Een beetje rekening houden met hun cultuur??? Volgens mij houdt Nederland al heel veel rekening met hun cultuur:Marnix schreef:Een beetje rekening houden met iemands cultuur is totaal wat anders dan dat we als land en cultuur zwaar zouden verislamitiseren. Ik vind dit dan ook een wat overtrokken reactie. met een vrije dag ga je echt niet zwaar verislamitiseren.Duuk schreef:Ik ben dat n iet met je eens. Daar kom je overigens niet ver mee, omdat je dan veruit in de minderheid bent.memento schreef:Kortom, ik kan concluderen:
1. 2e feestdagen hebben voor ons geloof weinig waarde
2. We zijn tegen vervanging van een 2e feestdag voor het suikerfeest, omdat we vinden dat de islam moet intergreren
Ik denk niet dat dat erg sterke argumenten zijn. Als je echt wilt dat 2e feestdagen behouden blijven, kan je beter heel hard gaan roepen dat die dagen belangrijk zijn voor je geloof enzo...
Het argument dat we onze cultuur in de uitverkoop doen is een veel sterkere. Je geeft de Islam een steun in de rug en verislamiseert dan de samenleving. Daar zitten niet veel mensen op te wachten. Op de tweede feestdagen hebben weinig mensen wat tegen.
Moskeeen
Scholen
Integratiecursussen
Overlegorganen
In de wet geregelde vrije dagen
Meertalige brochures
enz. enz.