dit ongeveer hetzelfde grootte gebied is als veenendaal-gouda-hilversum?Bert Mulder schreef:de lidmaatschap van onze kerk 27 gezinnen is...
deze verspreid wonen over een gebied dat ruwweg een driehoek beschrijft van zo'n 73.6 km bij 64.1 km en 59 km
Wist je dat . . . [12]
- Bert Mulder
- Contacteer:
Re: Wist je dat . . . [12]
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Provincie Utrecht m.a.w.Bert Mulder schreef:dit ongeveer hetzelfde grootte gebied is als veenendaal-gouda-hilversum?Bert Mulder schreef:de lidmaatschap van onze kerk 27 gezinnen is...
deze verspreid wonen over een gebied dat ruwweg een driehoek beschrijft van zo'n 73.6 km bij 64.1 km en 59 km

- Bert Mulder
- Contacteer:
Ja, zo ongeveer dus...Gijs83 schreef:Provincie Utrecht m.a.w.Bert Mulder schreef:dit ongeveer hetzelfde grootte gebied is als veenendaal-gouda-hilversum?Bert Mulder schreef:de lidmaatschap van onze kerk 27 gezinnen is...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- Ik zo'n soort gevoel op het forum krijg:

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
...het hier heel hard waait
...de kamerdeur ineens heen en weer gaat
...de kamerdeur ineens heen en weer gaat
Nou Gijs, van de drie plaatsen die Bert noemt ligt er toch echt maar één in de provincie Utrecht hoor...Gijs83 schreef:Provincie Utrecht m.a.w.Bert Mulder schreef:dit ongeveer hetzelfde grootte gebied is als veenendaal-gouda-hilversum?

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Maar als je de oppervlakte van de driehoek van genoemde plaatsen meet, zou die best kunnenJosephus schreef:Nou Gijs, van de drie plaatsen die Bert noemt ligt er toch echt maar één in de provincie Utrecht hoor...Gijs83 schreef:Provincie Utrecht m.a.w.Bert Mulder schreef:dit ongeveer hetzelfde grootte gebied is als veenendaal-gouda-hilversum?
overeenkomen met de provincie Utrecht... Dacht ik zo...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
...onze kerk gisteravond net een 'spookkasteel' leek?
...dat komt omdat de toren in de steigers staat?
...om die steigers wit plastic is gedaan?
...schijnwerpers de toren ook nog eens verlichten?
...door het weer gisteravond verschillende stukken van het plastic losgescheurd waren?
...dat komt omdat de toren in de steigers staat?
...om die steigers wit plastic is gedaan?
...schijnwerpers de toren ook nog eens verlichten?
...door het weer gisteravond verschillende stukken van het plastic losgescheurd waren?
..ik probeer de moed erin te houden
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
'k voel met je mee..
Soms gaat het allemaal wat moeizaam.
Hier komt nu een waterig zonnetje tevoorschijn. Geeft even een ademtocht.
Soms gaat het allemaal wat moeizaam.
Hier komt nu een waterig zonnetje tevoorschijn. Geeft even een ademtocht.
Morgenmiddag naar de tandarts voo controle. Sinds ik die afspraak gemaakt heb, heb ik last van een kies. Niet met eten maar af en toe. Alleen als ik heel koud iets drinkt of eet dan voel ik het behoorlijk. Ik me afvraag of het nu een gaatje is of dat ik een kou op mijn kiezen heb.... 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- zusterelly
...mijn wasmachine het vanmiddag begaf.
...het ding centrifugeerde niet meer.
...ik nu zit met een kletsnatte was.
...we vanmiddag een andere hebben uitgezocht.
...en morgen krijgen we 'm al.

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
oh griebelzusterelly schreef:...mijn wasmachine het vanmiddag begaf.
meid toch, wat gelukkig dat je morgen al een nieuwe hebt!!
hier doet ie t nog... vraag niet hoe.. maar hij wast nog schoon!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- zusterelly
We hebben de wasmachine uit de winkel gekocht zodat die morgen geleverd kon worden. Anders moest die eerst besteld worden en dan kon het nog wel een week duren. Dat zag ik niet zitten...henriët schreef:oh griebelzusterelly schreef:...mijn wasmachine het vanmiddag begaf.
meid toch, wat gelukkig dat je morgen al een nieuwe hebt!!
hier doet ie t nog... vraag niet hoe.. maar hij wast nog schoon!
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.