Weg democratie! lang leve de multiculturele bananemonarchie

Plaats reactie
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Weg democratie! lang leve de multiculturele bananemonarchie

Bericht door Billy »

In wat voor land leven we nu eigenlijk?

een MP die met een achterlijk oranje polsbandje omloopt

een minister die bang is om harde kern terroristen aan te pakken

een links kamp die wel met Wilders "in debat " wil, alsof ze dat zo van harte doen....

een politicus die ondergedoken zit vanwege bedreigingen

nog een politicus die zijn partij niet kan oprichten

en een nos JOURNAAL wat nog linkser als links zijn kan is....


ik ga spontaan aan iets denken waar ik nog nooit over gedacht heb: EMIGREREN!!!






bron: Elsevier.nl

dinsdag 7 december 2004 18:54

Wilders: overheid belemmert oprichting partij


De strenge veiligheidsmaatregelen rond onafhankelijk Kamerlid Geert Wilders belemmeren hem in het oprichten van een partij. Volgens Wilders hebben mogelijke toekomstige Kamerleden afspraken met hem afgezegd, nadat anonieme bronnen uit inlichtingendiensten in het NOS-journaal van 1 december zeiden dat zijn aanhangers een ‘vergelijkbaar risico’ zouden lopen.

Dat zegt Wilders dinsdag 7 december in een interview met NRC Handelsblad.

Het kamerlid ontkent dat de overheid hem actief tegenwerkt bij de oprichting van zijn partij, maar spreekt van een ‘directe aantasting van het democratische proces’. Wilders stelt dat er niet te werken valt in deze sfeer en zegt dat mensen in zijn omgeving bang en nerveus worden. Eerder schreef Leon de Winter al over deze kwestie.

Opvallen
Wegens toenemende bedreigingen aan zijn adres heeft Wilders besloten deze week niet in de Kamer te verschijnen. Hij zit in de vergaderzaal bijna recht onder de publieke tribune. Eerder raadde minister van Justitie Piet Hein Donner (CDA) hem af om onder te duiken, omdat het juist meer zou opvallen als hij na een lange periode van afwezigheid weer terug zou komen.

De minister van Justitie heeft via een woordvoerder laten weten dat het ministerie ‘geen enkele mededeling over beveiligingszaken doet’.


Publicatiedatum: 7 december 2004
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door Rens
Billy, niemand houd je tegen om de daad bij het woord te voegen!

Ga dan bijvoorbeeld naar Guatamala, dan zit je zeker in een banananrepubliek!

Kom zeg, je schiet wel wat door hoor.

Dat het allemaal ietwat te ver gaat ben ik wel met je eens, maar niet in die mate die je nu doet voorkomen.

Ik ga NIET emigreren.

Zal met alle gebrek trachten nog een positieve bijdrage te leveren in dit op hol geslagen land.

laat ik dan wellicht wat chargeren nu...

Ga jij maar lekker Tomaten gooien:sne:sne:sne:sne en je illusie hoog houden dat de SP nog wat van Nederland zal kunnen gaan maken.......................................................................................................:i:i:i:i:i
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
gravo
Berichten: 588
Lid geworden op: 10 jun 2004, 00:30
Locatie: : De grote stad

Bericht door gravo »

Foei, Billy, wat een lelijke taal. Helemaal niet in de geest van een fatsoenlijk en moreel burgerschap! Laat even een boertje: "BURK ".

Als je het mij vraagt, is het pure snackbartaal. Je weet wel, van die kroeg- en borrelpraat, waarbij het de bedoeling is, dat als je hard en schreeuwerig iets roept in de trant van " in wat voor land leven we eigenlijk..." of " ze moesten ze allemaal de doodstraf geven..." of meer van dergelijke taal, dat je dan luide bijval geniet van alle beschonken loosers, die hun eigen falen op alles en iedereen afreageren en hun hele leven lang nog nooit eens hun eigen normen en waarden onder de loep hebben genomen.

'k Zou niet emigreren, als ik jou was, want met zo'n instelling kom je d'r niet in een land zonder enig vangnet voor lawaaierige nietsnutten.

