Wat doen we vandaag?
- MarthaMartha
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
rf hier en daar eens bijlezen, word je niet vrolijker van,
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Zelf eten gekookt 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Fijn!! Als je iets niet meer hebt gekund dan besef je ineens hoe bijzonder het is dat je het wél weer kunt.Orchidee schreef:Zelf eten gekookt
Vanmorgen hadden we een fijne Vrouwenmorgen; waarin we nog nadachten over de preek van afgelopen zondag uit Micha 6. We hebben met elkaar nagedacht hoe we het 'omzien naar elkaar' meer gestalte zouden kunnen geven om ons heen; in de gemeente.
Daarna hadden we een gezamenlijke maaltijd.(Iedereen had wat meegebracht wat we samen deelden)
Hele waardevolle morgen waar ik met dankbaarheid op terugkijk!
Daarna hadden we een gezamenlijke maaltijd.(Iedereen had wat meegebracht wat we samen deelden)
Hele waardevolle morgen waar ik met dankbaarheid op terugkijk!
vanavond mijn vrouw van het vliegveld halen, na een paar maanden Korea komt ze weer thuis.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
oma gespeeld 

- MarthaMartha
Je mag nog wel vakerhelma schreef:oma gespeeld

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Een paar keer op en neer naar de stort rijden.
de tuin maar eens in
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Behang schrappen 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Wat is schrappen? ;-)
Hier niet veel. Als straks de kleine op bed ligt ook maar eventjes plat.

-
Waar kan ik heel goedkoop plantenbakken/potten kopen? Weet iemand dat? Blokker? Action? Kringloopwinkel? Ranzijn? Ik vond ze bij de Gamma namelijk te duur. Ik moet er ook met de fiets heen kunnen dus veel meer opties dan dit zijn er niet 
Wil vooral kruiden en dergelijke planten hebben om de tuin wat op te fleuren en omdat het lekker/gezond is.

Wil vooral kruiden en dergelijke planten hebben om de tuin wat op te fleuren en omdat het lekker/gezond is.
Drie muren kan ik het behang strippen, het is fijn behang (geweest) je kunt over de onderlaag een nieuw behang plakken.Lassie schreef:Wat is schrappen? ;-)
Maar de 3e muur moet met speciale muurverf worden gedaan en dan moet ieder snippertje eraf geschrapt.
Lekker warm in bed Lassie, zometeen

Of is jullie slaapkamer aan de koele kant?
Bij Action hebben ze geregeld hele leuke potten, voor een paar euro. Ook ronde rieten manden in grijs en wit.sirdanilot schreef:Waar kan ik heel goedkoop plantenbakken/potten kopen? Weet iemand dat? Blokker? Action? Kringloopwinkel? Ranzijn? Ik vond ze bij de Gamma namelijk te duur. Ik moet er ook met de fiets heen kunnen dus veel meer opties dan dit zijn er niet
En anders bij Xenos?
Ik koop niet van die dure meer, in de herfst is er één kapotgewaaid en manden worden op den duur allemaal lelijk, goedkoop of duur.
-
Ok dan ga ik naar de action.
En potgrond? Schijnen ze ook bij de action te hebben, maar schijnt wat mindere kwaliteit te zijn. Maar hier ligt nog een restje andere potgrond dus misschien kan ik het ermee mengen.
Xenos kan ik ook wel even kijken
En potgrond? Schijnen ze ook bij de action te hebben, maar schijnt wat mindere kwaliteit te zijn. Maar hier ligt nog een restje andere potgrond dus misschien kan ik het ermee mengen.
Xenos kan ik ook wel even kijken