ja ik had gelezen dat hij afstand genomen had van de belijdenisformulieren; nou daar moet ik niet zoveel van hebben.Oorspronkelijk gepost door bjdendekker
Nu maak je dezelfde fout als anderen in de discussie over Van der Zwaag: je oordeelt al voor je kennis hebt genomen van de inhoud. Maar affijn, zo serieus zal je eerste posting niet bedoeld zijn dat er een hele discussie uit moet voortvloeien.
In elk geval kun je hier lezen waar hij voor staat.
[Aangepast op 29/3/04 door bjdendekker]
PrekenWeb.nl
Vrienden,
Excuses voor de radio-stilte.
We verwijzen jullie naar de website voor nadere info.
www.prekenweb.nl
Excuses voor de radio-stilte.
We verwijzen jullie naar de website voor nadere info.
www.prekenweb.nl
Je begint nu zelf aan een discussie, zonder enige inhoudelijke kennis (bij mijn weten) van zaken inzake het proces en de eventuele reacties. Als je het zo belangrijk vindt dat er geen discussie komt moet je m.i. ook niet dergelijke opmerkingen maken.Oorspronkelijk gepost door AdrianusKijk, dat is nu het type discussie waarvan ik mij afvraag of dat nuttig is. Laten we constateren:Oorspronkelijk gepost door Jelle
Het is alleen jammer dat dit goede initiatief op deze wijze de grond wordt ingeboord.
a. dat de initietiefnemers met de beste bedoelingen eraan zijn begonnen, maar
b. dat het buitengewoon onhandig is om in tijden van intensieve discussie over ICT en media preken van predikanten op een site te plaatsen zonder je tevoren te vergewissen van de instemming van ieder van hen afzonderlijk.
In het licht van het bovenstaande is de reactie begrijpelijk en verdedigbaar en wordt er niks de 'grond ingeboord'.
Groeten van Adrianus
Well, maybe zijn er fouten gemaakt (iedereen maakt fouten), maar OK, die zijn nu netjes opgelost door de site tijdelijk uit de lucht te halen, toch?Kijk, dat is nu het type discussie waarvan ik mij afvraag of dat nuttig is. Laten we constateren:
a. dat de initietiefnemers met de beste bedoelingen eraan zijn begonnen, maar
b. dat het buitengewoon onhandig is om in tijden van intensieve discussie over ICT en media preken van predikanten op een site te plaatsen zonder je tevoren te vergewissen van de instemming van ieder van hen afzonderlijk.
En Jelle, als iets gevoelig licht kan je maar beter iets te voorzichtig zijn, dan krijg je op de lange termijn veel meer voor elkaar.