hetAriene schreef:zijalbion schreef:
Maar 't is wel een postduif, misschien dat hij Gijs kan helpen....

hetAriene schreef:zijalbion schreef:
moet niet gekker worden hier!!artistiek schreef:hetAriene schreef:zijalbion schreef:
Thirza heeft het kerstdiner achter de rughenriët schreef:nadat ik vanmorgen een mooi en goed bericht hoorde en ik even de tijd nam om dat te horen is mijn dag in stroomversnelling gegaan, met wel tig keer in en uit stappen, brengen halen enz enz..
enfin, ik heb nu 10 minuten rust...
onze benjamin is naar het 'kerstdiner'van de peuters,
ons Jetje is naar een feestje
Jeanneman is naar AH om iets te halen voor het eten, hij maakt een diner voor ons tweetjes voor vanavond![]()
wow, geniet ervan!henriët schreef:nadat ik vanmorgen een mooi en goed bericht hoorde en ik even de tijd nam om dat te horen is mijn dag in stroomversnelling gegaan, met wel tig keer in en uit stappen, brengen halen enz enz..
Jeanneman is naar AH om iets te halen voor het eten, hij maakt een diner voor ons tweetjes voor vanavond![]()
henriët schreef:...( 2 januari hoop ik te gaan lijnen, dringend nodig!!!)
ikjvdg schreef:henriët schreef:...( 2 januari hoop ik te gaan lijnen, dringend nodig!!!)![]()
![]()
![]()
Wie niet?![]()
Gelukkige jij.MarthaMartha schreef:ikjvdg schreef:henriët schreef:...( 2 januari hoop ik te gaan lijnen, dringend nodig!!!)![]()
![]()
![]()
Wie niet?![]()
Van uitstel komt afstel...henriët schreef:t was SUPER!!!!
fondue..
en een salade..
die was dan ook wel lekker,
maar ik heb even zonder geitenkaas gedaan!!!:)
en super goede wijn!
en heeeeeerlijk ijs...
( 2 januari hoop ik te gaan lijnen, dringend nodig!!!)
Klinkt geweldig! Super joh!henriët schreef:nadat ik vanmorgen een mooi en goed bericht hoorde en ik even de tijd nam om dat te horen is mijn dag in stroomversnelling gegaan, met wel tig keer in en uit stappen, brengen halen enz enz..
Hééél soms komt van afstel uitstel.......Bert Mulder schreef:Van uitstel komt afstel...henriët schreef:t was SUPER!!!!
fondue..
en een salade..
die was dan ook wel lekker,
maar ik heb even zonder geitenkaas gedaan!!!:)
en super goede wijn!
en heeeeeerlijk ijs...
( 2 januari hoop ik te gaan lijnen, dringend nodig!!!)