Er moet een bloedvat in zijn neus dichtgebrand worden

Als ze het goed verdoven stelt het niks voor en zijn ze met paar minuutjes klaar. Klinkt erger dan het is.Mara schreef:Ik moet met mijn hoogbejaarde oom naar het ziekenhuis.
Het was een oppervlakkig bloedvat, hij deed een gaasje met verdoving erin. Kwartiertje in de wachtkamer, uiteindelijk besloot hij om het niet dicht te branden, maar aan te stippen met een zuur, soort chemische verbranding dus. Nog een week een a.b.zalfje erin en dan moet het klaar zijn, maar de kans is echter groot dat het 3 a 4 x moet.vlinder schreef:Als ze het goed verdoven stelt het niks voor en zijn ze met paar minuutjes klaar. Klinkt erger dan het is.Mara schreef:Ik moet met mijn hoogbejaarde oom naar het ziekenhuis.
Maar als ze het niet goed verdoven.........
Hij komt vanmiddag, de kinderen hebben er zoveel zin in!! Gezellig met mijn ouders, broertje, zusje en verdere aanverwanten!Lourens schreef:Straks boodschappen doen.
Vanmiddag wat reparatieklussen in huis. Een zien wat ik in de oven kan stoppen zodat we morgen uit de kerk wat lekkers hebben.
Verder dit weekend geen sinterklaas. Hij heeft gezegd dat hij volgende week met de pakjes bij ons langs komt. Dus mocht hij bij jullie niet komen..... hij blijft dus een weekje langer in het land.
Mijn as schoondochter uit Zeeland moest vandaag werken.JolandaOudshoorn schreef:Hij komt vanmiddag, de kinderen hebben er zoveel zin in!! Gezellig met mijn ouders, broertje, zusje en verdere aanverwanten!Lourens schreef:Straks boodschappen doen.
Vanmiddag wat reparatieklussen in huis. Een zien wat ik in de oven kan stoppen zodat we morgen uit de kerk wat lekkers hebben.
Verder dit weekend geen sinterklaas. Hij heeft gezegd dat hij volgende week met de pakjes bij ons langs komt. Dus mocht hij bij jullie niet komen..... hij blijft dus een weekje langer in het land.
Lourens schreef:Mijn as schoondochter uit Zeeland moest vandaag werken.JolandaOudshoorn schreef:Hij komt vanmiddag, de kinderen hebben er zoveel zin in!! Gezellig met mijn ouders, broertje, zusje en verdere aanverwanten!Lourens schreef:Straks boodschappen doen.
Vandaar dat we het volgende week doen. Gezellig met alle kinderen + aanhang. En het is zo fijn dat ze allemaal goed met elkaar kunnen opschieten. Ik heb er nu al zin in.
bruine bonen in de hutspot????MarthaMartha schreef:In huis rommelen, paar boodschappen, daarna naar de ouders van Demo, daar met de hele familie eten en pakjesavond....
(en of ik een pan hutspot mee wilde nemen, dat heb ik nou nog noooooooooooooooooooooit klaargemaakt, maar goed, het is wel gelukt geloof ik, een oud-hollands recept.... alleen mag ik er van Demo de bruine bonen niet door doen.... en daar hou ik dan niet zo van, afwijken van een recept als je iets voor het eerst doet en er eet een hele familie mee)
Laat jij je gezin in de steek op zaterdagavond.helma schreef:vanavond begint de nieuwe DL kring
Misschien krijgen we ook wel pepernoten