hahaha :mrgreen:helma schreef:wederom een nieuwe schoonzoon, ditmaal een gekleurde (Sri Lankees)
(die vorige ben ik vergeten bij mijn laatste verlies te plaatsen...)
Maandag was hij hier voor het eerst; ik dacht dat we in een aardig multi-cultureel dorp woonden. maar de halve buurt liep uit en er gaapten wel 6 kinderen voor het raam. Ik zei: wat is er aan de hand? m'n dochter heeft gewoon een vriendje. "Ja maar hij is zwárt" riepen ze.
Toen ik zei dat hij geen pepernoten bij zich had dropen ze af.....
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]
well doneVincent schreef:ach welnee. gewoon mezelf eens verwennenMarnix schreef:Eerder een eindejaarsuitkering.Unionist schreef:vakantiegeld gehad?Vincent schreef:-bril met titanium montuur, echt superdun.
-Van Bommel schoenen
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
:mrgreen:helma schreef:wederom een nieuwe schoonzoon, ditmaal een gekleurde (Sri Lankees)
(die vorige ben ik vergeten bij mijn laatste verlies te plaatsen...)
Maandag was hij hier voor het eerst; ik dacht dat we in een aardig multi-cultureel dorp woonden. maar de halve buurt liep uit en er gaapten wel 6 kinderen voor het raam. Ik zei: wat is er aan de hand? m'n dochter heeft gewoon een vriendje. "Ja maar hij is zwárt" riepen ze.
Toen ik zei dat hij geen pepernoten bij zich had dropen ze af.....
Ik word steeds nieuwsgieriger naar het dorp waar jullie hier beneden wonen.
-