PrekenWeb.nl

Orckie

Bericht door Orckie »

Oorspronkelijk gepost door bjdendekker
Nu maak je dezelfde fout als anderen in de discussie over Van der Zwaag: je oordeelt al voor je kennis hebt genomen van de inhoud. Maar affijn, zo serieus zal je eerste posting niet bedoeld zijn dat er een hele discussie uit moet voortvloeien.

In elk geval kun je hier lezen waar hij voor staat.

[Aangepast op 29/3/04 door bjdendekker]
ja ik had gelezen dat hij afstand genomen had van de belijdenisformulieren; nou daar moet ik niet zoveel van hebben.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Het RD maakt meer kapot dan je lief is.
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Het RD maakt meer kapot dan je lief is.
Het is net drank.....
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Vrienden,

Excuses voor de radio-stilte.

We verwijzen jullie naar de website voor nadere info.

www.prekenweb.nl
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Kislev

Bericht door Kislev »

kWeet niet of ik moet lachen of moet huilen, dus doe ik het maar geen van beide.

[Aangepast op 30/3/04 door Kislev]
Jelle

Bericht door Jelle »

Het is alleen jammer dat dit goede initiatief op deze wijze de grond wordt ingeboord. Zeker als men weet wat nu niet kan dat over b.v. 10 jaar geen probleem meer zal zijn.
jacob

Bericht door jacob »

volgens mij wordt er nog helemaal niks de grond in geboord, althans niet door iedereen.

laten we nou gewoon eerst maar even afwachten en niet te vroeg conclusies trekken.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Het is alleen jammer dat dit goede initiatief op deze wijze de grond wordt ingeboord.
Kijk, dat is nu het type discussie waarvan ik mij afvraag of dat nuttig is. Laten we constateren:
a. dat de initietiefnemers met de beste bedoelingen eraan zijn begonnen, maar
b. dat het buitengewoon onhandig is om in tijden van intensieve discussie over ICT en media preken van predikanten op een site te plaatsen zonder je tevoren te vergewissen van de instemming van ieder van hen afzonderlijk.

In het licht van het bovenstaande is de reactie begrijpelijk en verdedigbaar en wordt er niks de 'grond ingeboord'.

Groeten van Adrianus
Je begint nu zelf aan een discussie, zonder enige inhoudelijke kennis (bij mijn weten) van zaken inzake het proces en de eventuele reacties. Als je het zo belangrijk vindt dat er geen discussie komt moet je m.i. ook niet dergelijke opmerkingen maken.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
memento

Bericht door memento »

Kijk, dat is nu het type discussie waarvan ik mij afvraag of dat nuttig is. Laten we constateren:
a. dat de initietiefnemers met de beste bedoelingen eraan zijn begonnen, maar
b. dat het buitengewoon onhandig is om in tijden van intensieve discussie over ICT en media preken van predikanten op een site te plaatsen zonder je tevoren te vergewissen van de instemming van ieder van hen afzonderlijk.
Well, maybe zijn er fouten gemaakt (iedereen maakt fouten), maar OK, die zijn nu netjes opgelost door de site tijdelijk uit de lucht te halen, toch?

En Jelle, als iets gevoelig licht kan je maar beter iets te voorzichtig zijn, dan krijg je op de lange termijn veel meer voor elkaar.
Kislev

Bericht door Kislev »

De GerGem is niet zo verzot op internet, het is dan ook wel te verwachten dat zo'n initiatief als prekenweb.nl erg gevoelig ligt en 'mislukt'. Mede dankzij de krant van slapend Nederland. Wie weet, over een paar jaartjes....

[Aangepast op 30/3/04 door Kislev]
Orckie

Bericht door Orckie »

het is jammer allemaal
wel begrijpelijk dat het gevoelig ligt.
Maar ik vind dat je niet op de boodschapper moet schieten, zoals in dit geval "de krant van slapend Nederland" (is dat geen aardige slogan voor de caption?)
Plaats reactie