Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
vanochtend eerst gezellig met manlief uitgebreid ontbeten
tussen de middag naar de stad geweest
bij de gamma spullen gekocht
vanmiddag nog bij een kennis wezen stofzuigen
vanavond nog geen plannen
zo eerst maar eens de keuken in om een hamburgertje te bakken en de soep op te warmen
tussen de middag naar de stad geweest
bij de gamma spullen gekocht
vanmiddag nog bij een kennis wezen stofzuigen
vanavond nog geen plannen
zo eerst maar eens de keuken in om een hamburgertje te bakken en de soep op te warmen
recept graag....Mara schreef:Op verzoek van dochterlief brei ik voor haar een lekker warme shawl in haar favoriete kleuren.
Naalden nr 8 in de imitatie ribbelsteek, dus het is een schiet-lekker-op project
ik wil ook een leuke sjaal breien
Vanmorgen wat boodschappen in huis gehaald, gelukkig kwam een vriendin me halen met de auto, zoonlief ging ook mee om te sjouwen. Onder de inkopen zat onder andere een laptop waar ik nu op zit te typen, van het verhuisgeld wat ik heb gekregen, want mijn andere pc was gecrasht.schrijf ik dat zo goed? Dus deze was hard nodig, daarnet zat ik te bibberen van de kou terwijl het hier in huis 20 graden is, dus maar even een bak koffie gezet, Rick is naar een vriend dus heb ik samen met de hond wat brood naar binnen gewerkt en nu zit ik dus weer op de pc oftewel laptop. 

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
vanavond presentatie Proefielwerkstuk dochter (5H)
ze heeft als onderwerp: Dyslexie
ze heeft als onderwerp: Dyslexie
Vanmi langs de zee en heerlijk ff wat shoppen:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Royal wol van Zeeman, grote bollen van 99 cent, ik zet met dubbele draad op (ik begin met ivoor/paars) op naalden nr 8.helma schreef:recept graag....Mara schreef:Op verzoek van dochterlief brei ik voor haar een lekker warme shawl in haar favoriete kleuren.
Naalden nr 8 in de imitatie ribbelsteek, dus het is een schiet-lekker-op project
47 steken.
1e naald 1 averecht 1 recht...... eindigen met 1 averecht
2e naald recht
en zo doorgaan, je kunt zelf bepalen hoe ver, wil je een smallere shawl, neem bijv 37 steken.
De shawl kost op deze manier slechts 3 euro ! Ik heb in diverse winkels een vergelijkbare trendy shawl gezien voor minstens 20 !
Deze is origineel, want de kleuren bepaal je zelf. Bij de jas. Het is heel ontspannend trouwens, want je hoeft er niet bij na te denken

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
thnx!! Ga ik morgen halen.Mara schreef:Royal wol van Zeeman, grote bollen van 99 cent, ik zet met dubbele draad op (ik begin met ivoor/paars) op naalden nr 8.helma schreef:recept graag....Mara schreef:Op verzoek van dochterlief brei ik voor haar een lekker warme shawl in haar favoriete kleuren.
47 steken.
1e naald 1 averecht 1 recht...... eindigen met 1 averecht
2e naald recht
en zo doorgaan, je kunt zelf bepalen hoe ver, wil je een smallere shawl, neem bijv 37 steken.
De shawl kost op deze manier slechts 3 euro ! Ik heb in diverse winkels een vergelijkbare trendy shawl gezien voor minstens 20 !
Deze is origineel, want de kleuren bepaal je zelf. Bij de jas. Het is heel ontspannend trouwens, want je hoeft er niet bij na te denken
Kijk voor héél véél gratis te downloaden patronen op:helma schreef:recept graag....Mara schreef:Op verzoek van dochterlief brei ik voor haar een lekker warme shawl in haar favoriete kleuren.
http://www.garnstudio.com
Alle wol van Drops is te bestellen bij de Schapekop in Nieuwpoort.
Superkwaliteit voor een lage prijs!
Let wel op de samenstelling van de wol van bijv de zeeman.
Het is vaak 100% acryl, brrrr............
Hele fijne wol vind ik de Partner 6 van Phildar.
Zachea
Vandaag een relaxed dagje, vanmiddag komt m'n oppasmeiske hier spelen.
Voor de rest in huis wat doen en wat boodschapjes doen bij de plaatselijke drogist.
Voor de rest in huis wat doen en wat boodschapjes doen bij de plaatselijke drogist.
Genieten van de fijne dingen 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- JolandaOudshoorn
Sinterklaas een handje gegeven op school! En van zwarte piet een handvol strooigoed gehad 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Huh? Bestaat-ie tóch?!JolandaOudshoorn schreef:Sinterklaas een handje gegeven op school! En van zwarte piet een handvol strooigoed gehad
- JolandaOudshoorn
Ja joh... hij komt alleen zo akelig bekend voor..... en die pieten doen mij ook al aan iemand denken...eilander schreef:Huh? Bestaat-ie tóch?!JolandaOudshoorn schreef:Sinterklaas een handje gegeven op school! En van zwarte piet een handvol strooigoed gehad
maar ja, je ziet ze ook niet iedere dag

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- oesterschelpje
O wat leuk, mijn jutten aardappelzakken gaan morgen ook weer dienst doen!
Ik mag ook even de school bezoeken met kruidnoten, maar dan niet in uniform, maar gewoon als juf.
Ik mag ook even de school bezoeken met kruidnoten, maar dan niet in uniform, maar gewoon als juf.
genieten vanuit mn bed van de sneeuw.. heerlijk in een warm bed liggen lezen.. en gezellig koffie drinken met zn allen bij mn pa en ma.
En vanavond gaan we met zn allen fonduen!
En vanavond gaan we met zn allen fonduen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....