Een geweldige dag gewenst Marnix. Enneh...natuurlijk zijn we benieuwd naar je verhalenMarnix schreef:... ik morgen naar de gezinsdag ga...
Ik vermoed dat ik al mijn krachten moet aanwenden om te voorkomen dat mijn broertje zijn grote idool Elly gaat bestormen?
Wist je dat . . . [4]
- Wilma van den Berg
Zal wel Elly en de Wiebelwagen worden, veel collega's zien en mensen uit de kerk enzo, in het reuzenrad en de draaimolen....Wilma van den Berg schreef:Een geweldige dag gewenst Marnix. Enneh...natuurlijk zijn we benieuwd naar je verhalenMarnix schreef:... ik morgen naar de gezinsdag ga...
Ik vermoed dat ik al mijn krachten moet aanwenden om te voorkomen dat mijn broertje zijn grote idool Elly gaat bestormen?

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
... Ik me vanmiddag verwonderde over een brief die ik kreeg van Compassion?
... In de brief stond dat het sponsor kind (+ familie) wat ik heb (jongetje jaartje of 11 in Ethiopië) geen sponsorhulp meer wil...
... De medewerkers verschillende gesprekken hebben gehad met het gzin maar ze bij hun stondpunt blijven... geen financiele ondersteuning meer... :shock:
... Ik me verbaas...
... Ik het eigenlijk ook wel grappig vind...
... Waarom? vraag het me niet
... Ik dit toch redelijk bizar vind... hoewel als het gezin Moslim is ik het ook wel weer voor kan stellen...
... Het kindje altijd schreef dat hij naar zondagschool gaat, en vroeg of ik voor hem wilde bidden... hij altijd eindigde met 'God bless you'.
... Het wel altijd 'standaard brieven' waren, altijd het zelfde... hij niet reageerde op mijn vragen in mijn brieven...
... Ik dit eerder 'oost europesche tafrelen' vind dan Afrikaanse tafrelen...
... Misschien dit wel aan mij ligt dat ik dat vind :roll:
... Hij zn verjaardagscadeau binnen heeft en de sponsor hulp op zegt :o
:
... Ik een nieuw kind krijg
... In de brief stond dat het sponsor kind (+ familie) wat ik heb (jongetje jaartje of 11 in Ethiopië) geen sponsorhulp meer wil...
... De medewerkers verschillende gesprekken hebben gehad met het gzin maar ze bij hun stondpunt blijven... geen financiele ondersteuning meer... :shock:
... Ik me verbaas...

... Ik het eigenlijk ook wel grappig vind...
... Waarom? vraag het me niet
... Ik dit toch redelijk bizar vind... hoewel als het gezin Moslim is ik het ook wel weer voor kan stellen...
... Het kindje altijd schreef dat hij naar zondagschool gaat, en vroeg of ik voor hem wilde bidden... hij altijd eindigde met 'God bless you'.
... Het wel altijd 'standaard brieven' waren, altijd het zelfde... hij niet reageerde op mijn vragen in mijn brieven...
... Ik dit eerder 'oost europesche tafrelen' vind dan Afrikaanse tafrelen...
... Misschien dit wel aan mij ligt dat ik dat vind :roll:
... Hij zn verjaardagscadeau binnen heeft en de sponsor hulp op zegt :o

... Ik een nieuw kind krijg
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Zo heb ik een verhaal gehoord van adoptieouders van een kindje via Woord en Daad. Of het kindje wat de ondersteuning kreeg moest vermoord of de hulp van christenen moet stilgezet. Uiteindelijk is gekozen voor het leven van dit ventje. Pijnlijk!
Strijd tegen het koninkrijk van de zonde en de satan in de wereld en in uw eigen hart. Th. Boston
Could be... maar je gaat (ik althans) altijd van t positive uit he? Ik zal maandag eens bellen hoe, wat waar, wanneer etc.!Gian schreef:Wordt je niet bij de neus genomen?Daphne schreef: ... Het wel altijd 'standaard brieven' waren, altijd het zelfde... hij niet reageerde op mijn vragen in mijn brieven...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- JolandaOudshoorn