In de politiek hebben ze het begrepen, dat kleding de man maakt. Het is veel belangrijker dan je op het eerste gezicht zou denken. We worden psychologisch beinvloed door kleding.Zita schreef:Vind ik ook, maar dat lijkt me meer een kwestie van stijl dan van goddeloosheid. Korte mouwen onder een kostuum kunnen misschien ook meteen wel contrabande verklaard worden. Evenals button-down overhemd met stropdas. (sorry, da's twee keer dubbelop: het moet geloof ik hemd zijn, en das.)Bert Mulder schreef:Nu ben ik eens, dat witte sokken nu eenmaal niet gaat, bij een pak.Bonny schreef:Oeps....
Zeker nu het visuele aspect belangrijker wordt.
Prins Maurits is de populairste prins, hij draagt strakgesneden Italiaanse pakken (hij kan ze hebben

Obama, ziet er altijd tip top uit, net als zn vrouw.
Mark Rutte, altijd keurig verzorgd.
Balkenende trouwens ook, alleen wat saaier.
Een kwalitatief goed zwart of anthraciet kostuum is een prima investering. Goedkoop zwart ziet er al snel groenig uit

Een modeontwerper of stylist raadt alle dames aan om een zwart jurkje in de kast te hangen. Omdat het altijd goed is, met leuke accessoires is het feestelijk, zonder is het stemmig.
Als de wereld dit nu zelfs zegt, zou dat voor ons dan zeker niet van toepassing zijn ?