Dat verbaast me niets.henriët schreef:-een spek, appel en gewone pannekoek van mn zusje ( maar helaas zakt de hoofdpijn er niet door, ...)
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
mn misselijkheid word alleen maar supererger.. maar wie weet leidt t tot kotsen en dan kan de migraine ook wel s zakken.Tiberius schreef:Dat verbaast me niets.henriët schreef:-een spek, appel en gewone pannekoek van mn zusje ( maar helaas zakt de hoofdpijn er niet door, ...)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Houd dan in ieder geval die mini laptop mis.henriët schreef:mn misselijkheid word alleen maar supererger.. maar wie weet leidt t tot kotsen en dan kan de migraine ook wel s zakken.Tiberius schreef:Dat verbaast me niets.henriët schreef:-een spek, appel en gewone pannekoek van mn zusje ( maar helaas zakt de hoofdpijn er niet door, ...)
Maar heb je er geen medicijnen voor?
zo vaak heb ik t niet.. heel zelden, maar als ik t heb, nok ik afTiberius schreef:Houd dan in ieder geval die mini laptop mis.henriët schreef:mn misselijkheid word alleen maar supererger.. maar wie weet leidt t tot kotsen en dan kan de migraine ook wel s zakken.Tiberius schreef:Dat verbaast me niets.henriët schreef:-een spek, appel en gewone pannekoek van mn zusje ( maar helaas zakt de hoofdpijn er niet door, ...)
heb vandaag tot half 1 in bed gelegen en gisteren om 10 uur erin, en je weet .. ik ben niet zo n vroege naar bed gangster
wat bedoel je met die laptop mis?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik dacht bij migraine dat het beste medicijn was om onder de dekens te zijn, in een zo donker mogelijke kamerTiberius schreef:Houd dan in ieder geval die mini laptop mis.henriët schreef:mn misselijkheid word alleen maar supererger.. maar wie weet leidt t tot kotsen en dan kan de migraine ook wel s zakken.Tiberius schreef:Dat verbaast me niets.henriët schreef:-een spek, appel en gewone pannekoek van mn zusje ( maar helaas zakt de hoofdpijn er niet door, ...)

Er zijn ook goede medicijnen voor.Mister schreef:Ik dacht bij migraine dat het beste medicijn was om onder de dekens te zijn, in een zo donker mogelijke kamer
ja, tot half 1 is dat ook gebeurd, en teon uit mn bed gekropen.Mister schreef:
Ik dacht bij migraine dat het beste medicijn was om onder de dekens te zijn, in een zo donker mogelijke kamer
nu flitst het niet zo meer.. maar ik ga maar neit te lang achter de pc.....
Op doktersrecept of bij het Kruidvat verkrijgbaar?Tiberius schreef:Er zijn ook goede medicijnen voor.Mister schreef:Ik dacht bij migraine dat het beste medicijn was om onder de dekens te zijn, in een zo donker mogelijke kamer
Op doktersrecept.Mister schreef:Op doktersrecept of bij het Kruidvat verkrijgbaar?Tiberius schreef:Er zijn ook goede medicijnen voor.Mister schreef:Ik dacht bij migraine dat het beste medicijn was om onder de dekens te zijn, in een zo donker mogelijke kamer
Het hangt er namelijk van af waar de migraine precies zit en hoe die op komt zetten. Ik heb er zelf de laatste jaren goede medicijnen tegen, maar het is wel even uitproberen: niet alle anti-migraine pillen werken.
Aha, dank! Mister noteert 'migrainepillen' op z'n lijst(je) voor de huisarts...Tiberius schreef:Op doktersrecept.Mister schreef:Op doktersrecept of bij het Kruidvat verkrijgbaar?Tiberius schreef:Er zijn ook goede medicijnen voor.Mister schreef:Ik dacht bij migraine dat het beste medicijn was om onder de dekens te zijn, in een zo donker mogelijke kamer
Het hangt er namelijk van af waar de migraine precies zit en hoe die op komt zetten. Ik heb er zelf de laatste jaren goede medicijnen tegen, maar het is wel even uitproberen: niet alle anti-migraine pillen werken.

- Wilma van den Berg
Een kaartje van een RF'ster
! Hartelijk dank hiervoor
(enneh....we spreken zeker snel iets af. Ik hoor wel van je hoe of wat.Geef jij ook maar eerlijk aan hoe of wat hoor. Misschien een keertje in de mei-of zomervakantie?)

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- zusterelly
Ai, en is er echt niets meer aan te veranderen?Lassie schreef:een nieuw oerlelijk oudbollig kapsel.![]()
![]()
![]()
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
- Wilma van den Berg
Oeps, hopelijk is het nu al een stuk minder of zelfs helemaal over. Beterschap hoor!henriët schreef:mn misselijkheid word alleen maar supererger.. maar wie weet leidt t tot kotsen en dan kan de migraine ook wel s zakken.Tiberius schreef:Dat verbaast me niets.henriët schreef:-een spek, appel en gewone pannekoek van mn zusje ( maar helaas zakt de hoofdpijn er niet door, ...)
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
korter... (maar dat wil m'n man niet)zusterelly schreef:Ai, en is er echt niets meer aan te veranderen?Lassie schreef:een nieuw oerlelijk oudbollig kapsel.![]()
![]()
![]()
- MarthaMartha
doen, want inderdaad, met de juiste medicijnen voorkom je een hoop narigheid, in ieder geval de ergste pijn.....Mister schreef:Aha, dank! Mister noteert 'migrainepillen' op z'n lijst(je) voor de huisarts...Tiberius schreef:Op doktersrecept.Mister schreef:Op doktersrecept of bij het Kruidvat verkrijgbaar?Tiberius schreef: Er zijn ook goede medicijnen voor.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!