Vakantie
Re: Vakantie
Bij mij staat Amerika nog op mn lijstje. Maar dat doe ik voorlopig nog maar even niet... Hoewel het overal kan gebeuren... werd tenslotte met koninginnedag 2009 ook bijna aangereden door een zwarte suzukki swift 

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Vakantiereizen? wat is dat?? 
overigens ieder die op enige wijze op reis gaat: behouden uit- en thuisreis, waar de reis ook heen moge gaan...................

overigens ieder die op enige wijze op reis gaat: behouden uit- en thuisreis, waar de reis ook heen moge gaan...................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Riga is mooi, vooral 's nachtsMister schreef:Baltische steden als Riga en Vilnius staan nog op mijn lijstje...

Tallinn vond ik ook een leuke stad, maar veel meer ingericht op het toerisme. Wat historische gebouwen betreft vond ik Tallinn wel interessanter dan Riga, en het totale stadsbeeld vond ik prettiger. Misschien zoals je als toerist de binnenstad van Rotterdam kunt vergelijken met de binnenstad van Gouda.
Mijn droom is om nog eens naar Isra"el te gaan. Helaas krijg ik memento niet mee. De bangerd....Hij is bang dat hij een raket op z' n kop krijgt.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
áls dat gebeurd, heeft hij er tóch geen weet meer van...........alleen jij, als je de klap mag overleven.........en dat is al erg genoeg.........vlinder schreef:Mijn droom is om nog eens naar Isra"el te gaan. Helaas krijg ik memento niet mee. De bangerd....Hij is bang dat hij een raket op z' n kop krijgt.
Moderatorbericht:
Hmm, hier is dat juist andersom...vlinder schreef:Mijn droom is om nog eens naar Isra"el te gaan. Helaas krijg ik memento niet mee. De bangerd....Hij is bang dat hij een raket op z' n kop krijgt.
Memento is slecht geïnformeerd. Er is geen land zo veilig als Israël.Mister schreef:Hmm, hier is dat juist andersom...vlinder schreef:Mijn droom is om nog eens naar Isra"el te gaan. Helaas krijg ik memento niet mee. De bangerd....Hij is bang dat hij een raket op z' n kop krijgt.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Die raket is bang dat hij jou op zijn kop krijgt?Mister schreef:Hmm, hier is dat juist andersom...vlinder schreef:Mijn droom is om nog eens naar Isra"el te gaan. Helaas krijg ik memento niet mee. De bangerd....Hij is bang dat hij een raket op z' n kop krijgt.

Ze kunnen toch niet richten daar in Gaza. Afgelopen week ook weer een stuk of 10 raketten. Allemaal hebben ze een paar kuub zand verwoest.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Zijn er al die voor deze zomer, vaste plannen hebben?
Of die al iets geboekt hebben?
dv natuurlijk...
dv natuurlijk...
Ja, wij gaan twee weekjes naar het Zwarte Woud. Todtnau om precies te zijn.Orchidee schreef:Zijn er al die voor deze zomer, vaste plannen hebben?
dv natuurlijk...
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Is dat nodig?refo schreef:Ja, wij gaan twee weekjes naar het Zwarte Woud. Todtnau om precies te zijn.Orchidee schreef:Zijn er al die voor deze zomer, vaste plannen hebben?
dv natuurlijk...

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
refo schreef:Ja, wij gaan twee weekjes naar het Zwarte Woud. Todtnau om precies te zijn.Orchidee schreef:Zijn er al die voor deze zomer, vaste plannen hebben?
dv natuurlijk...

refo schreef:Ja, wij gaan twee weekjes naar het Zwarte Woud. Todtnau om precies te zijn.Orchidee schreef:Zijn er al die voor deze zomer, vaste plannen hebben?
dv natuurlijk...

Wat is daar mis mee dan?Auto schreef:refo schreef:Ja, wij gaan twee weekjes naar het Zwarte Woud. Todtnau om precies te zijn.Orchidee schreef:Zijn er al die voor deze zomer, vaste plannen hebben?
dv natuurlijk...toch niet het low budget park?