Droelie schreef:Ik zeg het ook met alle liefde die ik bezit*girly* schreef:Droelie schreef:tja... jou kennende de laatste tijd...ik snap jou niet meer...Ik ben zó leuk, lief , aardig en enorm schattig de laatste tijd...

Droelie schreef:Ik zeg het ook met alle liefde die ik bezit*girly* schreef:Droelie schreef:tja... jou kennende de laatste tijd...ik snap jou niet meer...Ik ben zó leuk, lief , aardig en enorm schattig de laatste tijd...
ik ben hier ook de enige juf op een jongensclub.....JolandaOudshoorn schreef:Daar hebben wij mannen voorMarthaMartha schreef:snee in mijn vinger.....
met figuurzaagjes verwisselen....
de antwoorden komen ook nog wel!!Luther schreef:Veel vragen.
TSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, 't is toch wat met die wegpiraten...........!!!!*girly* schreef:Kras op m'n auto door een man die íets te dicht langs mijn auto reed met z'n scootmobiel, om er daarna vol gas (voor zover dat mogelijk is) er vandoor te gaan, en ik hem nergens weer kon vinden![]()
:
Wat had jij te zoeken in Moddergat?*girly* schreef:Kras op m'n auto door een man die íets te dicht langs mijn auto reed met z'n scootmobiel, om er daarna vol gas (voor zover dat mogelijk is) er vandoor te gaan, en ik hem nergens weer kon vinden![]()
:
Het lot van de familie Meyer ben ik ook van plan om te kopen. Lijkt me wel wat. Als je het uit heb mag je me je mening erover gevenRens schreef:2 boeken:
Het lot van de familie Meyer
1000 Schitterende zonnen
ben benieuwd naar de mate van "lekker weglezen"
't is een flinke pil moet ik zeggen!!!albion schreef:Het lot van de familie Meyer ben ik ook van plan om te kopen. Lijkt me wel wat. Als je het uit heb mag je me je mening erover gevenRens schreef:2 boeken:
Het lot van de familie Meyer
1000 Schitterende zonnen
ben benieuwd naar de mate van "lekker weglezen"
Ja die scootmobielers ja (sommige danRens schreef:TSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, 't is toch wat met die wegpiraten...........!!!!*girly* schreef:Kras op m'n auto door een man die íets te dicht langs mijn auto reed met z'n scootmobiel, om er daarna vol gas (voor zover dat mogelijk is) er vandoor te gaan, en ik hem nergens weer kon vinden![]()
:
Hoger dan Schildwolde zoek ik het over het algemeen nietjvdg schreef:Wat had jij te zoeken in Moddergat?*girly* schreef:Kras op m'n auto door een man die íets te dicht langs mijn auto reed met z'n scootmobiel, om er daarna vol gas (voor zover dat mogelijk is) er vandoor te gaan, en ik hem nergens weer kon vinden![]()
: