Hier ook ja. Zal volgende week ook nog wel zo zijn.MarthaMartha schreef:Bij ons was het akelig leeg...Hendrikus schreef:Ben benieuwd hoe het morgen in de kerk zal zijn. Volgens mij zijn er nu heel veel mensen weg. Dat zal vast te merken zijn.MarthaMartha schreef:'t is rustig hier...
dus kan ik mooi op tijd naar bed
Wist je dat........[4]
Re: Wist je dat........[4]
Bij ons was het gezamenlijke dienst van de twee wijkgemeenten in één gebouw. Het was erg volMarthaMartha schreef:Bij ons was het akelig leeg...Hendrikus schreef:Ben benieuwd hoe het morgen in de kerk zal zijn. Volgens mij zijn er nu heel veel mensen weg. Dat zal vast te merken zijn.MarthaMartha schreef:'t is rustig hier...

wij hadden een doopdienst en het was erg vol.
Trouwens een erg rijke preek.
's morgens ook; erg waarschuwende preek over het volk Israël wat zich een koning wenst.
Ze wilden net zo zijn als de omliggende volkeren....
Ontdekkend!
's middags de nood van Hagar en Ismaël in de woestijn en een ontfermende God.
Heel bemoedigend.
Veel om over na te denken.
Trouwens een erg rijke preek.
's morgens ook; erg waarschuwende preek over het volk Israël wat zich een koning wenst.
Ze wilden net zo zijn als de omliggende volkeren....
Ontdekkend!
's middags de nood van Hagar en Ismaël in de woestijn en een ontfermende God.
Heel bemoedigend.
Veel om over na te denken.
- MarthaMartha
denk dat bij ons de meesten wel terug zullen zijn volgende week, die week is namelijk de vakantiebijbelweek...Mister schreef:Hier ook ja. Zal volgende week ook nog wel zo zijn.MarthaMartha schreef:Bij ons was het akelig leeg...Hendrikus schreef:Ben benieuwd hoe het morgen in de kerk zal zijn. Volgens mij zijn er nu heel veel mensen weg. Dat zal vast te merken zijn.MarthaMartha schreef:'t is rustig hier...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Een leuk topic in deze roerige forumtijden zou zijn " ik mis" .. helaas.. hij is gesloten.. 

BJD schreef:Een leuk topic in deze roerige forumtijden zou zijn " ik mis" .. helaas.. hij is gesloten..

Jij mist dus het topic "Ik mis..."BJD schreef:Een leuk topic in deze roerige forumtijden zou zijn " ik mis" .. helaas.. hij is gesloten..
- MarthaMartha
gewoon weer een beginnen...Tiberius schreef:Jij mist dus het topic "Ik mis..."BJD schreef:Een leuk topic in deze roerige forumtijden zou zijn " ik mis" .. helaas.. hij is gesloten..
tenslotte heeft memento ons voor hij op vakantie ging ook geprobeerd aan het werk te zetten door even een hussie topics te openen

Bij ons was het ook behoorlijk leeg, maar als er niet veel vakantiegangers waren, dan was het nog veeeeel leger.Zita schreef:Bij ons was het gezamenlijke dienst van de twee wijkgemeenten in één gebouw. Het was erg volMarthaMartha schreef:Bij ons was het akelig leeg...Hendrikus schreef:Ben benieuwd hoe het morgen in de kerk zal zijn. Volgens mij zijn er nu heel veel mensen weg. Dat zal vast te merken zijn.MarthaMartha schreef:'t is rustig hier...
...235 jaar geleden de officiële ondertekening van de Onafhankelijkheidsverklaring in de VS plaatsvond?
...1325 jaar geleden een einde kwam aan regeerperiode van Paus Johannes V.
...110 jaar geleden André Dumont(1847-1920) in de Belgische Kempen belangrijke kolenlagen ontdekte?
...20 jaar geleden Spaceshuttle STS 43 (Atlantis 9) werd gelanceerd?
...ze in Lesotho vandaag, zoals ieder jaar, boompjes gaan planten?
...het 90 jaar geleden 32 graden werd?
...we 55 jaar geleden een erg winderige en regenachtige dag hadden?
...1325 jaar geleden een einde kwam aan regeerperiode van Paus Johannes V.
...110 jaar geleden André Dumont(1847-1920) in de Belgische Kempen belangrijke kolenlagen ontdekte?
...20 jaar geleden Spaceshuttle STS 43 (Atlantis 9) werd gelanceerd?
...ze in Lesotho vandaag, zoals ieder jaar, boompjes gaan planten?
...het 90 jaar geleden 32 graden werd?
...we 55 jaar geleden een erg winderige en regenachtige dag hadden?
- monique
ik veel aan rens moet denken
dat rens alweer 1 jaar 3maanden en 6 dagen overleden is.
dat ik de tijd zo snel vind gaan en ik het missen niet kan stoppen?
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
ik was dan wel niet op vakantie, maar was wel bezig met andere dingen, maar verbijsterend ja.JolandaOudshoorn schreef:... er ongelooflijk veel gebeuren kan op een forum als je 2weken op vakantie ben?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Was je zo aan hem verbonden? Ik moet overigens ook nog wel regelmatig aan hem denken. Bij de 'oudere' forummers zal dat, vrijwel zeker, niet anders zijn.monique schreef:ik veel aan rens moet denken
...235 jaar geleden Het wapenschild van Martinique werd ontworpen?
...dit schild mij doet denken aan de preek van dinsdagavond over de koperen slang uit Numeri 21?
...het vandaag hier weer rommelmarkt is?
...er vandaag weer eem Zuiderzeedag in Enkhuizen is?
...10 jaar geleden de Noord-Koreaanse leider Kim Jong Il(1942) een bezoek bracht aan Rusland?
...Vladimir Poetin(1952) daar toen president was?
...90 jaar geleden Édouard Belin(1876-1963) draadloos een fax verstuurde over de Atlantische Oceaan?
...dit schild mij doet denken aan de preek van dinsdagavond over de koperen slang uit Numeri 21?
...het vandaag hier weer rommelmarkt is?
...er vandaag weer eem Zuiderzeedag in Enkhuizen is?
...10 jaar geleden de Noord-Koreaanse leider Kim Jong Il(1942) een bezoek bracht aan Rusland?
...Vladimir Poetin(1952) daar toen president was?
...90 jaar geleden Édouard Belin(1876-1963) draadloos een fax verstuurde over de Atlantische Oceaan?
- MarthaMartha
Wist je dat...
ik me opeens realiseer dat het voor de mods toch wel heel vervelend moet zijn dat wij zoveel leuteren dat ze er zelfs nieuwe delen voor moeten openen waar dan nota bene hun naam als auteur bij vermeld staat...

ik me opeens realiseer dat het voor de mods toch wel heel vervelend moet zijn dat wij zoveel leuteren dat ze er zelfs nieuwe delen voor moeten openen waar dan nota bene hun naam als auteur bij vermeld staat...