Kleine ergernissen [3]
Re: Kleine ergernissen [3]
Tot nu toe heb ik van refomensen de meest racistische grappen, moppen enz gehoord, waar wereldse mensen hun ogen nog van optrekken 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Oh ja. We zijn echt niet beter dan de onkerkelijke medemens. Maar we wéten wel beter. En het zal ons meer aangerekend worden.Orchidee schreef:Tot nu toe heb ik van refomensen de meest racistische grappen, moppen enz gehoord, waar wereldse mensen hun ogen nog van optrekken
Dat bedoel ik ook, daarom snap ik dat persoonlijk niet 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik schrik er iedere keer weer van op o.a. verjaardagen hoe negatief refo's zijn over allochtonen!helma schreef:Oh ja. We zijn echt niet beter dan de onkerkelijke medemens. Maar we wéten wel beter. En het zal ons meer aangerekend worden.Orchidee schreef:Tot nu toe heb ik van refomensen de meest racistische grappen, moppen enz gehoord, waar wereldse mensen hun ogen nog van optrekken
Dit waren niet per se citaten van refo's!Orchidee schreef:Dat bedoel ik ook, daarom snap ik dat persoonlijk niet
Dat zeg ik toch niet 

Krommentenend artikel achterop de "puntuit".
Ik vond het wel mooi, twee van die jongens die vriendschap sloten met een ex-gevangene van een concentratiekamp!Orchidee schreef:Krommentenend artikel achterop de "puntuit".
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Orchidee schreef:Krommentenend

@Luther:
@Zita:

@Zita:

De dominee zegt precies hetzelfde als die vriendin.
Vriendin: God biedt het cadeau aan
Ds: verwonderd in ontvangstnemen wat de Heere schenkt.
De uitspraak over de ster plukken begint canoniek te worden. Ze stamt evenwel uit de traditie.
De uitspraak over de ster plukken begint canoniek te worden. Ze stamt evenwel uit de traditie.
Ergert u dat?refo schreef:De uitspraak over de ster plukken begint canoniek te worden. Ze stamt evenwel uit de traditie.
Ik begrijp niet waar dit over gaat, wil iemand me helpen?refo schreef:De dominee zegt precies hetzelfde als die vriendin.
De BBQ van onze buren...
volgens mij hebben ze er plastic en ander spul op gegooid ipv 100& houtskool.