Dat is toch niet te hopen....Lassie schreef:De laatste was zit in de machine.
Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Mijn zoon heeft een kledingadvies gekregen voor het schoolfeest. Zo kleurrijk en gek mogelijk.
Vrijdag is het bloedheet, dus even geshopt. Hawai bermuda met kleurrijk T shirt erop.
Het staat hem nog leuk ook
Mam, het is voor eenmaal hoor, dreigde hij.
Ach ja, ook leuk voor als je naar het strand gaat, probeerde ik nog.
Mwah, moet nog zien.
Lang leve Zeeman, ik was maar 7 euro kwijt
Vrijdag is het bloedheet, dus even geshopt. Hawai bermuda met kleurrijk T shirt erop.
Het staat hem nog leuk ook

Mam, het is voor eenmaal hoor, dreigde hij.
Ach ja, ook leuk voor als je naar het strand gaat, probeerde ik nog.
Mwah, moet nog zien.
Lang leve Zeeman, ik was maar 7 euro kwijt

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Doe ze maar de hartelijke groetenLuther schreef:Zo dadelijk naar Jean le Fontain en henriët om het laatste stukje van hun achtertuin aan te leggen.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Hij zal inmiddels wel weer terug zijn.Orchidee schreef:Doe ze maar de hartelijke groetenLuther schreef:Zo dadelijk naar Jean le Fontain en henriët om het laatste stukje van hun achtertuin aan te leggen.
--------------
heb jij geen correctiewerk ofzo?Luther schreef:Zo dadelijk naar Jean le Fontain en henriët om het laatste stukje van hun achtertuin aan te leggen.

Ik bedoel voor VANDAAG!!!!!!!refo schreef:Dat is toch niet te hopen....Lassie schreef:De laatste was zit in de machine.
staat toch: wat doen we vandaag.

Zo dadelijk in het laatste stukje van mijn achtertuin liggen voor de laatste straaltjes zonOrchidee schreef:Doe ze maar de hartelijke groetenLuther schreef:Zo dadelijk naar Jean le Fontain en henriët om het laatste stukje van hun achtertuin aan te leggen.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- Katharina van Bora
Ja, morgen de hele dagZita schreef:heb jij geen correctiewerk ofzo?Luther schreef:Zo dadelijk naar Jean le Fontain en henriët om het laatste stukje van hun achtertuin aan te leggen.

Ik ga het zometeen ophalen bij een collega!
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Luther is nog steeds hier hoor, ze gaan zo de tuin trillen en dat is t laatste karwei!refo schreef:Hij zal inmiddels wel weer terug zijn.Orchidee schreef:Doe ze maar de hartelijke groetenLuther schreef:Zo dadelijk naar Jean le Fontain en henriët om het laatste stukje van hun achtertuin aan te leggen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Katharina van Bora
ennuh, hij is nog niet terug...henriët schreef:Luther is nog steeds hier hoor, ze gaan zo de tuin trillen en dat is t laatste karwei!refo schreef:Hij zal inmiddels wel weer terug zijn.Orchidee schreef:Doe ze maar de hartelijke groetenLuther schreef:Zo dadelijk naar Jean le Fontain en henriët om het laatste stukje van hun achtertuin aan te leggen.

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Nee, mijn toetsen werden vandaag pas gemaakt. (4)Zita schreef:heb jij geen correctiewerk ofzo?Luther schreef:Zo dadelijk naar Jean le Fontain en henriët om het laatste stukje van hun achtertuin aan te leggen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Zo ben je eindelijk thuisLuther schreef:Nee, mijn toetsen werden vandaag pas gemaakt. (4)Zita schreef:heb jij geen correctiewerk ofzo?Luther schreef:Zo dadelijk naar Jean le Fontain en henriët om het laatste stukje van hun achtertuin aan te leggen.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik maak er deze week maar een super schoonmaakweekje van
Over een goede week begint tenslotte de 7 weken durende zomervakantie...

Over een goede week begint tenslotte de 7 weken durende zomervakantie...

Niet veel.
Ik heb vakantie - dus ga daar even van genieten, denk ik.

Ik heb vakantie - dus ga daar even van genieten, denk ik.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Vandaag ga ik bloed geven. Ik hoop dat het nu wel goed gaat, de vorige keer ging ik onderuit. Echt zo genant. Ik prik elke dag weet ik het hoeveel patiënten en ik ging zelf onderuit. M'n zak zat bijna vol, maar niet helemaal. En ze hebben hem gewoon weggegooid!
Vandaag om 2 uur bloed geven en om 3 uur werken tot 23.00 uur. M'n 4e avonddienst van de 5 deze week. Ach ja, kunnen we geen ruzie maken....

Vandaag om 2 uur bloed geven en om 3 uur werken tot 23.00 uur. M'n 4e avonddienst van de 5 deze week. Ach ja, kunnen we geen ruzie maken....

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.