Wat doen we vandaag? [5]

vlinder

Re: Wat doen we vandaag? [5]

Bericht door vlinder »

Uitgeslapen, dingetjes in huis gedaan die nog gedaan moesten worden. Zo gaan werken tot 23.30 uur. Morgenochtend huishouden en morgenmiddag en avond en zondag lekker vrij.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

MarthaMartha schreef:vanmorgen al even een verlovingsfeest geëvalueerd onder het genot van een bak koffie

nu hard aan het werk, thuiswerken vandaag, van 6 vergaderingen nog notulen schrijven....
(en kijken of ik toch nog een surprise in elkaar kan draaien voor morgen)
na 3 vergaderingen verslagen te hebben, vind ik het welletjes, ben nog lang niet fit.
Kruip mijn bed in....

moet alleen nog twee afsluitende regels gedicht....
surprise zet ik maar uit mijn hoofd...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
albion

Bericht door albion »

vanavond pedicuren, dan de cadeaus in pakken, en een keer vroeg naar bed
Morgen richting Kampen :love
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Marco

Bericht door Marco »

Vanmiddag / vanavond vieren we Sinterklaas. Maar wel volgens de regels.
Zie de Officiele NEN norm 0512 voor aanwijzingen omtrent de juiste viering van Sint Nicolaas. :super
Lassie

Bericht door Lassie »

straks de stad in als het droog is... even wat boodschappen doen. Vanavond een spel doen met kleine kadootjes.
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Afbeelding
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Sinterklaasgedichten maken... :bobo :livre :bobo :mosc
:super
Lourens

Bericht door Lourens »

Zoals ik elders al schreef, aan het werk in de keuken.
Tussendoor maar wat internetten, gedichten maken, koffie drinken en beetje relaxen.

O ja, radio luisteren naar Lokale omroep.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Ichtus schreef:Afbeelding
Dus ge ben zwarte piet ge strooit pepernoten. Hebt ge veel adressen vanavond? Veel lieve kindertjes ontmoet? Ook nog wat stoute in de zak meegenomen :yahoo
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Gijs83 schreef:
Dus ge ben zwarte piet ge strooit pepernoten. Hebt ge veel adressen vanavond? Veel lieve kindertjes ontmoet? Ook nog wat stoute in de zak meegenomen :yahoo
Gijs, soms snap ik je niet. Wel meedoen met het Sinterklaasgefeest maar geen kerstboom in huis? ;)
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Mister schreef:
Gijs83 schreef:
Gijs, soms snap ik je niet. Wel meedoen met het Sinterklaasgefeest maar geen kerstboom in huis? ;)
Dan heb je me ook verkeerd begrepen, want ik doe aan beide niet!
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Gijs83 schreef:
Ik ontmoet alleen maar lieve kindertjes...
Maar ik hou het maar bij het ophouden van m'n handen om daarna de pepernoten naar binnen te werken :huhu
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Rens

Bericht door Rens »

Vanochtend komt de HH-hulp, en vanmiddag hoop ik een paar boodschappen te kunnen doen in Anjum.

Verder is het héél kalm-aan doen geboden!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Lourens

Bericht door Lourens »

Voor wie vandaag tijd over heeft:
Gebedsoproep voor Manson-concert

De Evangelische Alliantie heeft haar deelnemende organisaties gevraagd een gebedsoproep te verspreiden voor verhindering van het concert dat ‘shockrocker’ Marilyn Manson op 7 december in Nederland geeft.

Marilyn Manson is een praktiserend satanist die als muzikant provoceert en shockeert. “De grenzen overschrijden van censuur was, is en blijft de missie van de anti-Christ superstar en zijn band”, zo kondigt de Heineken Music Hall in Amsterdam, waar het concert gehouden wordt, hem op de website aan. Op een persbijeenkomst liet Manson zelf weten: “Ik hoop dat mensen mij, als ik sterf, herinneren als de man die een einde bracht aan het christendom”. De Evangelische Alliantie noemt dit “schokkende feiten waar nauwelijks publiciteit aan wordt gegeven”.

Uit onderzoek blijkt volgens de EA dat muziek een grote negatieve invloed kan hebben op mensen en vooral op jongeren. Stichting Naar House gaat op 7 december met een groep mensen evangeliseren bij het concert van Marilyn Manson. Zij gaan gesprekken aan met de bezoekers in de hoop ze op deze manier bewust te maken van de duistere invloeden van deze muziek. Een stagiaire van de EA, Anne Schalk, zal deel uitmaken van dit team.

Concreet vraagt de Evangelische Alliantie voorbede voor het concert:

* Bid voor verhindering van het concert. “Het is al eens eerder gebeurd dat door gebed een concert afgelast werd, bid dus dat het concert niet door zal gaan”, aldus de EA.

* Wilt u bidden voor de mensen van Naar House. Bid dat zij Gods nabijheid en rust mogen ervaren. Bid dat zij de juiste woorden vinden om de bezoekers te benaderen en te overtuigen.

* Bid voor de bezoekers van het concert. Bid dat zij de liefde van Christus mogen ontdekken en beschermd zullen worden tegen deze duistere invloeden.

De gebedsoproep van de EA sluit af met: “We roepen u dringend op om, naar aanloop van het concert en tijdens de avond zelf, mee te bidden!”

Voor wie wil en dit kan!
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
*girly*

Bericht door *girly* »

Nieuwjaarskoeken/knieperties bakken! :yahoo
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Gesloten