Bovendien zou je de koesterende Spruytjeslucht maar missen. Je weet wel, dat luchtje, dat om Wilders is blijven hangen.

Voorlopig zit je lekker veilig in je huis, is de straatverlichting geregeld, zijn de ziekenhuizen open, kun je naar de kerk, naar de moskee of naar de kroeg. Voorlopig hebben we de christendemocraat JPB als minister-president en niet een of andere zwaarbebrilde maarschalk Piet Puin met de losse handjes. Je hebt je eigen krantje, een rechtsstaat, een NAVO bondgenootschap, openbaar vervoer, studiemogelijkheden, recht op dit en recht op dat, overvolle supermarkten, internet en het comfort om eens lekker ongezouten te mopperen, te mekkeren of in tranen uit te barsten.
Het is je allemaal van harte gegund, maar ga nou niet als een verwend kind de zaak overdrijven en je eigen crisissfeertje aan ons opdringen. Neem daar de snackbarvrienden maar voor. Eet die bitterbal met een ander !!

sterke ermee,

gravo

PS. het is bananenmonarchie en niet bananemonarchie. Het is trouwens ook geen bananenmonarchie, maar een constitutionele monarchie (maar dit terzijde, sorry, dat ik deze aanvulling nog even durf te geven: daar hoef je niet boos om te worden, ik bedoel er niets ergs mee)

[Aangepast op 7/12/04 door gravo]
Adje

Bericht door Adje »

Gravo, kan je helemaal volgen!

he Billy,

Kom aub gauw je koffie en cake nuttigen in Wageningen, hopelijk lukt het me je dan enigszins op andere gedachten te brengen.
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Laat Wilders eens in Noord-Ierland gaan kijken. Dominee Paisley zit al 40 jaar in de politiek en er zijn al talloze aanslagen op hem gepleegd. En de IRA is wel even iets beter georganiseerd dan wat losvaste Marokkanen en Algerijnen. Hij zat tot voor kort in drie parlementen, nu nog in twee, preekt nog elke zondag en verschijnt gewoon op de markt in zijn woonplaats Ballymena. Bovendien wint hij verkiezing op verkiezing.

Wilders moet niet zo poeperig doen.

Het gaat er niet om of je het met Paisley eens bent of niet, maar hij trotseert al decennialang terreur en intimidatie.
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Unionist
Laat Wilders eens in Noord-Ierland gaan kijken. Dominee Paisley zit al 40 jaar in de politiek en er zijn al talloze aanslagen op hem gepleegd. En de IRA is wel even iets beter georganiseerd dan wat losvaste Marokkanen en Algerijnen. Hij zat tot voor kort in drie parlementen, nu nog in twee, preekt nog elke zondag en verschijnt gewoon op de markt in zijn woonplaats Ballymena. Bovendien wint hij verkiezing op verkiezing.

Wilders moet niet zo poeperig doen.

Het gaat er niet om of je het met Paisley eens bent of niet, maar hij trotseert al decennialang terreur en intimidatie.

NOu, beetje kort door de bocht Unio. Je weet natuurlijk niet welke bedreigingen Wilders heeft gehad. Reken er maar op dat die niet mals zijn. Toch zie ik dit als een roep om hulp van Wilders. Hij ziet dat niemand het aandurft om zich bij hem te voegen. En dat is natuurlijk wel zorgelijk.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door Adje
Gravo, kan je helemaal volgen!

he Billy,

Kom aub gauw je koffie en cake nuttigen in Wageningen, hopelijk lukt het me je dan enigszins op andere gedachten te brengen.

Zo! ALLE EMOTIES ZIJN ERWEER UIT BIJ MIJ!

lucht soms lekker op!


Adje! ik sta al weken! bij je in nhet krijt , ik weet het.

je wilt alleen ff niet wete hoe druk ik het heb

eehh als ik nou beloof dat ik DIT jaar! nog bij je langs kom!

een ding kan je vergeten: mij op andere gedachte brengen:cool:;):cool:;)

je hoort van me Linkse Vriend!:t
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Plaats reactie