wilje 250mb mailbox hebben ?

Plaats reactie
Lambertus

wilje 250mb mailbox hebben ?

Bericht door Lambertus »

kheb het nog niet kunnen testen maar voor de hobbyisten onder ons

Ik neem aan dat jullie allemaal wel een Hotmail willen hebben die 125X groter is, dus 250MB !

Handelingen:
Start Internet Explorer op en ga naar http://www.hotmail.com. Vul vervolgens jouw emailadres en wachtwoord in.
Nu zie je rechts (beetje bovenaan ~ middenin) de tekst "Instellingen | Help". Druk nu op Instellingen.
Klik vervolgens op "Privé" (dit is links, in het menu). Kies dan "Mijn Profiel".
Nu gaan we hier het een en ander in wijzigen.
Land: Verenigde Staten
Staat: Florida
Postcode: 33332 (4X de 3!)
Druk nu op de knop onderaan, om de wijzingen te behouden.
Kies nu de knop "Taal" en stel hier in Engels.

Nu moet je een aantal uren tot een dag wachten en je krijgt een melding dat je emailbox 250MB groot is geworden!
Hierna kun je de instellingen en taal gewoon weer terug instellen naar Nederlands.

Dit kan zo omdat in Amerika iedereen al een 250 MB inbox hebben maar wij wonen in Nederland dus krijg je maar 2 Mb zet je het zo om als hierboven denken ze dat je in Amerika woont en krijg je ene 250 MB box en daarna kan je alles vrolijk terug zetten.
Veel Plezier
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Oorspronkelijk gepost door LambertusDit kan zo omdat in Amerika iedereen al een 250 MB inbox hebben maar wij wonen in Nederland dus krijg je maar 2 Mb zet je het zo om als hierboven denken ze dat je in Amerika woont en krijg je ene 250 MB box en daarna kan je alles vrolijk terug zetten.
Is dit geen blackmail? :,
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Hoe noemen ze dit ook alweer?

De boel vern..................
Lambertus

Bericht door Lambertus »

Dit noemen we gebruik maken van de mogelijkheden die hotmail ons biedt En als het een bug is dan komt er wel een fix ofzo Tot die tijd vind ik het wel :,
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door Lambertus
Dit noemen we gebruik maken van de mogelijkheden die hotmail ons biedt En als het een bug is dan komt er wel een fix ofzo Tot die tijd vind ik het wel :,
:stu
Plaats reactie