Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
dat is het zeker. Maar ik heb vooral te doen met de vriend die bij het ongeluk betrokken was en degene die achter het stuur gezeten heeft gewaarschuwd heeft om zulke stunts niet uit te halen omdat het levensgevaarlijk is. Toen ze in de sloot terechtkwamen, zijn ze er uitgegaan en is degene die later verongelukt is bij zijn auto gebleven terwijl de ander zijn eigen auto ging halen om hem eruit te trekken.
Hadden ze de auto nu maar in de sloot gelaten en maandag een bergingsbedrijf ingeschakeld was er niets aan de hand geweest.
Maar het moet je einde maar wezen, dan kan het kleinste ongeluk nog je dood zijn terwijl je een verschrikkelijk ongeluk kunt overleven...
Ze hebben nog geroepen dat hij springen moest want ze zagen de auto naar beneden glijden, maar hij kon niet meer wegspringen.
Hadden ze de auto nu maar in de sloot gelaten en maandag een bergingsbedrijf ingeschakeld was er niets aan de hand geweest.
Maar het moet je einde maar wezen, dan kan het kleinste ongeluk nog je dood zijn terwijl je een verschrikkelijk ongeluk kunt overleven...
Ze hebben nog geroepen dat hij springen moest want ze zagen de auto naar beneden glijden, maar hij kon niet meer wegspringen.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ik zit zomaar te denken, zou het komen doordat de mensen dan depressiever zijn? Tenminste ik heb daar zo rond die tijden persoonlijk vaak last van.*girly* schreef:Brrrr...Heel raar gezegd misschien, maar bij mij op m'n werk (verpleeghuis) kan je ook merken dat het weer herfst is...Het is gewoon een feit dat er dan meer ouderen overlijden...En als de lente komt zie je ook wat meer sterfgevallen dna 'normaal'
Vorig jaar(nov/dec) overleden er 8 mensen in 2 maanden tijd(op een afd. met 15 bewoneres), en daarna is er niemand meer overleden, tot vorige week!
er staan foto's hier:albion schreef:dat is het zeker. Maar ik heb vooral te doen met de vriend die bij het ongeluk betrokken was en degene die achter het stuur gezeten heeft gewaarschuwd heeft om zulke stunts niet uit te halen omdat het levensgevaarlijk is. Toen ze in de sloot terechtkwamen, zijn ze er uitgegaan en is degene die later verongelukt is bij zijn auto gebleven terwijl de ander zijn eigen auto ging halen om hem eruit te trekken.
http://www.omroeptholen.nl/pages/home/index.php
Nee, denk ik niet. Het kan wel, maar hoeft niet perse de oorzaak te zijn. Zelf ben je ook in de winter vaker ziek dan in de zomer. In de herfst zitten mensen meer binnen bij elkaar. In de zomer meer buiten. Virussen en bacteriën hebben buiten minder kans dan binnen in een (soms ongelucht) huis. In een verpleeghuis gaan bacteriën van de één naar de ander. En als iemand zwak is (bedenk dat mensen in een verpleeghuis nagenoeg geen weerstand hebben), en bezoek neemt een virus mee, kan het snel afgelopen zijn.Gijs83 schreef:Ik zit zomaar te denken, zou het komen doordat de mensen dan depressiever zijn? Tenminste ik heb daar zo rond die tijden persoonlijk vaak last van.*girly* schreef:Brrrr...Heel raar gezegd misschien, maar bij mij op m'n werk (verpleeghuis) kan je ook merken dat het weer herfst is...Het is gewoon een feit dat er dan meer ouderen overlijden...En als de lente komt zie je ook wat meer sterfgevallen dna 'normaal'
Vorig jaar(nov/dec) overleden er 8 mensen in 2 maanden tijd(op een afd. met 15 bewoneres), en daarna is er niemand meer overleden, tot vorige week!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Sommigen zijn niet eens ziek o.i.d., Vorig jaar hadden we er dan 8 die waren overleden, vlak achter elkaar, daarvan waren er 3 vrij plotseling, 2 waren al heel lang aan 't kwakkelen, en de anderen zijn wel eventjes ziek geweest, of leken weer op te knappen dan tóch kwamen te overlijdenvlinder schreef:Nee, denk ik niet. Het kan wel, maar hoeft niet perse de oorzaak te zijn. Zelf ben je ook in de winter vaker ziek dan in de zomer. In de herfst zitten mensen meer binnen bij elkaar. In de zomer meer buiten. Virussen en bacteriën hebben buiten minder kans dan binnen in een (soms ongelucht) huis. In een verpleeghuis gaan bacteriën van de één naar de ander. En als iemand zwak is (bedenk dat mensen in een verpleeghuis nagenoeg geen weerstand hebben), en bezoek neemt een virus mee, kan het snel afgelopen zijn.Gijs83 schreef:Ik zit zomaar te denken, zou het komen doordat de mensen dan depressiever zijn? Tenminste ik heb daar zo rond die tijden persoonlijk vaak last van.*girly* schreef:Brrrr...Heel raar gezegd misschien, maar bij mij op m'n werk (verpleeghuis) kan je ook merken dat het weer herfst is...Het is gewoon een feit dat er dan meer ouderen overlijden...En als de lente komt zie je ook wat meer sterfgevallen dna 'normaal'
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Aan school. Over 3 weken stage lopen. Zin in! Maar ook spannend...
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Gaat het goed op school en waar ga je stage lopen?judith schreef:Aan school. Over 3 weken stage lopen. Zin in! Maar ook spannend...
Gaat goed. Over 2 weken toets week. Daarna stage. In Woudenberg de Ark. Peuterspeelzaal.Gijs83 schreef:Gaat het goed op school en waar ga je stage lopen?judith schreef:Aan school. Over 3 weken stage lopen. Zin in! Maar ook spannend...
Wat leuk..... miss. dat ik je nog weleens ga zien daar. 

Oja? Zou leuk zijn!Lassie schreef:Wat leuk..... miss. dat ik je nog weleens ga zien daar.

kom vrij regelmatig daar in de buurtjudith schreef:Oja? Zou leuk zijn!Lassie schreef:Wat leuk..... miss. dat ik je nog weleens ga zien daar.

Gezellig!!!Lassie schreef:kom vrij regelmatig daar in de buurtjudith schreef:Oja? Zou leuk zijn!Lassie schreef:Wat leuk..... miss. dat ik je nog weleens ga zien daar.

ook aan m'n bed...
Aan mn praktijktoets die ik aankomende donderdag heb van verpleging. Waah... heb 't gevoel dat het helemaal gaat mislukken. Maar... afwachten, en oefenen dan maar.