen in het VO gaat overigens niet met OV.
VO niet, MBO en HBO wel.
Op het Calvijn College in Zeeland gaan zo'n 750 leerlingen met openbaar vervoer.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Lockdown?

Bericht door Jantje »

Juist. Je hebt gelijk. De locatie Middelburg valt daar buiten. Dat vergat ik even.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Plaats reactie