Aanslag verstoort koninklijk bezoek
- Johann Gottfried Walther
Re: Ongeluk verstoort koninklijk bezoek
In totaal 23 mensen gewond meld http://www.nu.nl
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Er is sprake van opzet heeft de bestuurder van de zwart Suzuki Swift gezegd. Verder nog niets bekend.
Waarvan 2 dodelijk.Johann Gottfried Walther schreef:In totaal 23 mensen gewond meld http://www.nu.nl
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Vreselijk zoiets zeg.
om kwart voor 4 is er een persconferentie, 4 personen overleden
er zijn 5 ernstig gewonden
We zouden even koffie doen bij mn ouders na een heel leuke en gezellige ochtend, en dan kijken we meteen altijd naar de koningin.. wat je dan ziet.. eerst kijk je mee..
en geniet... vervolgens hoor je de verslaggevers.. daar is iets aan de hand.. de camara s richten een andere kant...
onbeschrijfelijk
verbijsterend
wat een leuke gezellige volksdag had moeten zijn..
drama... geworden..
er zijn 5 ernstig gewonden
We zouden even koffie doen bij mn ouders na een heel leuke en gezellige ochtend, en dan kijken we meteen altijd naar de koningin.. wat je dan ziet.. eerst kijk je mee..
en geniet... vervolgens hoor je de verslaggevers.. daar is iets aan de hand.. de camara s richten een andere kant...
onbeschrijfelijk
verbijsterend
wat een leuke gezellige volksdag had moeten zijn..
drama... geworden..
Laatst gewijzigd door henriët op 30 apr 2009, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
4 doden is bevestigd door de burgemeester. Het gaat om 38-jarige Nederlandse man. Die niet bekend was Justitie of Geestelijke gezondheidszorg en het was ook geen terroristische aanslag.
- Johann Gottfried Walther
Hoor net van me moeder dat me tante en twee nichtjes daar in de buurt stonden.
Goddank hebben ze niets.
Goddank hebben ze niets.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
- J.C. Philpot
SGP voorman spreekt afschuw uit
DEN HAAG - SGP-voorman Bas van der Vlies sprak donderdag zijn afschuw uit over de gebeurtenissen in Apeldoorn. „Mijn oprechte deelneming gaat uit naar de getroffen gezinnen en de koninklijke familie. Dit is een schaduw op iets wat een plezierige en geweldige dag had moeten zijn”, zei Van der Vlies.
„Dat deze gebeurtenis consequenties heeft voor de komende vieringen is iedereen duidelijk. Dat is een uiterst vervelend perspectief”, aldus de politicus.
Bron: http://www.telegraaf.nl
DEN HAAG - SGP-voorman Bas van der Vlies sprak donderdag zijn afschuw uit over de gebeurtenissen in Apeldoorn. „Mijn oprechte deelneming gaat uit naar de getroffen gezinnen en de koninklijke familie. Dit is een schaduw op iets wat een plezierige en geweldige dag had moeten zijn”, zei Van der Vlies.
„Dat deze gebeurtenis consequenties heeft voor de komende vieringen is iedereen duidelijk. Dat is een uiterst vervelend perspectief”, aldus de politicus.
Bron: http://www.telegraaf.nl
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Er is inmiddels een 5e dode te betreuren....
Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
- monique
http://www.youtube.com/watch?v=uWZ4Av3deao
en let in het begin op die fietser
er zijn al 5 doden het is niet normaal dit
en let in het begin op die fietser
er zijn al 5 doden het is niet normaal dit
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
'k Had avonddienst vandaag, we kregen vanmiddag landelijk vlagprotocol door, we moesten de vlag halfstok hangen. Wat een beeld op 30 april.
overigens mag de topictitel worden aangepast.
overigens mag de topictitel worden aangepast.
Dit nu is het schrift, dat daar getekend is: MENE, MENE, TEKEL, UPHARSIN.
Ik weet het niet, ik had deze woorden de hele dag in mijn gedachten...
Zoals het feest plotseling werd afgebroken...
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Waarom is die auto jouw/mijn huis niet binnen gereden?-DIA- schreef:Dit nu is het schrift, dat daar getekend is: MENE, MENE, TEKEL, UPHARSIN.
Beetje vergez6cht en ongepast, Dia, deze vergelijking-DIA- schreef:Dit nu is het schrift, dat daar getekend is: MENE, MENE, TEKEL, UPHARSIN.
Dat is nu juist het mooie: het feest werd afgebroken.
In Daniël 5 ging alles gewoon door.
In Apeldoorn ging direct de kerk open, zodat mensen daar steun konden zoeken bij God.
En is het geen sprake dan dat ons hele koningshuis gespaard is?
Ik zou maar uitkijken met allerlei speculaties over Gods hand hierin. Je zit er zo gauw naast. Je kwetst daarin mensen en gooit Gods grote naam te grabbel.

In Daniël 5 ging alles gewoon door.
In Apeldoorn ging direct de kerk open, zodat mensen daar steun konden zoeken bij God.
En is het geen sprake dan dat ons hele koningshuis gespaard is?
Ik zou maar uitkijken met allerlei speculaties over Gods hand hierin. Je zit er zo gauw naast. Je kwetst daarin mensen en gooit Gods grote naam te grabbel.