Dáár groeien kinderen van (en niet in de lengte....)-DIA- schreef:
Tja... dat komt ervan als men alles overal in dipt...
Een buurjongetje was dol op een boterham met pindakaas met chocoladehagel eroverheen...
Wat zit er nu in je glas?
- Bonny
- Contacteer:
Re: Wat zit er nu in je glas?
The Groom's still waiting at the altar
Rode wijn.
Roosvicee (sinds 1956) Vruchtenmix
Bron van vitamine C en rozenbottel.
(aldus het etiket)
Bron van vitamine C en rozenbottel.
(aldus het etiket)
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Lassie schreef:Rode wijn.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik kan me niet voorstellen dat dit lekker is..Orchidee schreef:Dat is ook erg lekker @Dia, vooral met pure chocola![]()
erg calorierijk!
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Bah!-DIA- schreef:Tja... dat komt ervan als men alles overal in dipt...Orchidee schreef:@Dipper, volgens mij heb jij bijzondere smaakklieren!
![]()
Net een glas spa lemon op.
Een buurjongetje was dol op een boterham met pindakaas met chocoladehagel eroverheen...
Da's gewoon een pindarotsje op brood, toch? Of een soort M&M?dennis schreef:Bah!-DIA- schreef:Tja... dat komt ervan als men alles overal in dipt...Orchidee schreef:@Dipper, volgens mij heb jij bijzondere smaakklieren!
![]()
Onze kinderen eten altijd pindakaas met hagelslag. Dat is echt de tijdgeest. Wanneer ik vroeger zoiets flikte werd er gelijk een boterham opgemikt door mijn pa.Zita schreef:Da's gewoon een pindarotsje op brood, toch? Of een soort M&M?dennis schreef:Bah!-DIA- schreef:Tja... dat komt ervan als men alles overal in dipt...Orchidee schreef:@Dipper, volgens mij heb jij bijzondere smaakklieren!
![]()
Dat was omdat je een halve pot pindakaas en een heel pak hagelslag op 1 boterhammetje wist te stapelen.Anker schreef:Onze kinderen eten altijd pindakaas met hagelslag. Dat is echt de tijdgeest. Wanneer ik vroeger zoiets flikte werd er gelijk een boterham opgemikt door mijn pa.Zita schreef:Da's gewoon een pindarotsje op brood, toch? Of een soort M&M?dennis schreef:Bah!-DIA- schreef: Tja... dat komt ervan als men alles overal in dipt...
WimA schreef:Dat was omdat je een halve pot pindakaas en een heel pak hagelslag op 1 boterhammetje wist te stapelen.Anker schreef: Onze kinderen eten altijd pindakaas met hagelslag. Dat is echt de tijdgeest. Wanneer ik vroeger zoiets flikte werd er gelijk een boterham opgemikt door mijn pa.

Zwets niet man.
O heerlijk, ik eet als ik brood eet heel af en toe: zelfgemaakte pindakaas, banaan en dan pure chocolade er over heen. Heerlijk.
Kruidenbitter (Jägermeister) met zelf uit Engeland geïmporteerde medicinale snuif: munt, kruizemunt, eucalyptus, kamfor, rozemarijn, lavendel en tijm op een vochtige tabaksbasis.
Hier kom ik de winter wel mee door!
Hier kom ik de winter wel mee door!
Formosa Lapsang thee. Rookthee uit Taiwan.
- Bonny
- Contacteer:
Pff, dat lijkt welhaast een broodje Elvis.Lassie schreef:O heerlijk, ik eet als ik brood eet heel af en toe: zelfgemaakte pindakaas, banaan en dan pure chocolade er over heen. Heerlijk.
Er is nog niemand zeker die op de topicvraag antwoorde: "mijn kunstgebit"....??

The Groom's still waiting at the altar