Niet iedereen is van de zelfde kerkrichting Gijs.............bij ons hebben we bijvoorbeeld vrouwelijke ambtsdragers, en doen álle dames-leden, voorzover geïnteresseerd, mee aan kerkelijke vergaderingen.......Gijs83 schreef:Er staat niet letterlijk dat ze niet op een ledenvergadering mogen. Maar uit diverse verbanden kun je toch halen dat ze andere plaats hebben als de man. Bv.Sara bij Abraham in Gen.18.Hendrikus schreef:Hoezo niet? Waar staat dat vrouwen niet op de ledenvergadering mogen komen?Gijs83 schreef:Had ik niet gedacht dat dat daar mocht. Zal vast ook niet iedereen mee eens zijn. Volgens mij niet echt Bijbels, maar MM doet toch enthousiast mee![]()
![]()
![]()
Wat doen we vandaag? [3]
Re: Wat doen we vandaag? [3]
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
zie nieuw topic!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
helma schreef:henriët schreef: dan heeeeeerlijk een wijntje met jean.. ( maak je geen zorgen tib.. 1 flesje maar met zn tweeen)
we komen je helpen dat flesje delen
geweldig..
we hebben nu 2 flesjes (sen) klaar staan
overigens
zie je
dan mààk ik een planning.
en verandert het gewoon weer... ( niet dat dat erg is, integendeel;))
vanmi ook al..
denk je dat manlief op uur op zn vroegst thuis komt..
staat ie ineens om kwart over 4 in de huiskamer
soms is het leven dus vol verrassingen:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
en toen?henriët schreef:vanmi ook al..
"Hee, wat mot dat hier zo vroeg al"?

~~Soli Deo Gloria~~
haha..Hendrikus schreef:en toen?henriët schreef:vanmi ook al..
gaat dat zo bij jullie???
tja,
nee, t ging hier heel anders
haa lieverd.
wat leuk! gezellig dat je er bent..
.....
ga lekker zitten schat, ik maak een kopje koffie...
enzovoort...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat enzovoort intrigeert me.henriët schreef:haha..Hendrikus schreef:en toen?henriët schreef:vanmi ook al..
gaat dat zo bij jullie???
tja,
nee, t ging hier heel anders
haa lieverd.
wat leuk! gezellig dat je er bent..
.....
ga lekker zitten schat, ik maak een kopje koffie...
enzovoort...
Stoof onder de voeten, krantje aanreiken, aperitiefje(s), lekkere hapjes, enzovoort.....?
@jvdg..
niet alles is ...
om zomaar op een forum te zetten
nou je hoort t nog wel s..
niet alles is ...

henriët schreef:@jvdg..
niet alles is ...

Zó, het eerste deel van de huiskamer is gezogen.....straks deel 2 en deel 3.......
daarna Puck weer uitlaten, en in de loop van de middag nog éven naar de super in Anjum voor het allerlaatste, vergeten, deel van de boodschappen....en op de terugweg even langs "de boer" voor écht verse groenten en aardappelen. groot voordeel: het zijn allemaal producten die op de akkers in de omgeving geteeld zijn, dus niks buitenlandse rotzooi......
het wachten is nu op de eerste oogst van de spruiten, maar dat zal niet lang meer op zich laten wachten.....als ik in de omgeving rondtoer, kan ik precies zien wat er op dat moment geoogst wordt, en hoe de nog niet geoogste gewassen er bij staan.....
daarna Puck weer uitlaten, en in de loop van de middag nog éven naar de super in Anjum voor het allerlaatste, vergeten, deel van de boodschappen....en op de terugweg even langs "de boer" voor écht verse groenten en aardappelen. groot voordeel: het zijn allemaal producten die op de akkers in de omgeving geteeld zijn, dus niks buitenlandse rotzooi......
het wachten is nu op de eerste oogst van de spruiten, maar dat zal niet lang meer op zich laten wachten.....als ik in de omgeving rondtoer, kan ik precies zien wat er op dat moment geoogst wordt, en hoe de nog niet geoogste gewassen er bij staan.....
Moderatorbericht:
vanmiddag richting w'veen.
Als ik thuis kom, ga ik op boekenjacht voor SPW-3 op de comp.
Moet ze maandag eigenlijk al hebben, maar ik snap niets van de ISBN nummers
Het moeten allemaal 97890...... enz. zijn, maar de boeken die op Marktplaats aangeboden
worden beginnen allemaal met een 90.....nummer en dan weet ik niet of het dezelfde zijn. Lastig!
Als ik thuis kom, ga ik op boekenjacht voor SPW-3 op de comp.
Moet ze maandag eigenlijk al hebben, maar ik snap niets van de ISBN nummers
Het moeten allemaal 97890...... enz. zijn, maar de boeken die op Marktplaats aangeboden
worden beginnen allemaal met een 90.....nummer en dan weet ik niet of het dezelfde zijn. Lastig!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
vanochtend samen naar de kapper, toen ff naar t winkelcentrum wat knutselspulletjes gekocht, nu ff releaxen straks oppassen van half 3-half 6, eten bij hen of we eten thuis, vanavond lekker op de bank met boek en op tijd naar bed.
Strandwandeling maken. 

- MarthaMartha
wow... geniet ervan!Mister schreef:Strandwandeling maken.
- MarthaMartha
> Vanmorgen mijn huis gepoetst, samen met dochter van Helma.
> Zonderling kwam z'n boeken ophalen - wéér een forummer ontmoet
> Vanmiddag stenen ophalen die ik via marktplaats heb gekocht (40 vierkante meter..... met drie jongens - 1 broer zei af, dus ga ik maar helpen, hoeveel spierpijn zou het opleveren?)
> Vanavond oppassen bij vrienden
> Zonderling kwam z'n boeken ophalen - wéér een forummer ontmoet

> Vanmiddag stenen ophalen die ik via marktplaats heb gekocht (40 vierkante meter..... met drie jongens - 1 broer zei af, dus ga ik maar helpen, hoeveel spierpijn zou het opleveren?)
> Vanavond oppassen bij vrienden
dát gaat er ná de tweede dienst mórgen van komen.....lekker met de scoot (én Puck) over de Seedyk, een héle dikke winterjas aan, een paar kilometer lang uitwaaien, onderwijl uitziende over de Waddenzee en (bij redelijk helder weer) zicht op Schiermonnikoog en Ameland.MarthaMartha schreef:wow... geniet ervan!Mister schreef:Strandwandeling maken.
Moderatorbericht: