aah kijk aan, die zal vast ook bij m'n ouders en zus/zwager beland zijn! k ben benieuwd. (die ga ik dan van t weekend even bij m'n ouders lezen).David J schreef:Nieuwsbrief van Jurjen ten Brinke, gemeentestichter in Amsterdam.
Wat bracht de post vandaag o.a.?
Re: Wat bracht de post vandaag o.a.?
Weekblad De Driehoek is inmiddels door de bus gevallen.
- JolandaOudshoorn
pakketdienst bracht een pakketje kleding 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
MP?JolandaOudshoorn schreef:pakketdienst bracht een pakketje kleding
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- JolandaOudshoorn
yep!Ariene schreef:MP?JolandaOudshoorn schreef:pakketdienst bracht een pakketje kleding
én??JolandaOudshoorn schreef:yep!Ariene schreef:MP?JolandaOudshoorn schreef:pakketdienst bracht een pakketje kleding
past alles, en is het leuk?
Ik vind het altijd weer spannend!

- JolandaOudshoorn
Het past best. Er kwam nog meer kleding mee. Ook voor mijn beide dochters! Ook via MP. Tja, het is en blijft leuk om goedkoop kleding te scoren. Maar je koopt ook meer, merk ik wel.Ariene schreef:
én??

Klopt, ik heb vaak van die buien...JolandaOudshoorn schreef:Het past best. Er kwam nog meer kleding mee. Ook voor mijn beide dochters! Ook via MP. Tja, het is en blijft leuk om goedkoop kleding te scoren. Maar je koopt ook meer, merk ik wel.Ariene schreef:
én??
ik moet dan echt opletten, want als je veel koopt ben je nog veel geld kwijt.
weer een Kaartje....
Dat is zo leuk om vooral in een tijd waarin je zelf het niet ziet zitten om kaartjes te ontvangen!

Dat is zo leuk om vooral in een tijd waarin je zelf het niet ziet zitten om kaartjes te ontvangen!
Leuke post vandaag.
Van de zorgverzekeraar over de teruggave van de no-claim regeling
Samen zo'n 375 euri"s

Van de zorgverzekeraar over de teruggave van de no-claim regeling
Samen zo'n 375 euri"s

Een brief van de IB-groep. En daar werd ik op z'n zachtst gezegd héél verdrietig van.
- MarthaMartha
oh oh... ernstig?Erasmiaan schreef:Een brief van de IB-groep. En daar werd ik op z'n zachtst gezegd héél verdrietig van.
Ik hoop ondertussen dat ik binnenkort dan niet dezelfde brief krijg....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
o.a.-Mode view van Roetgerink Enter(huis-aan-huis)
-loonstrookje van de post
via de kerk kwam: Israel-bode(met projectenboekje), De Evangelist, De Noodklok, Silofoon(allemaal van maart 2008)
-loonstrookje van de post
via de kerk kwam: Israel-bode(met projectenboekje), De Evangelist, De Noodklok, Silofoon(allemaal van maart 2008)
Ja, ik ben over de bijverdiengrens gegaan. En ik had wel mijn OV-jaarkaart ingeleverd maar niet mijn studiefinanciering stopgezet. Gaan ze nu ineens terugvorderen over het hele jaar, inclusief terugbetalen van mijn OV-jaarkaart (over het hele jaar).MarthaMartha schreef:oh oh... ernstig?Erasmiaan schreef:Een brief van de IB-groep. En daar werd ik op z'n zachtst gezegd héél verdrietig van.

Bezwaarschriftje ingediend

- JolandaOudshoorn
Suc6 ermee! Maar dat zal jou wel lukken!Erasmiaan schreef:Ja, ik ben over de bijverdiengrens gegaan. En ik had wel mijn OV-jaarkaart ingeleverd maar niet mijn studiefinanciering stopgezet. Gaan ze nu ineens terugvorderen over het hele jaar, inclusief terugbetalen van mijn OV-jaarkaart (over het hele jaar).MarthaMartha schreef:oh oh... ernstig?Erasmiaan schreef:Een brief van de IB-groep. En daar werd ik op z'n zachtst gezegd héél verdrietig van.![]()
![]()
![]()
Bezwaarschriftje ingediend