Ik weet het wel zeker.Lourens schreef:Ik denk dat het binnen refo nederlands erger is dan je denkt.huisman schreef:Ik begeef mij voor mijn werk in een absoluut onchristelijke omgeving....daar wordt pas echt onbarmhartig gediscrimineerd.Lassie schreef:...ik niet begrijp dat mensen zo discriminerend kunnen zijn
...ik dit vooral triest vindt dat er zoiets binnen de chr. wereld gebeurd
...ik daar wel om kan janken
Dan vind ik het in refo nederland nog wel meevallen.
Wist je dat......
Re: Wist je dat......
Ik begeef me in beide werelden en kan dus vergelijken.....de tolerantie van de wereld is verstikkender dan het onbenullig en onbijbels gediscrimineer in refokring.Lourens schreef:Ik denk dat het binnen refo nederlands erger is dan je denkt.huisman schreef:Ik begeef mij voor mijn werk in een absoluut onchristelijke omgeving....daar wordt pas echt onbarmhartig gediscrimineerd.Lassie schreef:...ik niet begrijp dat mensen zo discriminerend kunnen zijn
...ik dit vooral triest vindt dat er zoiets binnen de chr. wereld gebeurd
...ik daar wel om kan janken
Dan vind ik het in refo nederland nog wel meevallen.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik vind het nogal overdereven, als ik zeg dat ik niet naar Turkye ga, dat ik dicrimineer.
Als over 10 jaar NL een moslimkalifaat is, praten de mensen wel anders.
Mijn vader zij het al wel 20 jaar geleden tegen mij ''eens kom je er onder te zitten''
En hij krijgt al aardig gelijk, moslims in de regering, hoge ambtenaarsfuncties, noem maar op.
En in refokring wil men het er nog voor opnemen ook
Ik ben absoluut geen racist maar een realist, ik dicrimineer niet maar maak onderscheid en toon respect voor degene die dat verdienen.
Mijn vader zij het al wel 20 jaar geleden tegen mij ''eens kom je er onder te zitten''
En hij krijgt al aardig gelijk, moslims in de regering, hoge ambtenaarsfuncties, noem maar op.
En in refokring wil men het er nog voor opnemen ook

Ik ben absoluut geen racist maar een realist, ik dicrimineer niet maar maak onderscheid en toon respect voor degene die dat verdienen.
Geef eens aan hoe jij bovenstaande, vetgedrukte zin gerealiseerd ziet worden?Rijssen schreef:Ik vind het nogal overdereven, als ik zeg dat ik niet naar Turkye ga, dat ik dicrimineer.
En in refokring wil men het er nog voor opnemen ook![]()
Door te blijven gedogen en knuffelen, en de echte problemen lacherig van de hand te doen.Mister schreef:Geef eens aan hoe jij bovenstaande, vetgedrukte zin gerealiseerd ziet worden?Rijssen schreef:Ik vind het nogal overdereven, als ik zeg dat ik niet naar Turkye ga, dat ik dicrimineer.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Laat me raden: Geert Wilders heeft een oplossing?Rijssen schreef:Door te blijven gedogen en knuffelen, en de echte problemen lacherig van de hand te doen.Mister schreef:Geef eens aan hoe jij bovenstaande, vetgedrukte zin gerealiseerd ziet worden?Rijssen schreef:Ik vind het nogal overdereven, als ik zeg dat ik niet naar Turkye ga, dat ik dicrimineer.
-
Tien jaar is wel heel onwaarschijnlijk. Maar binnen 30 jaar zou de islam weleens het grootst beleden geloof in Nederland kunnen zijn. Christelijke, seculieren of andersgelovigen, beperken veel vaker geboortes dan islamitische echtparen.Rijssen schreef:Door te blijven gedogen en knuffelen, en de echte problemen lacherig van de hand te doen.Mister schreef:Geef eens aan hoe jij bovenstaande, vetgedrukte zin gerealiseerd ziet worden?Rijssen schreef:Ik vind het nogal overdereven, als ik zeg dat ik niet naar Turkye ga, dat ik dicrimineer.
Daarnaast zijn islamitische echtparen heel fanatiek het in overbrengen van hun geloof op de kinderen waardoor bekering tot een ander geloof of secularisatie meestal uitblijft.
Mister schreef:Laat me raden: Geert Wilders heeft een oplossing?Rijssen schreef:Door te blijven gedogen en knuffelen, en de echte problemen lacherig van de hand te doen.Mister schreef:Geef eens aan hoe jij bovenstaande, vetgedrukte zin gerealiseerd ziet worden?Rijssen schreef:Ik vind het nogal overdereven, als ik zeg dat ik niet naar Turkye ga, dat ik dicrimineer.
Ik verklaar Wilders absoluut niet heilig ,maar deel een groot deel van zijn ideeen wel.
En vind het enorm moedig van hem dat hij ondanks vele dreigementen door gaat (ook al slaat hij soms ook wel door)
10 jaar is misschien wel heel snel, maar dat er wat moet gebeuren lijkt me wel duidelijk.
Lees er maar eens meer over, wat mensen zeggen bijvoorbeeld arabist Hans Jansen.
De islamcultuur biedt ook vele voordelen. De refovrouw kan nu heerlijk in het zonnetje zitten met boerkini.
Ergert u niet, verwondert u slechts.
En we zijn ook af van de modegrillen van onze dames.BoCo schreef:De islamcultuur biedt ook vele voordelen. De refovrouw kan nu heerlijk in het zonnetje zitten met boerkini.
Geen gezeur meer over leggings, lengte van rokken, broeken, hoofdbedekking etc. etc..
't Zal ook een stuk rustiger worden op RF.

Sampie, waarom moet er altijd zo moeilijk gedaan worden. Ik snap werkelijk niet waarom een ander nou zo nodig voor mij zou moeten bepalen of ik wel of geen legging, broek aan mag of hoeveel cm. mijn rok zou moeten zijn.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Wel opmerkelijk dat er in Turkije een hoofddoekverbod is !
Wij denken dat het daar achtergebleven is, dus niet.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
... Ichtus de posting van de dag heeft?
... de immer-serieuze-Refo-bokaal verdient?
P.S. Als de oorzaak hitte is, kom ik je een ijsje brengen!
... de immer-serieuze-Refo-bokaal verdient?
P.S. Als de oorzaak hitte is, kom ik je een ijsje brengen!
Als over 10 jaar NL moslimkalifaat is... dan kan Turkije bij EU met als grootste eis een kopvodverplichting.Mara schreef:Wel opmerkelijk dat er in Turkije een hoofddoekverbod is !