Wist je dat . . . [11]
Re: Wist je dat . . . [11]
- het hier ingeregend is en dat terwijl het raam dicht was 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Oeps dat is niet zo lekker, bij mij was het ook al bijna ingeregend maar ik kon nog net op tijd het raam dicht doen.
- madelief1983
oei wat balen ichtus!
---- ik niet sagarijnig ben, ondanks de slechte nachtrust
---- ik niet sagarijnig ben, ondanks de slechte nachtrust

Alles nat dus, heb je wel kunnen slapen????Ichtus schreef:- het hier ingeregend is en dat terwijl het raam dicht was

Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
... ik zojuist nat op mijn werk ben aangekomen?
... ik over een kwartier moet beginnen?
... ik onderweg zo'n 30 omgewaaide bomen en boompjes ben tegengekomen?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
....Nat? Regent het bij jou? Hier komt de bui er net aan denk ik........Luther schreef:... ik zojuist nat op mijn werk ben aangekomen?
....nog geen één omgevallenboom gezien, maar wel allemaal takken, overal over de weg verspreidt.....

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik woon dan ook niet in de omgeving van WAgeningen...judith schreef:....Nat? Regent het bij jou? Hier komt de bui er net aan denk ik........Luther schreef:... ik zojuist nat op mijn werk ben aangekomen?
....nog geen één omgevallenboom gezien, maar wel allemaal takken, overal over de weg verspreidt.....
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
O, ja, dat is waar, dom van meLuther schreef:Ik woon dan ook niet in de omgeving van WAgeningen...judith schreef:....Nat? Regent het bij jou? Hier komt de bui er net aan denk ik........Luther schreef:... ik zojuist nat op mijn werk ben aangekomen?

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
... ik pauze heb en het hier nog steeds regent.judith schreef:O, ja, dat is waar, dom van meLuther schreef:Ik woon dan ook niet in de omgeving van WAgeningen...judith schreef:....Nat? Regent het bij jou? Hier komt de bui er net aan denk ik........Luther schreef:... ik zojuist nat op mijn werk ben aangekomen?
....hier begint de regen zo ook...
ik me bijna een soort van opstandig voel, en dat helemaal niet wil.
ik allerlei namen zie 'opduiken'in het ger gem topic, fijn voor degene die zijn aangenomen
maar verdrietig voor hen die niet werden aangenomen, ik kan er even geen weg mee ofzo, nee, dat hoeft ook niet, maar ik vind eea allemaal zoo verwarrend.
ik allerlei namen zie 'opduiken'in het ger gem topic, fijn voor degene die zijn aangenomen
maar verdrietig voor hen die niet werden aangenomen, ik kan er even geen weg mee ofzo, nee, dat hoeft ook niet, maar ik vind eea allemaal zoo verwarrend.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
...het hier rf wel heel ernstig aan toe gaat?
...ik de mods vriendelijk verzoek om als gewone mensen hun werk te doen
... ik zou willen dat Lassie concreet werd.Lassie schreef:...het hier rf wel heel ernstig aan toe gaat?
Het is al opgelost.
...mijn man al vanaf vanochtend 9 uur in een bespreking zit
...hij nog niet klaar is met die bespreking
....ik niet snap waarom 1 bepaald persoon zolang een bespreking moet houden

...hij nog niet klaar is met die bespreking
....ik niet snap waarom 1 bepaald persoon zolang een bespreking moet houden

- jeukende ogen verschrikkelijk zijn........ 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!