Wat een super actie!!!Lourens schreef:Mijn moeder naar vrouwenvereniging, kon mijn vader even stiekum hier naar toe. Trouwkaart ook meegenomen en ingescand.Lourens schreef:Vandaag aan het werk om een trouwalbum van mijn ouders te maken.
Mijn vader komt vanavond om hem te bekijken en al hij goed is krijgt mijn moeder het album voor haar verjaardag.
Ze hadden alleen de foto's.
Deze zijn al ingescand en nu frutselen om wat moois te maken.
Trouwalbum is nu besteld en alles ligt thuis weer op zijn plek zonder dat mijn moeder het miste. Missie geslaagd tot nu toe.
Wat doen we vandaag?
- MarthaMartha
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
Dat was vast berekoud............helma schreef:vanmiddag naar de dierentuin met de "kleintjes"
Ik ga vandaag niet teveel doen, heb geen auto en een eind lopen kan ik effe niet.
Gewoon een rustig aan dagje dus.
Jazeker! Dit zijn de mooiste kado's.MarthaMartha schreef:Wat een super actie!!!Lourens schreef:Mijn moeder naar vrouwenvereniging, kon mijn vader even stiekum hier naar toe. Trouwkaart ook meegenomen en ingescand.Lourens schreef:Vandaag aan het werk om een trouwalbum van mijn ouders te maken.
Mijn vader komt vanavond om hem te bekijken en al hij goed is krijgt mijn moeder het album voor haar verjaardag.
Ze hadden alleen de foto's.
Deze zijn al ingescand en nu frutselen om wat moois te maken.
Trouwalbum is nu besteld en alles ligt thuis weer op zijn plek zonder dat mijn moeder het miste. Missie geslaagd tot nu toe.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Vanavond een bijzondere kerkdienst bezoeken.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Kerkdienst om nog veel over na te denken!huisman schreef:Vanavond een bijzondere kerkdienst bezoeken.
Vanmiddag naar het Limburgse land om bijstand te leveren ivm een beladen voetbalwedstrijd vanavond.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Idd hier het verslag in het RD van vandaag.helma schreef:Kerkdienst om nog veel over na te denken!huisman schreef:Vanavond een bijzondere kerkdienst bezoeken.
http://www.refdag.nl/kerkplein/kerknieu ... d_1_699423
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- MarthaMartha
van alles al gedaan, vanavond verjaardag dochter Helma
vanmiddag krijg ik logé's
Vanmorgen eerst de morgenpreek naluisteren die ik heb gemist door oppasbeurt in de crèche.
Ondertussen huishouden.
Vanmiddag uitgebreide wasbeurt op school.
Ondertussen huishouden.
Vanmiddag uitgebreide wasbeurt op school.
helma schreef: Vanmiddag uitgebreide wasbeurt op school.

simulerenMara schreef:helma schreef: Vanmiddag uitgebreide wasbeurt op school.

Ow, ik heb m (nu herinner ik me opeens dat je dit eerder gedaan hebt, toch?)helma schreef:simulerenMara schreef:helma schreef: Vanmiddag uitgebreide wasbeurt op school.

ja, zo af en toe. Heel leuk!Mara schreef:Ow, ik heb m (nu herinner ik me opeens dat je dit eerder gedaan hebt, toch?)helma schreef:simulerenMara schreef:helma schreef: Vanmiddag uitgebreide wasbeurt op school.
refo forum bij lezen omdat ik gekluisterd zit aan mijn stoel met een gipsbeen, mag er niet op staan. Om eerlijk te zijn heb ik tot nu toe niet het idee dat ik in dit jaar wat gemist heb.
Ik ga weer verder met de topics. 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)