Geweldscriminelen eerder vrij

Plaats reactie
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Bij goed gedrag zouden ze wel bijv. in werkkampen geplaatst kunnen worden. Dan denk ik bijv. werken in de polder, kassen, etc. Waar we nu bijv. mensen uit het oostblok voor aanhalen, zouden we net zo goed deze mensen voor in kunnen zetten. Stimulerend voor de economie ook nog.
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Ik pleit voor een economisch aantrekkerlijk variant op het voorstel van Tukkertje. In een tijd waarin voortdurend wordt nagedacht over alternatieve energiebronnen, zou je gevangenen volgens mij moeten verplichten om minstens een 40-urige werkweek te fietsen. Zet grote hallen neer, met fietsen die met stangen zijn verbonden, een soort home-trainers. Dit kan m.i. veel energie opleveren en kan voor sommigen misschienw el een sirieuze prikkel zijn om zich te bedenken alvorens dingen te doen die niet mogen.
haha, bijkomend voordeel. Diegene die meer dan 60 kW opleverd mag naar de Olympische Spelen, want die heeft dan een bere conditie
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Ik pleit voor een economisch aantrekkerlijk variant op het voorstel van Tukkertje. In een tijd waarin voortdurend wordt nagedacht over alternatieve energiebronnen, zou je gevangenen volgens mij moeten verplichten om minstens een 40-urige werkweek te fietsen. Zet grote hallen neer, met fietsen die met stangen zijn verbonden, een soort home-trainers. Dit kan m.i. veel energie opleveren en kan voor sommigen misschienw el een sirieuze prikkel zijn om zich te bedenken alvorens dingen te doen die niet mogen.
Als wij wat minder internetten is al die energie niet eens nodig.... ;)
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Plaats reactie