De uitkomsten van de poll geven je in elk geval geen gelijk, gelet op hoeveel er in de categorie “overig” zit.Nasrani schreef:Dat laatste had ik nog niet bedacht. Maar wie weet....TSD schreef:De opzet van de peiling is wel nogal 'gekleurd', er staan vooral opties om van GG naar een ander kerkverband te switchen![]()
Nee hoor, bij het aanmaken kun je max 10 regels invoeren. Omdat naar mijn idee er een veel grotere uitstroom uit de GG is dan andere kerkverbanden heb ik deze aangemaakt. Een beetje er van uitgaande van de wisselingen die ik afgelopen jaren heb gehoord en langs heb zien komen. Maar zoals @jantje al aangaf zou er wat aangepast kunnen worden. Ik ga kijken of dat lukt....

Ikzelf ben overigens al mijn hele leven GG, alleen 1x van gemeente gewisseld ivm trouwen/verhuizen.
Ik vind dat er weer een boel negativiteit is neergepend in dit topic, maar dat zal vast aan het onderwerp liggen.... je gaat bijna denken dat de reformatorische gemeentes maar op te delen zijn in vervlakkende of verstarrende gemeentes....
Wel wijst dit topic in elk geval mij er op hoe dankbaar ik moet zijn over hoe het gaat in onze gemeente.
Zijn er nog meer, die niet geswitcht zijn van kerkverband en die lid mogen zijn van een gemeente die niet vervlakt of verstard, maar waar je mag zien dat de Heere doorgaat met Zijn werk?