Vragen aan het Moderatorteam

Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Ad Anker »

Erskinees schreef:Beste mods, ook ik heb een belangrijke vraag. Wat hebben jullie deze avond gegeten?
In azijn gedoopte refo-pastinaken. Ik weet het toevallig omdat ik mee mocht eten.
DDD
Berichten: 28479
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door DDD »

Erskinees schreef:Beste mods, ook ik heb een belangrijke vraag. Wat hebben jullie deze avond gegeten?
Heb jij teveel gedronken? Ik laat in het midden wat.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Tiberius »

Erskinees schreef:Beste mods, ook ik heb een belangrijke vraag. Wat hebben jullie deze avond gegeten?
Antwoord: (ik kan niet voor het hele mod-team spreken, alleen voor mezelf) een broodje kroket met mosterd.
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Bertiel »

Ondanks dat ik geen mod ben had ik vanmiddag eveneens een broodje kroket maar dat was een black angus kroket van kwekkerboom. Dat was wel zeer aangenaam moet ik zeggen.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Ad Anker »

Bertiel schreef:Ondanks dat ik geen mod ben had ik vanmiddag eveneens een broodje kroket maar dat was een black angus kroket van kwekkerboom. Dat was wel zeer aangenaam moet ik zeggen.
Ragout van echte black angus beef. Fantastisch. Het is trouwens kwekkeboom.
Gebruikersavatar
Van Ewijk
Berichten: 1753
Lid geworden op: 01 apr 2015, 18:05

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Van Ewijk »

Ik heb een vraag voor de moderators.
Bij iets oudere topics kom ik de naam Memento vaak tegen.
In recente topics niet meer.
Is deze gebruiker gestopt of ons misschien ontvallen?
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Jantje »

Ad Anker schreef:
Erskinees schreef:Beste mods, ook ik heb een belangrijke vraag. Wat hebben jullie deze avond gegeten?
In azijn gedoopte refo-pastinaken. Ik weet het toevallig omdat ik mee mocht eten.
Mag ik het recept? Ik wil het ook wel eens maken. Het lijkt me erg lekker. :yahoo :mdr

En verder heb ik ook een vraag: Antwoorden de moderators altijd op vragen die per pb gesteld worden? Waarom wel of waarom niet?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
DDD
Berichten: 28479
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door DDD »

Ik betwijfel zeer of zelfkennis inderdaad het begin van alle wijsheid is. Ik heb geen reden om dat aan te nemen.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Tiberius »

Van Ewijk schreef:Ik heb een vraag voor de moderators.
Bij iets oudere topics kom ik de naam Memento vaak tegen.
In recente topics niet meer.
Is deze gebruiker gestopt of ons misschien ontvallen?
Memento was eerder moderator; in feite eigenaar van het forum in de periode tussen Om Sions Wil en EMG.
In 2012 heeft hij het forum overgedragen aan EMG en is gestopt met modereren vanwege andere activiteiten. Korte tijd later is hij helemaal gestopt met forummen vanwege die andere werkzaamheden.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Tiberius »

Jantje schreef:Antwoorden de moderators altijd op vragen die per pb gesteld worden? Waarom wel of waarom niet?
Ook weer een antwoord alleen voor mezelf: ja, één antwoord.
Waarom wel: dat weet ik eigenlijk niet goed, ik denk een kwestie van fatsoen. Soms denk ik inderdaad wel eens: waarom zit ik op deze vraag antwoord te geven? Dat antwoord ligt zo voor de hand.
Waarom niet (niet meer dan één): dat was een richtlijn die EMG ons in 2012 meegaf: geef slechts één reactie; ga niet meespelen in welles-nietes-spelletjes, want voor je het weet heb je daar dagwerk aan.
Online
Zeeuw
Berichten: 11547
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Zeeuw »

Tiberius schreef:
Zeeuw schreef:Nou, laat ik eens een vraag stellen: beste moderators/moderatoren, doen jullie dit allemaal vrijwillig zonder enige vorm van vergoeding?
Antwoord: ja
Wellicht dat onsch forummers die mee kunnen laten wegen in de oordeelsvorming over het beleid/de soms korte reacties.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Jantje »

Tiberius schreef:want voor je het weet heb je daar dagwerk aan.
Aha. Dus als ik 's nachts een vraag stel, dan reageer je wel uitgebreid?

Of ben ik dan ook gelijk aan het ongedierte (zie de recentste Saambinder)?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door samanthi »

Mijn brievenbus ontvangt geen post, ik heb alles gedaan wat ikdoen moest, maar er komen geen pbs binnen... wete jullie hoe het komt?
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Tiberius »

samanthi schreef:Mijn brievenbus ontvangt geen post, ik heb alles gedaan wat ikdoen moest, maar er komen geen pbs binnen... wete jullie hoe het komt?
Het staat uitgeschakeld in je instellingen.
Je kan het aanzetten door op het poppetje met je naam rechtsboven te klikken. Klik dan op Gebruikerspaneel>Forumvoorkeuren>Wijzig algemene instellingen; de derde instelling (Sta gebruikers toe om je privéberichten te sturen) op Ja zetten.
gallio
Berichten: 1963
Lid geworden op: 14 jan 2004, 16:01

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door gallio »

DDD schreef:Ik betwijfel zeer of zelfkennis inderdaad het begin van alle wijsheid is. Ik heb geen reden om dat aan te nemen.
Psalmen 111:10
De vreze des HEEREN is het beginsel der wijsheid; allen, die ze doen, hebben goed verstand;
Spreuken 1:7
De vrees des HEEREN is het beginsel der wetenschap; de dwazen verachten wijsheid en tucht.
Spreuken 9:10
De vreze des HEEREN is het beginsel der wijsheid, en de wetenschap der heiligen is verstand.
Gesloten