Nieuwe lay-out OSW!!!!
Tis maar net welk beeld er op je netvlies staat .... Als het de goede beelden zijn, zie jet het idd niet.Oorspronkelijk gepost door BillyOorspronkelijk gepost door tukkertje
Even een kritische opmerking.
Dat logo!!!!!!!
Als je niet beter weet, zou je iets heeeeeel anders kunnen denken.:sne
tukeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:,:,:,:,:sne:sne:sne:sne:sne:sne:P:P:P
Foei!
had er zelf nooit opgekomen maar zie het ook... komt waarschijnlijk omdat ik mijn scherm vrij donker heb staan:sne:sne:sne:sne:t:t:t:t:t
Wat IK zie (misschien ben ik wel de gene die nie wijs is hoor!!!!) is het volgende:Oorspronkelijk gepost door anemoon
ach... het is waarschijnlijk een beetje te romantisch...
Ik zie een man en een vrouw met hun kind op het strand in de avondzon spelen.
jongensjongensjonges... wat erg
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Ik weet het ook niet hoor nicname, misschien bedoelen ze dit n.a.v de topic Strand en zwembad onverantwoord ofzo:pu:puOorspronkelijk gepost door nicname
Wat bedoelen jullie dan? Dat er minstens tien kinderen bij moeten spelen??? Of dat spelen niet kan? Of dat spelen op het strand niet kan? Even concreet...
Valt onder de categorie: Lekker boeiend!Oorspronkelijk gepost door takkieIk weet het ook niet hoor nicname, misschien bedoelen ze dit n.a.v de topic Strand en zwembad onverantwoord ofzo:pu:puOorspronkelijk gepost door nicname
Wat bedoelen jullie dan? Dat er minstens tien kinderen bij moeten spelen??? Of dat spelen niet kan? Of dat spelen op het strand niet kan? Even concreet...
Ik vind het wel mooi hoor, zo!
Wat ik zie is een man die een kind op een vreemde manier vasthoudt. Wat ze aan het doen zijn is niet duidelijk. Een derde persoon (een vrouw) houdt het kind vast om een en ander technsich mogelijk te maken. Het zou zich met enige fantasie aan het strand kunnen afspelen, maar evengoed aan een bosrand. Het geheel vindt plaats in een wat broeierige sfeer. De figuren zijn alleen als silhouet herkenbaar. Van kleding of zo is niets te zien.
Met plezier wil ik één en ander positief uitleggen.
Met plezier wil ik één en ander positief uitleggen.
Blijkbaar zien mensen (uiteraard alleen mannen) er iets in wat ze normaal gesproken alleen thuis in de slaapkamer verwacht hadden, niet op het strand en zeker niet op OSW. :# Ik hoop dat ze het kind dan wel voor een volwassen vrouw aanzien.
Erg vergezocht, maar nu de associatie eenmaal gelegd is, lijkt het me betere het plaatje te wijzigen.
Erg vergezocht, maar nu de associatie eenmaal gelegd is, lijkt het me betere het plaatje te wijzigen.