Hoe werkt dit forum?

Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Dodo »

In tapatalk? Ik zie wel streepjes, maar daar komt geen zoekfunctie uit. Mijn naam staat daar ook niet bovenin.
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door samanthi »

Dodo schreef:In tapatalk? Ik zie wel streepjes, maar daar komt geen zoekfunctie uit. Mijn naam staat daar ook niet bovenin.
Het staat naast je naam, die streepjes, de derde is zoeken.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Jantje »

Terri schreef:
mulder schreef:Nou gewichtig .... stemmen op ds. v ruitenburg dus, nou die past niet bij jullie hoor ...
:bobo
Daar weet @mulder helemaal niets van. Hoe komt hij daar nou weer bij?!?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Bezorgd »

Bezorgd schreef:
Bezorgd schreef:Ik krijg al een tijdje een foutmelding als ik het zoekschermpje links boven de onderwerpen gebruik. (in ieder geval op pagina 'actieveonderwerpen') Kan dit verholpen worden?
?
Nog niets bekend mods?
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Tiberius »

De support desk is eerst nog bezig met een ander, hardnekkig probleem
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17244
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door huisman »

Kun je je niet meer afmelden voor een onderwerp ?Die optie zie ik niet meer .
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Tiberius »

Dat is inderdaad het probleem wat ze nu onderhanden hebben.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Mara »

eilander schreef:
helma schreef:
Mannetje schreef:Als ik op mijn telefoon het forum lees (niet met tapatalk) dan hebben onderschriften wel nut. Aan het einde van een lange posting kun je dan nog zien wiens epistel je eigenlijk aan het lezen was.

Maar dat is ook het enige nut wat ik kan bedenken.
Ik heb dat wel eens met forummers die een posting plaatsen met een verhaal of mening van een ander (uit de media ofzo) Dan begin ik te lezen en heb ik niet gelijk door dat het geschrevene niet van de poster zelf is. Dan denk ik in het begin: sjonge die Mara! (als voorbeeld, want daar gebeurt het me regelmatig) En dan aan het eind blijkt het een krantenartikel te zijn :huhu
Eenvoudig te voorkomen door een quote-haakjes omheen te zetten. Wel een goede tip, o.a. voor @Mara.
Sjonge, die heb ik dus even gemist, omdat ik een aantal dagen niet op het forum was. Werd er net via pb op gewezen. :)
Sorry sorry, dit komt misschien omdat ik alleen via de computer thuis lees en post.
Niet als slap excuus maar ik weet gewoon niet hoe dat dan gaat als je via smartphone of I pad leest.
Had het na de opmerking van Posthoorn al gedaan met een ander citaat dus. :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Jantje »

Ik krijg steeds een melding als er een reactie is geplaatst in het draadje over de preken die op internet beluisterd worden. Wat moet ik doen om die melding uit te zetten? En hoe kan het dat ik die meldingen steeds krijg?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Nasrani
Berichten: 1853
Lid geworden op: 21 dec 2016, 21:36

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Nasrani »

Jantje schreef:Ik krijg steeds een melding als er een reactie is geplaatst in het draadje over de preken die op internet beluisterd worden. Wat moet ik doen om die melding uit te zetten? En hoe kan het dat ik die meldingen steeds krijg?
Bovenin kun je notificaties aanklikken. Dan ga je naar instellingen en daar kun je meldingen uitschakelen. Het kan ook zijn dat je het topic hebt geselecteerd als favoriet. Dat kun je via gebruikerspaneel beheren.
Maar nu je er toch over begint, naar mijn idee is er iets mis met de notificaties of favorieten. Ik heb geen enkele geselecteerd staan als favoriet en ook heb ik de notificaties uitgeschakeld, maar ik krijg nog steeds meldingen.
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Jantje »

Nasrani schreef:
Jantje schreef:Ik krijg steeds een melding als er een reactie is geplaatst in het draadje over de preken die op internet beluisterd worden. Wat moet ik doen om die melding uit te zetten? En hoe kan het dat ik die meldingen steeds krijg?
Bovenin kun je notificaties aanklikken. Dan ga je naar instellingen en daar kun je meldingen uitschakelen. Het kan ook zijn dat je het topic hebt geselecteerd als favoriet. Dat kun je via gebruikerspaneel beheren.
Maar nu je er toch over begint, naar mijn idee is er iets mis met de notificaties of favorieten. Ik heb geen enkele geselecteerd staan als favoriet en ook heb ik de notificaties uitgeschakeld, maar ik krijg nog steeds meldingen.
Ik geloof inderdaad ook dat er iets mis is. Ik heb de meldingen eerder vanavond, voordat ik de vraag stelde, al uitgeschakeld, en bij mijn favorieten stond dit draadje toch al niet vermeld. Dus het is wel vreemd, want ik zou eigenlijk geen melding meer moeten krijgen.

