bodyscan schiphol

Marnix

Re: bodyscan schiphol

Bericht door Marnix »

:haha
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
judith

Bericht door judith »

:bobo :haha
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
jvdg

Bericht door jvdg »

judith schreef::bobo :haha
Dank voor je enthousiasme.
judith

Bericht door judith »

jvdg schreef:
judith schreef::bobo :haha
Dank voor je enthousiasme.
Hm - daar valt niet veel over te leuteren over mijn enthousiasme. :humhihi
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Joannah

Bericht door Joannah »

Luther schreef:
Joannah schreef:oneens.
door het falen van zo'n beveiligingsmeneer moeten wij weer "bloeden".
Is er straks nog iets prive?
Zeggen we straks als we een ingebouwde chip krijgen ook toemaar, dan gaat het wat sneller aan de kassa?
Nee, want dat lijkt mij teveel op het teken van het beest, maar dat kun je van die bodyscan niet zeggen.
het gaat erom dat de staat steeds meer te weten komt van je.
Dat teken van het beest wordt geen democratisch besloten maatregel, denk ik, maar iets wat opgelegd wordt.
Maar als je in een goddeloos land leeft, zal er weinig weerstand tegen zijn.
Hoe dan ook, ik zie net min.Guusje op Al jazeera zeggen dat de Nigeriaan geen verdachte was en daarom niet verder onderzocht was...
Als ik op schiphol ben, zie ik blonde meisjes van 10 en oma's van 80 die schoene uit meoten en riempjes enz enz..
Deze nigeriaan was niet alleen herkenbaar als moslim, maar had zelfs die typische donkere vlek op zijn voorhoofd, een teken van fundamentalisme.
Maar de politiek correcte ambtenaartjes op Schiphol willen vast niet discrimineren, dat blijft een doodzonde, stel je voor dat meneer zich beledigd zou voelen.
loopt u maar meneer, prettige vlucht....
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Auto

Bericht door Auto »

Joannah schreef:
Luther schreef:
Joannah schreef:oneens.
door het falen van zo'n beveiligingsmeneer moeten wij weer "bloeden".
Is er straks nog iets prive?
Zeggen we straks als we een ingebouwde chip krijgen ook toemaar, dan gaat het wat sneller aan de kassa?
Nee, want dat lijkt mij teveel op het teken van het beest, maar dat kun je van die bodyscan niet zeggen.
het gaat erom dat de staat steeds meer te weten komt van je.
Dat teken van het beest wordt geen democratisch besloten maatregel, denk ik, maar iets wat opgelegd wordt.
Maar als je in een goddeloos land leeft, zal er weinig weerstand tegen zijn.
Hoe dan ook, ik zie net min.Guusje op Al jazeera zeggen dat de Nigeriaan geen verdachte was en daarom niet verder onderzocht was...
Als ik op schiphol ben, zie ik blonde meisjes van 10 en oma's van 80 die schoene uit meoten en riempjes enz enz..
Deze nigeriaan was niet alleen herkenbaar als moslim, maar had zelfs die typische donkere vlek op zijn voorhoofd, een teken van fundamentalisme.
Maar de politiek correcte ambtenaartjes op Schiphol willen vast niet discrimineren, dat blijft een doodzonde, stel je voor dat meneer zich beledigd zou voelen.
loopt u maar meneer, prettige vlucht....
Besef wel dat alles nu al van je bekend is. Je pint in winkels, waar goederen gekoppeld worden aan je bankrekeningnummer via de bon. Je kenteken wordt gescant door politie om te weten of je al wegenbelasting betaald hebt. Via je mobiel ben je te peilen. Inchecken via internet om te vliegen, je bent al bekend wie wat hoe en wanneer. Al je gegevens waar je mee internet staan op grote servers. Al je bank transacties worden opgeslagen voor een periode ............. dus hoe onbekend wil je nog blijven, dan is zo'n body check echt peanuts hoor.
Josephus

Bericht door Josephus »

Joannah schreef:Hoe dan ook, ik zie net min.Guusje op Al jazeera zeggen dat de Nigeriaan geen verdachte was en daarom niet verder onderzocht was...
Dat is bij onze Nigeriaanse vriend ongetwijfeld ook gebeurd. Er was alleen zowel voor Nederland als Amerika geen reden om deze man extra te onderzoeken. Achteraf is het natuurlijk erg makkelijk om te zeggen dat dat wel had moeten gebeuren.
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Joannah

Bericht door Joannah »

Josephus schreef:
Joannah schreef:Hoe dan ook, ik zie net min.Guusje op Al jazeera zeggen dat de Nigeriaan geen verdachte was en daarom niet verder onderzocht was...
Dat is bij onze Nigeriaanse vriend ongetwijfeld ook gebeurd. Er was alleen zowel voor Nederland als Amerika geen reden om deze man extra te onderzoeken. Achteraf is het natuurlijk erg makkelijk om te zeggen dat dat wel had moeten gebeuren.
Als ik beveiligingsbeambte was geweest had ik me op een fundamentalistische moslim met zelfkastijdingslittekens op het voorhoofd maximaal uitgeleefd!
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Marie-Henriëtte

