Waar denk jij op dit moment aan?

albion

Re: Waar denk jij op dit moment aan?

Bericht door albion »

dat is het zeker. Maar ik heb vooral te doen met de vriend die bij het ongeluk betrokken was en degene die achter het stuur gezeten heeft gewaarschuwd heeft om zulke stunts niet uit te halen omdat het levensgevaarlijk is. Toen ze in de sloot terechtkwamen, zijn ze er uitgegaan en is degene die later verongelukt is bij zijn auto gebleven terwijl de ander zijn eigen auto ging halen om hem eruit te trekken.
Hadden ze de auto nu maar in de sloot gelaten en maandag een bergingsbedrijf ingeschakeld was er niets aan de hand geweest.
Maar het moet je einde maar wezen, dan kan het kleinste ongeluk nog je dood zijn terwijl je een verschrikkelijk ongeluk kunt overleven...
Ze hebben nog geroepen dat hij springen moest want ze zagen de auto naar beneden glijden, maar hij kon niet meer wegspringen.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

*girly* schreef:Brrrr...Heel raar gezegd misschien, maar bij mij op m'n werk (verpleeghuis) kan je ook merken dat het weer herfst is...Het is gewoon een feit dat er dan meer ouderen overlijden...En als de lente komt zie je ook wat meer sterfgevallen dna 'normaal'

Vorig jaar(nov/dec) overleden er 8 mensen in 2 maanden tijd(op een afd. met 15 bewoneres), en daarna is er niemand meer overleden, tot vorige week!
Ik zit zomaar te denken, zou het komen doordat de mensen dan depressiever zijn? Tenminste ik heb daar zo rond die tijden persoonlijk vaak last van.
helma

Bericht door helma »

albion schreef:dat is het zeker. Maar ik heb vooral te doen met de vriend die bij het ongeluk betrokken was en degene die achter het stuur gezeten heeft gewaarschuwd heeft om zulke stunts niet uit te halen omdat het levensgevaarlijk is. Toen ze in de sloot terechtkwamen, zijn ze er uitgegaan en is degene die later verongelukt is bij zijn auto gebleven terwijl de ander zijn eigen auto ging halen om hem eruit te trekken.
Hadden ze de auto nu maar in de sloot gelaten en maandag een bergingsbedrijf ingeschakeld was er niets aan de hand geweest.
Maar het moet je einde maar wezen, dan kan het kleinste ongeluk nog je dood zijn terwijl je een verschrikkelijk ongeluk kunt overleven...
Ze hebben nog geroepen dat hij springen moest want ze zagen de auto naar beneden glijden, maar hij kon niet meer wegspringen.
er staan foto's hier:
http://www.omroeptholen.nl/pages/home/index.php
vlinder

Bericht door vlinder »

Gijs83 schreef:
*girly* schreef:Brrrr...Heel raar gezegd misschien, maar bij mij op m'n werk (verpleeghuis) kan je ook merken dat het weer herfst is...Het is gewoon een feit dat er dan meer ouderen overlijden...En als de lente komt zie je ook wat meer sterfgevallen dna 'normaal'

Vorig jaar(nov/dec) overleden er 8 mensen in 2 maanden tijd(op een afd. met 15 bewoneres), en daarna is er niemand meer overleden, tot vorige week!
Ik zit zomaar te denken, zou het komen doordat de mensen dan depressiever zijn? Tenminste ik heb daar zo rond die tijden persoonlijk vaak last van.
Nee, denk ik niet. Het kan wel, maar hoeft niet perse de oorzaak te zijn. Zelf ben je ook in de winter vaker ziek dan in de zomer. In de herfst zitten mensen meer binnen bij elkaar. In de zomer meer buiten. Virussen en bacteriën hebben buiten minder kans dan binnen in een (soms ongelucht) huis. In een verpleeghuis gaan bacteriën van de één naar de ander. En als iemand zwak is (bedenk dat mensen in een verpleeghuis nagenoeg geen weerstand hebben), en bezoek neemt een virus mee, kan het snel afgelopen zijn.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
*girly*

Bericht door *girly* »

vlinder schreef:
Gijs83 schreef:

Nee, denk ik niet. Het kan wel, maar hoeft niet perse de oorzaak te zijn. Zelf ben je ook in de winter vaker ziek dan in de zomer. In de herfst zitten mensen meer binnen bij elkaar. In de zomer meer buiten. Virussen en bacteriën hebben buiten minder kans dan binnen in een (soms ongelucht) huis. In een verpleeghuis gaan bacteriën van de één naar de ander. En als iemand zwak is (bedenk dat mensen in een verpleeghuis nagenoeg geen weerstand hebben), en bezoek neemt een virus mee, kan het snel afgelopen zijn.
Sommigen zijn niet eens ziek o.i.d., Vorig jaar hadden we er dan 8 die waren overleden, vlak achter elkaar, daarvan waren er 3 vrij plotseling, 2 waren al heel lang aan 't kwakkelen, en de anderen zijn wel eventjes ziek geweest, of leken weer op te knappen dan tóch kwamen te overlijden
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
judith

Bericht door judith »

Aan school. Over 3 weken stage lopen. Zin in! Maar ook spannend...
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

judith schreef:Aan school. Over 3 weken stage lopen. Zin in! Maar ook spannend...
Gaat het goed op school en waar ga je stage lopen?
judith

Bericht door judith »

Gijs83 schreef:
judith schreef:Aan school. Over 3 weken stage lopen. Zin in! Maar ook spannend...
Gaat het goed op school en waar ga je stage lopen?
Gaat goed. Over 2 weken toets week. Daarna stage. In Woudenberg de Ark. Peuterspeelzaal.
Lassie

Bericht door Lassie »

Wat leuk..... miss. dat ik je nog weleens ga zien daar. :super
judith

Bericht door judith »

Lassie schreef:Wat leuk..... miss. dat ik je nog weleens ga zien daar. :super
Oja? Zou leuk zijn! :)
Lassie

Bericht door Lassie »

judith schreef:
kom vrij regelmatig daar in de buurt :super
judith

Bericht door judith »

Lassie schreef:
judith schreef:
kom vrij regelmatig daar in de buurt :super
Gezellig!!! :yahoo
Ichtus

Bericht door Ichtus »

aan m'n bed :baille :baille :baille
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Lassie

Bericht door Lassie »

ook aan m'n bed...
judith

Bericht door judith »

Aan mn praktijktoets die ik aankomende donderdag heb van verpleging. Waah... heb 't gevoel dat het helemaal gaat mislukken. Maar... afwachten, en oefenen dan maar.
Gesloten