Afscheid nemen van vuttende collega doen ze hier nog met een rondrit op een 'platte wagen'!fluitje schreef:Vandaag gewerkt en vanmiddag als fotograaf opgetreden bij de receptie van een collega die met pensioen gaat.
Werk bij hem thuis gehouden. Gewoon heerlijk informeel.
Was ook gezellig.
Vanavond op de bank, laptop op schoot en eens schoonmaak maken in de map 'Mijn documenten'.
Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Een héérlijke dag gehad met M&M  

- MarthaMartha

Ja, het was super!!helma schreef:Een héérlijke dag gehad met M&M
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vandaag aangekomen in Canada (het grootste deel van de dag in het vliegtuig doorgebracht)
nu even relaxen dan samen eten en vanavond op tijd naar bed.

Fijn dat je veilig aan bent gekomen,Lassie schreef:Vandaag aangekomen in Canada (het grootste deel van de dag in het vliegtuig doorgebracht)
een goede en fijne tijd daar!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
eerst RF bijlezen van de afgelopen daaaaaaaaaaaagen (ik had stage, dus heb hier al 5 dagen niet gekeken 
 )
zometeen nog ff begin maken aan het verslag van de stage
en vanmiddag een enoooooooooooooooooorm end reizen, wie o wie van RF ga ik daar tegenkomen?

en vanmiddag een enoooooooooooooooooorm end reizen, wie o wie van RF ga ik daar tegenkomen?
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
						- JolandaOudshoorn

mij niet, sorry. grote kans dat je een lezing gaat horen over psalm 85hmprff schreef:eerst RF bijlezen van de afgelopen daaaaaaaaaaaagen (ik had stage, dus heb hier al 5 dagen niet gekeken)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vanmorgen even niksen.
Vanmiddag naar het dorp, de kleedjesmarkt over en ik hoop dat het weer zodanig is dat we lekker een biertje kunnen drinken op een terrasje.

Vanmiddag naar het dorp, de kleedjesmarkt over en ik hoop dat het weer zodanig is dat we lekker een biertje kunnen drinken op een terrasje.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
vanmorgen even natgeregend. Nu de vlag uitgehangen, de kat een oranje strikje omgedaan en een oranjetompoes gegeten, en dan gaan we over tot de orde van de dag, zijnde een keuze tussen scriptieschrijven, rok bouwen, schoonmaken en correctiewerk doen. En vanmiddag nog een poosje bij oma aan de slag.

rondtouren in de omgeving van Cambridge
Vanavond bij fam. eten en t weekend bij hen doorbrengen.

Vanavond bij fam. eten en t weekend bij hen doorbrengen.
Tuin?Zita schreef: En vanmiddag nog een poosje bij oma aan de slag.
Wurmen?
Ik geef de wormen in mijn tuin vaak aan de kippen.

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Net Koninginnedag in Wemeldinge bekeken. Uiteindelijk is daar alles bijna een half uur uitgelopen en het plensde soms behoorlijk. Vooral de burgemeester en Willem-Alexander hebben een behoorlijk nat pak opgelopen... Zojuist is de bus naar Middelburg vertrokken. De weg daar naartoe is afgesloten voor alle verkeer.

Gijs83 schreef:Net Koninginnedag in Wemeldinge bekeken. Uiteindelijk is daar alles bijna een half uur uitgelopen en het plensde soms behoorlijk. Vooral de burgemeester en Willem-Alexander hebben een behoorlijk nat pak opgelopen... Zojuist is de bus naar Middelburg vertrokken. De weg daar naartoe is afgesloten voor alle verkeer.
Niks mis mee toch?Mister schreef:Gijs83 schreef:Net Koninginnedag in Wemeldinge bekeken. Uiteindelijk is daar alles bijna een half uur uitgelopen en het plensde soms behoorlijk. Vooral de burgemeester en Willem-Alexander hebben een behoorlijk nat pak opgelopen... Zojuist is de bus naar Middelburg vertrokken. De weg daar naartoe is afgesloten voor alle verkeer.