Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
is het echt warm buiten? Ik zit al sinds acht uur op school bij een loeiende airco, dus ik heb geen idee.
Ja het is echt warmZita schreef:is het echt warm buiten? Ik zit al sinds acht uur op school bij een loeiende airco, dus ik heb geen idee.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Zwemmen in de Waal of de Rijn ..we zien wel.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Oei, daar waarschuwden ze juist gisteravond voor ! De politie deelt flyers uit, als je te dicht of in de vaargeul zwemt, krijg je een fikse boete !huisman schreef:Zwemmen in de Waal of de Rijn ..we zien wel.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik denk dat ik wellicht de koelcel wel in ga duiken...
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
bevries niet.-DIA- schreef:Ik denk dat ik wellicht de koelcel wel in ga duiken...

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
zo de post is alweer gelopen t was wel warm maar met een lekker frips windje is het allemaal weer gelukt.
de tas inpakken voor een weekendje weg
wij hopen dat het om 4 uur heeeel rustig is op de weg
de tas inpakken voor een weekendje weg
wij hopen dat het om 4 uur heeeel rustig is op de weg
ik ga me zo insmeren en op het balkon zitten denk ik...
...voor de rest word ik beziggehouden met het gebrul van allerlei commentaren op het open NK Sportjournalisten en open NK politie...
...mijn huisgenote heeft vanochtend naast lance armstrong de brug over gefietst (hij ging alleen wat sneller dan zij)
...voor de rest word ik beziggehouden met het gebrul van allerlei commentaren op het open NK Sportjournalisten en open NK politie...
...mijn huisgenote heeft vanochtend naast lance armstrong de brug over gefietst (hij ging alleen wat sneller dan zij)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
alles onder controle 

Behalve je voetenhelma schreef:alles onder controle
helma schreef:alles onder controle

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dank je. Het is gelukkig erg meegevallen de rest van de dag.JolandaOudshoorn schreef:Sterkte meid!Ichtus schreef:Hatsjieeeeeeee hatsjieeeeeeee hatsjieeeeeeee.
Ik heb de ramen even snel gedaan, zo verder met de badkamer.
Vanmiddag gaan we in ieder geval met z'n allen naar het zwembad!
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Begin van de middag even snel wat boodschappen gedaan, daarna weer ff gaan liggen, maar het valt niet mee met deze temperatuur, tóch zijn er zaken die moeten gebeuren en wat moet, moet hé!
'K heb zin om een boek te gaan lezen maar ben te onrustig maar ja dóe je dan wat??
'K heb zin om een boek te gaan lezen maar ben te onrustig maar ja dóe je dan wat??
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Van te koud naar te warm lijkt me ook niet echt goed...-DIA- schreef:Ik denk dat ik wellicht de koelcel wel in ga duiken...
- Bonny
- Contacteer:
Wat grappig.hmprff schreef:ik ga me zo insmeren en op het balkon zitten denk ik...
Vanmiddag weer Moby Dick gelezen op mijn eigen stekkie in de natuur
The Groom's still waiting at the altar