Toon uw kerkgebouw
- JolandaOudshoorn
- JolandaOudshoorn
- J.C. Philpot
Mooi eenvoudig kerkje. Ik hou niet van die kollosale gebouwen.Bert Mulder schreef:
Laatst gewijzigd door J.C. Philpot op 01 okt 2007, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Philpot,
Ik ben het aan de ene kant met je eens, maar aan de andere kant is het soms praktischer om 1 groot gebouw te hebben in een plaats dan 4 kleine met ieder een eigen kerkenraad. Bovendien hebben we al teveel vacante kansels....
Maar ik vind een kleinere kerk ook knusser en persoonlijk vind ik dat er in een kleinere kerk meer het gemeente zijn tot uitting komt.
Ik ben het aan de ene kant met je eens, maar aan de andere kant is het soms praktischer om 1 groot gebouw te hebben in een plaats dan 4 kleine met ieder een eigen kerkenraad. Bovendien hebben we al teveel vacante kansels....
Maar ik vind een kleinere kerk ook knusser en persoonlijk vind ik dat er in een kleinere kerk meer het gemeente zijn tot uitting komt.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Re: Toon uw kerkgebouw.
Ik ben heeeeeeeeeel benieuwd naar jouw kerkgebouw Jonathan!Jonathan Westmore schreef:ennnnnnnnn, Adorote, toon eens JOUW kerk van binnen en buiten?Adorote schreef:Toon uw kerkgebouw zowel buiten als binnen , een mooie fotoverzameling op dit forum is nooit weg.
Valt wel mee hoor. Het is inderdaad geen ideale plek om te zitten.Jonathan Westmore schreef:je zult op de omgang zitten, en dan dat orgel vlak boven je hoofd, je kunt je eigen woorden niet meer verstaan bij het zingen!wim schreef:Zie http://www.bbokkers.nl/gergem/ voor een aantal foto's van onze kerk.