Jah, kprobeer het!henriët schreef:goed zo helma, dapper dat je er toch bent uitgegaan!helma schreef:judith schreef: En...dat ik niet uit bed kon komen vanmorgen.....echt erg gewoon....
dat gevoel had ik ook vanmorgen![]()
k heb het kwart over een zien worden en half zes was ik weer wakker doordat er ergens wat viel (?)
als je dan weet dat om vijf voor zes je wekker gaat val je ook niet meer in slaap![]()
Mezelf ernstig toegesproken om 5 voor 6 en er toch maar uitgegaan
ik denk aan je!!
enne juudje aan jou ook hoor meid...vanavond ècht vroeg naar bed he..!
Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Aan Gijs..
Het zal hem toch gebeuren ...
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2591 ... html?p=1,1Telegraaf schreef: Jongen (17) bewerkt postbode met boksbeugel
ZOETERMEER - Een 27-jarige postbode in Zoetermeer is woensdagavond door een groep jongeren belaagd. Daarbij sloeg een van de jongens de man met een boksbeugel op zijn gezicht. Dat maakte de politie donderdag bekend.
Ter hoogte van de Petuniatuin kwam de postbezorger de groep tegen. Een van de jongens spuugde op de man. Toen hij hierover een opmerking maakte, werd hij geslagen met een boksbeugel. De politie hield de 17-jarige verdachte aan. Hij wordt vrijdag voorgeleid bij de rechter-commissaris
- zusterelly
BJD schreef:Aan Gijs..
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2591 ... html?p=1,1Telegraaf schreef: Jongen (17) bewerkt postbode met boksbeugel
ZOETERMEER - Een 27-jarige postbode in Zoetermeer is woensdagavond door een groep jongeren belaagd. Daarbij sloeg een van de jongens de man met een boksbeugel op zijn gezicht. Dat maakte de politie donderdag bekend.
Ter hoogte van de Petuniatuin kwam de postbezorger de groep tegen. Een van de jongens spuugde op de man. Toen hij hierover een opmerking maakte, werd hij geslagen met een boksbeugel. De politie hield de 17-jarige verdachte aan. Hij wordt vrijdag voorgeleid bij de rechter-commissaris
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
- Wilma van den Berg
Aan zaterdag en DV 2e Pinksterdag 2009...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
aan mijn vriendin (die zwanger is en haar relatie uit is)
aan onze trouwdag die steeds dichterbij komt
- Wilma van den Berg
Twee heel verschillende dingen....droevig maar ook blij. In beide situaties is het groot als we naar Hem mogen gaan. Hij weet wat we, in welke situatie dan ook, nodig hebben.Lassie schreef:aan mijn vriendin (die zwanger is en haar relatie uit is)
2e Pinksterdag 2009.. dat duurt toch nog wel eventjes.Wilma van den Berg schreef:Aan zaterdag en DV 2e Pinksterdag 2009...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- Wilma van den Berg
Inderdaad...maar toch denk ik daar wel aan. Evenals eind januari en maartalbion schreef:2e Pinksterdag 2009.. dat duurt toch nog wel eventjes.Wilma van den Berg schreef:Aan zaterdag en DV 2e Pinksterdag 2009...
Waren ze ook al getrouwd?Lassie schreef:aan mijn vriendin (die zwanger is en haar relatie uit is)
triest hoor!
Sterkte!
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
albion schreef:2e Pinksterdag 2009.. dat duurt toch nog wel eventjes.Wilma van den Berg schreef:Aan zaterdag en DV 2e Pinksterdag 2009...
Toch niet belijdenis doen hè?!
Ach, 6 uur is zo ongeveer de standaard tijd dat ik wakker wordt, wat echter inhoudt dat ik dan naar het toilet moet, vervolgens ijlings weer m'n warme bedje in duik om vervolgens vaak genoeg tot 9 uur dóór te slapen. Ik wordt dan toch écht wel wakker gemaakt door Puck die er dan uit wil.......helma schreef: k heb het kwart over een zien worden en half zes was ik weer wakker doordat er ergens wat viel (?)
als je dan weet dat om vijf voor zes je wekker gaat val je ook niet meer in slaap![]()
Mezelf ernstig toegesproken om 5 voor 6 en er toch maar uitgegaan
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Wilma van den Berg
Zie PB. De reden waarom ik aan die datum denk zet ik liever niet op RF...helma schreef:albion schreef:2e Pinksterdag 2009.. dat duurt toch nog wel eventjes.Wilma van den Berg schreef:Aan zaterdag en DV 2e Pinksterdag 2009...
Toch niet belijdenis doen hè?!
Al de luitjes die ik ken van refoforum en waar ik door omstandigheden geen regelmatig contact kan onderhouden, dit had ook kunnen staan bij : Ik mis...........
Stille wateren hebben diepe gronden.
- JolandaOudshoorn
Fijn dat je aan ons denkt, ik denk ook aan jouDebby schreef:Al de luitjes die ik ken van refoforum en waar ik door omstandigheden geen regelmatig contact kan onderhouden, dit had ook kunnen staan bij : Ik mis...........
Ik weet, mijn Verlosser leeft
.. aan alles wat mij op dit moment wedervaart ..