Bericht door Marie-Henriëtte »

Hoe zal het eigenlijk de burgers vergaan die incontinentie materiaal dragen door gezondheidsproblemen? Die worden vast extra gefouilleerd nadat zij door de bodyscan zijn gegaan. Schandalig gewoon, daar gaat je privacy en Al-Qaida maar lachen in hun vuistje.
Joannah

Bericht door Joannah »

Marie-Henriëtte schreef:Hoe zal het eigenlijk de burgers vergaan die incontinentie materiaal dragen door gezondheidsproblemen? Die worden vast extra gefouilleerd nadat zij door de bodyscan zijn gegaan. Schandalig gewoon, daar gaat je privacy en Al-Qaida maar lachen in hun vuistje.
ja, die groep moordenaars zetten de hele wereld naar hun hand.En dat kunnen ze ook, want alle "beschaafde" landen hebben anti-discrminatie wetten.Dus iedereen wordt hetzelfde behandeld, en als je iets niet aanstaat, gil je gewoon onmiddelllijk: "Discriminatie!!!"
jvdg

Bericht door jvdg »

Joannah schreef:
Marie-Henriëtte schreef:Hoe zal het eigenlijk de burgers vergaan die incontinentie materiaal dragen door gezondheidsproblemen? Die worden vast extra gefouilleerd nadat zij door de bodyscan zijn gegaan. Schandalig gewoon, daar gaat je privacy en Al-Qaida maar lachen in hun vuistje.
ja, die groep moordenaars zetten de hele wereld naar hun hand.En dat kunnen ze ook, want alle "beschaafde" landen hebben anti-discrminatie wetten.Dus iedereen wordt hetzelfde behandeld, en als je iets niet aanstaat, gil je gewoon onmiddelllijk: "Discriminatie!!!"
Ach, ik ben geïmplanteerd met een ICD (klapkast).
Dat weerhoudt mij niet om te vliegen.
Ik meld dit alleen.

Ik ben er zeker van dat men dit respecteert, met mijn plastic bewijs, maar nochtans kan ik een gruwelijke terrorist zijn.
Ook ik zal zo'n scan, rekening houdend met de ICD, moeten ondergaan.
En, helaas, terecht.
Bart

Bericht door Bart »

als je niks te verbergen hebt dan maak je je volgens mij niet zo druk om de privacy. En ja vervelend voor hen die medische dingen bij zich dragen. Ikzelf (minder erg) zal best wlel apart genomen worden als blijkt dat ik injectie spuiten en naalden bij me heb voor suikerziekte (zorg er wel vor dat ik op een brief in diverse talen dit kan laten zien)

en trouwen de scans worden omgebouwd met speciale software zodat alleen na een alarm van de computer een beambte komt

Geeft u mij maar een boddyscan hoor ....liever dat dan dat er een vent aan me zit te kneden ! Oh...ennuhh...dat geldt ook voor een vrouw die ik niet ken ;-)
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

A public school teacher was arrested today at John F. Kennedy International Airport as he attempted to board a flight while in possession of a ruler, a protractor, a compass, a slide-rule and a calculator.

At a morning press conference, the Attorney General said he believes the man is a member of the notorious Al-Gebra movement. He did not identify the man, who has been charged by the FBI with carrying weapons of math instruction.

'Al-Gebra is a problem for us', the Attorney General said. 'They derive solutions by means and extremes, and sometimes go off on tangents in search of absolute values.' They use secret code names like 'X' and 'Y' and refer to themselves as 'unknowns', but we have etermined that they belong to a common denominator of the axis of medieval with coordinates in every country.

As the Greek philanderer Isosceles used to say, 'There are 3 sides to every triangle'....

http://www.doe.virginia.gov/Div/Winches ... hweap.html
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Marco

Bericht door Marco »

Bert Mulder schreef:A public school teacher was arrested today at John F. Kennedy International Airport as he attempted to board a flight while in possession of a ruler, a protractor, a compass, a slide-rule and a calculator.

At a morning press conference, the Attorney General said he believes the man is a member of the notorious Al-Gebra movement. He did not identify the man, who has been charged by the FBI with carrying weapons of math instruction.

'Al-Gebra is a problem for us', the Attorney General said. 'They derive solutions by means and extremes, and sometimes go off on tangents in search of absolute values.' They use secret code names like 'X' and 'Y' and refer to themselves as 'unknowns', but we have etermined that they belong to a common denominator of the axis of medieval with coordinates in every country.

As the Greek philanderer Isosceles used to say, 'There are 3 sides to every triangle'....

http://www.doe.virginia.gov/Div/Winches ... hweap.html
Jaja, en zeker óók nog geheimschrift bij zich, met x, y, min b kwadraten en wortels uit 4ac...
Levensgevaarlijk. Heel indoctrinerend voor de jeugd ook! :baton
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Bart schreef:als je niks te verbergen hebt dan maak je je volgens mij niet zo druk om de privacy.
onzin...
je loopt toch ook niet in je nakie over straat...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Plaats reactie