Sonia Ghandi

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Margriet
Berichten: 1517
Lid geworden op: 17 dec 2003, 04:15
Locatie: Michigan
Contacteer:

Sonia Ghandi

Bericht door Margriet »

Sonia Ghandi won de verkiezingen..
maar ze kiest er voor geen regering te vormen want ze is omstreden omdat ze een Italiaanse van geboorte is...
ze laat een ander voor gaan, doet een stap terug..om de vrede te bewaren.
Wat denken jullie , is dat haar Christelijke ( Katholieke) opvoeding of is ze gewoon zo bescheiden en vredelievend?????????
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik vind het alleen al vreemd dat je meedoet aan verkiezingen terwijl als je dan wint ineens het bijltje er bij neerlegt.
Omstreden was ze dus ook al toen ze mee ging doen, dus dat was niets nieuws en om dan zich terug te trekken om zogenaamd de vrede te bewaren daar zet ik ook mijn vraagtekens bij.
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

In dagbad trouw staat een stukje hierover.

"Familie raadde het af uit angst voor aanslag"
de Paus

Bericht door de Paus »

Het is wel te begrijpen dat ze geen premier wil worden. Als je vader en opa ook al als premier zijn vermoord, dan denk je wel twee keer na voordat je ja zegt....
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

Oorspronkelijk gepost door de Paus
Het is wel te begrijpen dat ze geen premier wil worden. Als je vader en opa ook al als premier zijn vermoord, dan denk je wel twee keer na voordat je ja zegt....
Mja, had ze ook kunnen bedenken vóór de verkiezingen...
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door memento
Oorspronkelijk gepost door de Paus
Het is wel te begrijpen dat ze geen premier wil worden. Als je vader en opa ook al als premier zijn vermoord, dan denk je wel twee keer na voordat je ja zegt....
Mja, had ze ook kunnen bedenken vóór de verkiezingen...
Het is best wel, gevoel stelend, dat je gestemd wordt!!:,:,
Plaats reactie