Gezongen..fluitje schreef: Gezongen of gespeeld, Droelie?
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Wat? Dat ik een dvd-speler heb gekocht? dat ie van de kringloop is? of dat we weer normaal films kunnen kijken?jvdg schreef:Dat méén je niet....*girly* schreef:Oh ja...laatste aanwinst: Dvd-speler, van de kringloop! Kunnen we eindelijk weer 's normale films kijken op de 'zolder-tv'
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Twee donkerbruine, leren eetkamerstoelen met armleuningen.
Zomaar gekregen omdat een kennis van een kennis z'n restaurant ging herinrichten.
Ben zó blij ermee!
Zomaar gekregen omdat een kennis van een kennis z'n restaurant ging herinrichten.
Ben zó blij ermee!
\Zacheüs schreef:Twee donkerbruine, leren eetkamerstoelen met armleuningen.
Ben zó blij ermee!
Whaaa... Die zijn gaaf!!!!
Ik snap dat zoldergedoe niet.*girly* schreef:Wat? Dat ik een dvd-speler heb gekocht? dat ie van de kringloop is? of dat we weer normaal films kunnen kijken?jvdg schreef:Dat méén je niet....*girly* schreef:Oh ja...laatste aanwinst: Dvd-speler, van de kringloop! Kunnen we eindelijk weer 's normale films kijken op de 'zolder-tv'
een wonderlijk en wat ongebruikelijk msn gesprek

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
een heftige avond

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
klinkt niet goed! sterkte!JolandaOudshoorn schreef:een heftige avond![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Een hoop 'ZOOI', bij de ACTION vandaan... 
Gisteren aan de Lombardkade in Rotterdam geweest...
Vraagt m'n jongste dochter: Wonen hier echt alleen maar buitenlandse mensen mam?
Ik: hoezo?
Nou in de winkel liepen alleen maar gekleurde mensen, en het personeel was ook allemaal bruin, tja wat moet je dan zeggen...

Gisteren aan de Lombardkade in Rotterdam geweest...
Vraagt m'n jongste dochter: Wonen hier echt alleen maar buitenlandse mensen mam?
Nou in de winkel liepen alleen maar gekleurde mensen, en het personeel was ook allemaal bruin, tja wat moet je dan zeggen...
Er zijn in Rotterdam hele wijken waar alleen nog maar kleurlingen en eenzame bejaarden wonen. Heb me er ook wel eens over verbaasd.Orchidee schreef: Vraagt m'n jongste dochter: Wonen hier echt alleen maar buitenlandse mensen mam?
![]()
![]()
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Behang
Behanglijm
kwast
Behanglijm
kwast
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- Bonny
- Contacteer:
Wat ga je doen dan?hmprff schreef:Behang
Behanglijm
kwast
The Groom's still waiting at the altar
Liedjes zingen onder begeleiding van piano en gitaar (en de bas).Bonny schreef:Wat ga je doen dan?hmprff schreef:Behang
Behanglijm
kwast![]()
![]()
wim schreef:Liedjes zingen onder begeleiding van piano en gitaar (en de bas).Bonny schreef:Wat ga je doen dan?hmprff schreef:Behang
Behanglijm
kwast![]()
![]()
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Das heel simpel: We hebben een tv in de woonkamer én 1 in de logeerkamer!jvdg schreef:Ik snap dat zoldergedoe niet.*girly* schreef:Wat? Dat ik een dvd-speler heb gekocht? dat ie van de kringloop is? of dat we weer normaal films kunnen kijken?jvdg schreef:Dat méén je niet....*girly* schreef:Oh ja...laatste aanwinst: Dvd-speler, van de kringloop! Kunnen we eindelijk weer 's normale films kijken op de 'zolder-tv'
It's nice to be important, but it's more important to be nice...