Wist je dat . . . [4]

Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Marnix schreef:... ik morgen naar de gezinsdag ga...

Ik vermoed dat ik al mijn krachten moet aanwenden om te voorkomen dat mijn broertje zijn grote idool Elly gaat bestormen? :D

:)
Een geweldige dag gewenst Marnix. Enneh...natuurlijk zijn we benieuwd naar je verhalen :wink:
Debby

Bericht door Debby »

vlinder schreef:ik iedereen nog van harte wil feliciteren met zijn verjaardag gister?
Hebben jullie allemaal een fijne dag gehad? :mrgreen:
Ik wel hoor,'k hoefde eens een keer geen eten te koken en kreeg een leuke strik om :P
Stille wateren hebben diepe gronden.
Marnix

Bericht door Marnix »

Wilma van den Berg schreef:
Marnix schreef:... ik morgen naar de gezinsdag ga...

Ik vermoed dat ik al mijn krachten moet aanwenden om te voorkomen dat mijn broertje zijn grote idool Elly gaat bestormen? :D

:)
Een geweldige dag gewenst Marnix. Enneh...natuurlijk zijn we benieuwd naar je verhalen :wink:
Zal wel Elly en de Wiebelwagen worden, veel collega's zien en mensen uit de kerk enzo, in het reuzenrad en de draaimolen.... ;) En vooral fijn samen zingen en genieten van theater, sprekers etc.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Het heerlijk weer buiten is? :)
Ik spontaan de tuin ben gaan doen (zonder handschoenen :oops: )
Ik nu mijn rug behoorlijk voel :(
Maar ik wel genoten heb van deze buitenkans :D
Ik weet, mijn Verlosser leeft
helma

Bericht door helma »

Lassie schreef:....ik morgenmiddag barneveld op stelten ga zetten
.....en morgenavond Veenendaal een bezoekje ga brengen door lekker te gaan shoppen!!!
kom je een bakkie doen??
Daphne

Bericht door Daphne »

Ik vanavond naar een avond ga waar een intervieuw wordt gehouden met Jan Siebelink?
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Daphne

Bericht door Daphne »

... Ik me vanmiddag verwonderde over een brief die ik kreeg van Compassion?
... In de brief stond dat het sponsor kind (+ familie) wat ik heb (jongetje jaartje of 11 in Ethiopië) geen sponsorhulp meer wil...
... De medewerkers verschillende gesprekken hebben gehad met het gzin maar ze bij hun stondpunt blijven... geen financiele ondersteuning meer... :shock:
... Ik me verbaas... :?:
... Ik het eigenlijk ook wel grappig vind...
... Waarom? vraag het me niet :wink:
... Ik dit toch redelijk bizar vind... hoewel als het gezin Moslim is ik het ook wel weer voor kan stellen...
... Het kindje altijd schreef dat hij naar zondagschool gaat, en vroeg of ik voor hem wilde bidden... hij altijd eindigde met 'God bless you'.
... Het wel altijd 'standaard brieven' waren, altijd het zelfde... hij niet reageerde op mijn vragen in mijn brieven...
... Ik dit eerder 'oost europesche tafrelen' vind dan Afrikaanse tafrelen...
... Misschien dit wel aan mij ligt dat ik dat vind :roll: :wink:
... Hij zn verjaardagscadeau binnen heeft en de sponsor hulp op zegt :o :lol:
... Ik een nieuw kind krijg :wink:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gian

Bericht door Gian »

Daphne schreef: ... Het wel altijd 'standaard brieven' waren, altijd het zelfde... hij niet reageerde op mijn vragen in mijn brieven...
Wordt je niet bij de neus genomen?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Gert10

Bericht door Gert10 »

Zo heb ik een verhaal gehoord van adoptieouders van een kindje via Woord en Daad. Of het kindje wat de ondersteuning kreeg moest vermoord of de hulp van christenen moet stilgezet. Uiteindelijk is gekozen voor het leven van dit ventje. Pijnlijk!
Strijd tegen het koninkrijk van de zonde en de satan in de wereld en in uw eigen hart. Th. Boston
Lassie

Bericht door Lassie »

helma schreef:
Lassie schreef:....ik morgenmiddag barneveld op stelten ga zetten
.....en morgenavond Veenendaal een bezoekje ga brengen door lekker te gaan shoppen!!!
kom je een bakkie doen??
tsja! beetje laat he... k zie dit nu pas. :| :wink:
Daphne

Bericht door Daphne »

Gian schreef:
Daphne schreef: ... Het wel altijd 'standaard brieven' waren, altijd het zelfde... hij niet reageerde op mijn vragen in mijn brieven...
Wordt je niet bij de neus genomen?
Could be... maar je gaat (ik althans) altijd van t positive uit he? Ik zal maandag eens bellen hoe, wat waar, wanneer etc.!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

ik net met mijn zoon bij de huisartsenpost ben geweest. Hij was gevallen op een steen, gevolg een gat in zijn hoofd. Het is gehecht en gelukkig gaat alles weer redelijk met hem. Maar ik moet nog wel even bijkomen :(
Ik weet, mijn Verlosser leeft
BJD

Bericht door BJD »

-GELEDU vandaag jarig is..
-Ik hem van harte feliciteer
-ik z'n leeftijd hier maar niet meld
-we anders broedertwisten krijgen :wink:
jvdg

Bericht door jvdg »

GELEDU.....Van harte!
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

JolandaOudshoorn schreef:ik net met mijn zoon bij de huisartsenpost ben geweest. Hij was gevallen op een steen, gevolg een gat in zijn hoofd. Het is gehecht en gelukkig gaat alles weer redelijk met hem. Maar ik moet nog wel even bijkomen :(
Sterkte,

En Geledu gefeliciteerd!
Gesloten