En verder heb ik nog een andere opmerking ook. Onlangs stelde @Bezorgd in een ander draadje de vraag waarom je niet meer berichten of onderwerpen kunt opzoeken via 'zoeken'. Dan krijg je een foutmelding. Ook die foutmelding is nog steeds niet opgelost.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Zita »

Jantje schreef:
Nasrani schreef:
Jantje schreef:Ik krijg steeds een melding als er een reactie is geplaatst in het draadje over de preken die op internet beluisterd worden. Wat moet ik doen om die melding uit te zetten? En hoe kan het dat ik die meldingen steeds krijg?
Bovenin kun je notificaties aanklikken. Dan ga je naar instellingen en daar kun je meldingen uitschakelen. Het kan ook zijn dat je het topic hebt geselecteerd als favoriet. Dat kun je via gebruikerspaneel beheren.
Maar nu je er toch over begint, naar mijn idee is er iets mis met de notificaties of favorieten. Ik heb geen enkele geselecteerd staan als favoriet en ook heb ik de notificaties uitgeschakeld, maar ik krijg nog steeds meldingen.
Ik geloof inderdaad ook dat er iets mis is. Ik heb de meldingen eerder vanavond, voordat ik de vraag stelde, al uitgeschakeld, en bij mijn favorieten stond dit draadje toch al niet vermeld. Dus het is wel vreemd, want ik zou eigenlijk geen melding meer moeten krijgen.

En verder heb ik nog een andere opmerking ook. Onlangs stelde @Bezorgd in een ander draadje de vraag waarom je niet meer berichten of onderwerpen kunt opzoeken via 'zoeken'. Dan krijg je een foutmelding. Ook die foutmelding is nog steeds niet opgelost.
Ik kan via 'zoek' gewoon zoeken. Hoe lukt het niet?
Met de notificaties heb ik geen ervaring; ik geloof dat ik die alleen krijg als een bericht gemeld is, maar daar hebben jullie dan weer geen last van. :)
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Jantje »

Zita schreef:Ik kan via 'zoek' gewoon zoeken. Hoe lukt het niet?
Met de notificaties heb ik geen ervaring; ik geloof dat ik die alleen krijg als een bericht gemeld is, maar daar hebben jullie dan weer geen last van.
Als ik bijvoorbeeld in de berichten van een bepaalde forummer of in mijn eigen berichten iets wil zoeken, krijg ik een foutmelding. Dus je moet echt via de naam van een forummer en dan klikken op 'zoek gebruikersberichten'. Als ik dan alle berichten van één specifieke forummer (of mijzelf) heb, kan ik daar niets in zoeken, omdat ik een foutmelding krijg.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door refo »

Jantje schreef:
Nasrani schreef:
Jantje schreef:Ik krijg steeds een melding als er een reactie is geplaatst in het draadje over de preken die op internet beluisterd worden. Wat moet ik doen om die melding uit te zetten? En hoe kan het dat ik die meldingen steeds krijg?
Bovenin kun je notificaties aanklikken. Dan ga je naar instellingen en daar kun je meldingen uitschakelen. Het kan ook zijn dat je het topic hebt geselecteerd als favoriet. Dat kun je via gebruikerspaneel beheren.
Maar nu je er toch over begint, naar mijn idee is er iets mis met de notificaties of favorieten. Ik heb geen enkele geselecteerd staan als favoriet en ook heb ik de notificaties uitgeschakeld, maar ik krijg nog steeds meldingen.
Ik geloof inderdaad ook dat er iets mis is. Ik heb de meldingen eerder vanavond, voordat ik de vraag stelde, al uitgeschakeld, en bij mijn favorieten stond dit draadje toch al niet vermeld. Dus het is wel vreemd, want ik zou eigenlijk geen melding meer moeten krijgen.

En verder heb ik nog een andere opmerking ook. Onlangs stelde @Bezorgd in een ander draadje de vraag waarom je niet meer berichten of onderwerpen kunt opzoeken via 'zoeken'. Dan krijg je een foutmelding. Ook die foutmelding is nog steeds niet opgelost.
Als ik zoek hoe vaak het woord boer in berichten voorkomt, krijg er 100. Het werkt dus gewoon.
Misschien je cookies eens opschonen.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Dodo »

Als ik klik bij "resultaten weergeven als" en ik kies "onderwerpen", krijg ik elke keer een foutmelding. Ik heb dit een paar maanden geleden al gemeld.
Deze:

Algemene fout
SQL ERROR [ mysqli ]

Expression #1 of ORDER BY clause is not in SELECT list, references column 'refoforum_forum.t.topic_last_post_time' which is not in SELECT list; this is incompatible with DISTINCT [3065]

Een SQL-fout is opgetreden tijdens het ophalen van deze pagina. Neem contact op met de Forumbeheerder als dit probleem zich blijft voordoen.
Breng de forumbeheerder of sitebeheerder op de hoogte: info@refoforum.nl
Plaats reactie